Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв’язку АТ «Укрпошта» м.Харків
Очікувана вартість
3 201 270,00 UAH
UA-2019-12-06-002311-b 9eaa530064d849b5acd9147f9dd1615d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кутєпова

+380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Кутєпова
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 січня 2020 12:47
Очікувана вартість: 3 201 270,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 006,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв’язку АТ «Укрпошта» м.Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги в розмірах, передбачених п. 5.2. та п. 5.3. Договору, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 17:17
Перелік змін.docx
09 січня 2020 17:17
ТД Інкасація Харків зі змінами від 09.01.20.docx
09 січня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 17:17
Перелік змін.docx
09 січня 2020 17:17
ТД Інкасація Харків зі змінами від 09.01.20.docx
06 грудня 2019 14:06
ТД Інкасація Харків.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз’яснень
Дата подання: 12 грудня 2019 18:20
Дата відповіді: 17 грудня 2019 17:03
В Тендерній документації передбачено надання послуги Переміщення валютних цінностей з прийманням-передаванням цінностей, заповненням документів в спеціальному приміщенні банківської установи, яка здійснює розрахунково-касове обслуговування замовника торгів АТ «Укрпошта». Цей вид послуги включено в Тендерну документацію виключно в інтересах одного конкретного учасника, а саме банку, який здійснює розрахунково-касове обслуговування АТ «Укрпошта» та спеціально для того, щоб інші банки-інкасатори не могли прийняти участь в тендері. Наявність виду послуги Переміщення валютних цінностей є дискримінаційною умовою відносно інших банків, оскільки всі банки (крім банку, який здійснює розрахунково-касове обслуговування замовника торгів) не зможуть надавати цю послугу, а значить і не зможуть прийняти участь в тендері. Вимагаємо виключити Переміщення валютних цінностей з Тендерної документації і допустити всі банки, які мають службу інкасації до інкасаційного обслуговування АТ «Укрпошта».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: UA-2019-12-06-002311-b
Уточнення умов тендеру
Дата подання: 13 грудня 2019 12:50
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:26
СІТ-компанія звертається з вимогою прибрати переміщення валютних цінностей з тендеру АТ Укрпошта. Ми требуємо одинакового відношення замовника торгів до всіх інкасаторів на ринку. Цей вид послуги тільки для банків, які проводять розрахунково-касове обслуговування. СІТ компанія не здійснює РКО по закону, це прерогатива банків. СІТ-компанія має ліцензію НБУ на інкасацію та відповідає всім вимогам законодавства та нормативних документів НБУ. І ми маємо машини і людей, можемо обслужити Укрпошту і по цьому тендеру. Ми відповідаємо всім вимогам цих тендерних документів і можемо інкасувати АТ Укрпошта, маємо всі можливості, але із-за наявності розрахунково-касового обслуговування компанія не може прийняти участь в тендері. Можуть тільки банки. Це дискримінація СІТ-компаній, як учасників ринку інкасації. Требуємо удалити Переміщення з тендеру, щоб крім банків могла прийняти участь і СІТ компанія. Тоді це буде чесний і справедливий тендер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовником не встановлено підстав для внесення змін до тендерної документації в зазначені частині. Послуга переміщення визначена в договорі як перевезення в установленому договором та законодавством України порядку транспортними засобами виконавця валютних цінностей, яке здійснює виконавець, від головної каси замовника до банківської установи, а також перевезення валютних цінностей від банківської установи до головної каси Замовника, що є послугою з інкасації та перевезення валютних цінностей. Послуга переміщення не є послугою розрахунково-касового обслуговування. Перевезення валютних цінностей - переміщення в установленому порядку транспортними засобами валютних цінностей, яке здійснюють інкасатори від банку до клієнтів, між клієнтами та їх структурними підрозділами.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 13 грудня 2019 17:48
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:49
1. П. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання учасником банківської гарантії в розмірі 0 грн. Банківська гарантія не може бути 0 грн, поскільки наявність в банківській гарантії суми – обов’язкова вимога по закону. Пропонуємо внести зміни в п. 2 розділу III і вказати, що у разі визначення банківської гарантії в розмірі 0 грн, умовами цієї тендерної документації не вимагається забезпечення тендерної пропозиції. Або зазначити, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. 2. В додатку 3 до Тендерної документації в п. 2 «Визначення послуги» додати, що Послу надаються на підставі заявок замовника та/або по графіку заїзду до ВПЗ. 3. В додатку 4 до Тендерної документації в п. 4 виключити дискримінаційну умову відносн банків, поскільки редакція даного пункту поширюється тільки на СІТ компанії, які мають ліцензію Національного банку України. Додати можливість участі в тендері і банкам, але врахувати, що банки окремої ліцензії Національного банку України по інкасації не отримують. 4. В додатку 6 до Тендерної документації «Договір про надання послуг з інкасації та перевезення валютних цінностей» пропонуємо внести наступні зміни: 4.1. В розділ «Визначення термінів» щодо банківської установи вказати назву та адресу цієї установи, поскільки від цього залежить собівартість послуги, а як наслідок цього і ціна для участі в тендері (або вказати в іншому пункті Договору). 4.2. В п. 1.1. внести зміни та додати, що надання послуг з Доставки валютних цінностей (п. 1.2.1.) та Збирання валютних цінностей (п.1.2.2.) здійснюється по графіку, а Переміщення валютних цінностей (п. 1.2.3.) здійснюється по заявках. 4.3. В п. 2.1. внести зміни, що послуги надаються на підставі графіку та/або заявки. 4.4. В п. 2.3. додати, що послуги надаються по робочим дням, а режим роботи ВПЗ вказано в Додатку № 1 до договору. Знати про режим роботи конкретного ВПЗ потрібно до проведення тендеру, без цього неможливо зробити висновок про можливість чи неможливість надання послуги і відповідно про доцільність участі в тендері. 4.5. В п. 2.4 виключити слова щодо надання послуг в межах області. 4.6. Замінити і спростити алгоритм взаємодії. При цьому збирання і доставка здійснюється по графіку, а переміщення по заявкам. Якщо на якомусь ВПЗ не потрібна послуга, то Замовник інформує Виконавця, що на конкретні ВПЗ приїзд інкасаторів не потрібен. Можливо і подаванням заявки з приміткою в останній колонці заявки «ВПЗ які потребують послугу» (додаток № 7 до Договору) напису «Не потрібно», «Ні» тощо. Підтвердження заявки залишається. Приїзд інкасаторів у цьому випадку – не оплачується Замовником. Заявка про відмову направляється до 16.00 години дня, що передує дню надання послуг, під час доставки, до 12.00 - в день надання послуги збирання, а заявка на переміщення – не пізніше ніж за 4 (чотири) години в день надання послуг. При іншому режимі часу буде неможливо надати послуги. Редакцію п. 2.6.1. викласти з урахуванням вищенаведеного. 4.7. В п. 2.6.2 18.00 замінити на 16.00. 4.8. В п. 2.8. виключити слова щодо надання послуг в межах області. 4.9. В п. 3.4. виключити зобов’язання Виконавця щодо забезпечення мінімальної відстані. Це повинен забезпечити Замовник. 4.10. В п. 3.5.1. виключити слова «по можливості». Замовник зобов’язаний забезпечити наявність ізольованого приміщення для приймання інкасаторами сумок. 4.11. В п. 3.5.1. додати зобов’язання Замовника щодо забезпечення мінімальної відстані, на яку переносяться цінності під час інкасації. 4.12. В п.3.5.3. передбачати, що холостий заїзд також оплачується якщо уповноважена особа Замовника відмовилась від розпису у маршрутній накладній. 4.13. В п. 3.5.5. виключити слова щодо режиму роботи, поскільки це повинно бути вказано Замовником в Додатку № 1 до Договору під час оприлюднення Тендерної документації. 4.14. В п. 4.1.3. (абзац другий і абзац третій) виключити наявність доручення на інкасацію коштів. Цей документ не вимагається НБУ та не вимагається Замовником в п. 4.2.2. Договору. Привести п. 4.1.3. у відповідність з п. 4.2.2. Договору. 4.15. В п. 4.3.1. вказати назву та адресу банківської установи, якщо це не вказано в іншому пункті. 4.16. В п. 4.3.1 вказати, що забезпечення доступу інкасатора Виконавця до приміщення банківської установи покладається на Замовника. 4.17. В п. 4.3.1. передбачити, що Виконавець має право відмовитись від надання послуги Переміщення у разі незабезпечення Замовником доступу до приміщення банківської установи та спеціально відведеного місця. Вартість заїзду Виконавця в цьому разі сплачується Замовником в повному розмірі. 4.18. В п. 4.3.2. додати, що спеціально відведеним місцем забезпечує Замовник. 4.19. Якщо Замовник в Договорі не може гарантувати Виконавцю доступ до приміщення банківської установи та наявність в цій банківській установі спеціально відведеного місця і можливість приймання інкасатором Виконавця сумки (а це можливо тільки в договорі між Замовником, Виконавцем і цією банківською установою), то надання послуги Переміщення валютних цінностей повинно бути виключено з Тендерної документації, оскільки надає переваги тому банку, що здійснює розрахунково-касове обслуговування Замовника. 4.20. В п. 4.3.9 передача сумки виключно в окремому приміщенні. 4.21. В п. 4.3.11 виключити про присутність керівника регіонального підрозділу інкасації Виконавця. Внести зміни, що перерахунок здійснюється в присутності представників Замовника та інкасаторів Виконавця, які здійснювали перевезення. 4.22. В п. 4.3.12. 30 хвилин замінити на 5 хвилин, враховуючи також, що Замовником в п. 3.5.3. Договору уже визначено, що 5 хвилин достатньо для надання послуги. 4.23. В п. 4.3.12 більш детально розписати порядок повернення коштів банківській установі по місцю їх отримання, в тому числі дії Виконавця при відмові банківської установи від приймання цих коштів, поскільки у Виконавця і банківської установи відсутні договірні взаємовідносини. Додати, що надання послуги з повернення коштів сплачується додатково виходячи із вартості одного заїзду інкасаторів, згідно п. ___ Договору. 4.24. Додати до Договору п. 5.2.1. і викласти його в наступній редакції: «5.2.1. Замовник погоджується, що під час укладання Договору встановлення та розподіл розміру комісії Виконавця між видами Послуг (вартість Доставки валютних цінностей, Збирання валютних цінностей, Переміщення валютних цінностей) здійснюється Виконавцем самостійно, без погодження з Замовником, але не більше ціни Договору.» 4.25. В п. 5.5. в кінці додати речення: «Сторони погодили, що мінімальний розмір комісії Виконавця за звітний період встановлюється не менше половини від однієї дванадцятої ціни договору». 4.26. В п. 5.6. перше речення викласти в наступній редакції: «Оплата здійснюється за фактично надані послуги, але не менше мінімального розміру комісії за звітний період.» 4.27. В Додатку №1 до договору вказати адреси всіх ВПЗ та їх режим роботи під час внесення змін до Тендерної документації. 4.28. В Додатку № 9 до Договору додати графи для врахування вартості повернення цінностей (п. 4.3.12. Договору) і мінімального розміру комісії комісії (п. 5.5. Договору) під час внесення змін до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання: 1. П. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання учасником банківської гарантії в розмірі 0 грн. Банківська гарантія не може бути 0 грн, поскільки наявність в банківській гарантії суми – обов’язкова вимога по закону. Пропонуємо внести зміни в п. 2 розділу III і вказати, що у разі визначення банківської гарантії в розмірі 0 грн, умовами цієї тендерної документації не вимагається забезпечення тендерної пропозиції. Або зазначити, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, що вказано в оголошенні про проведення закупівлі.
Щодо питання: 2. В додатку 3 до Тендерної документації в п. 2 «Визначення послуги» додати, що Послу надаються на підставі заявок замовника та/або по графіку заїзду до ВПЗ.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо питання: 3. В додатку 4 до Тендерної документації в п. 4 виключити дискримінаційну умову відносно банків, оскільки редакція даного пункту поширюється тільки на СІТ компанії, які мають ліцензію Національного банку України. Додати можливість участі в тендері і банкам, але врахувати, що банки окремої ліцензії Національного банку України по інкасації не отримують.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні. Замовник вимагає відповідний документ (дозвіл/ліцензія) дозвільного характеру, що дає право на здійснення послуг з інкасації грошової виручки.
Щодо питань: 4. В додатку 6 до Тендерної документації «Договір про надання послуг з інкасації та перевезення валютних цінностей» пропонуємо внести наступні зміни: 4.1. В розділ «Визначення термінів» щодо банківської установи вказати назву та адресу цієї установи, поскільки від цього залежить собівартість послуги, а як наслідок цього і ціна для участі в тендері (або вказати в іншому пункті Договору). 4.2. В п. 1.1. внести зміни та додати, що надання послуг з Доставки валютних цінностей (п. 1.2.1.) та Збирання валютних цінностей (п.1.2.2.) здійснюється по графіку, а Переміщення валютних цінностей (п. 1.2.3.) здійснюється по заявках. 4.3. В п. 2.1. внести зміни, що послуги надаються на підставі графіку та/або заявки. 4.4. В п. 2.3. додати, що послуги надаються по робочим дням, а режим роботи ВПЗ вказано в Додатку № 1 до договору. Знати про режим роботи конкретного ВПЗ потрібно до проведення тендеру, без цього неможливо зробити висновок про можливість чи неможливість надання послуги і відповідно про доцільність участі в тендері.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо питання: 4.5. В п. 2.4 виключити слова щодо надання послуг в межах області.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні. Умовами тендеру не передбачено надання послуг з інкасації грошової виручки поза межами міст, які передбачені такими умовами.
Щодо питань: 4.6. Замінити і спростити алгоритм взаємодії. При цьому збирання і доставка здійснюється по графіку, а переміщення по заявкам. Якщо на якомусь ВПЗ не потрібна послуга, то Замовник інформує Виконавця, що на конкретні ВПЗ приїзд інкасаторів не потрібен. Можливо і подаванням заявки з приміткою в останній колонці заявки «ВПЗ які потребують послугу» (додаток № 7 до Договору) напису «Не потрібно», «Ні» тощо. Підтвердження заявки залишається. Приїзд інкасаторів у цьому випадку – не оплачується Замовником. Заявка про відмову направляється до 16.00 години дня, що передує дню надання послуг, під час доставки, до 12.00 - в день надання послуги збирання, а заявка на переміщення – не пізніше ніж за 4 (чотири) години в день надання послуг. При іншому режимі часу буде неможливо надати послуги. Редакцію п. 2.6.1. викласти з урахуванням вищенаведеного. 4.7. В п. 2.6.2 18.00 замінити на 16.00. 4.8. В п. 2.8. виключити слова щодо надання послуг в межах області. 4.9. В п. 3.4. виключити зобов’язання Виконавця щодо забезпечення мінімальної відстані. Це повинен забезпечити Замовник. 4.10. В п. 3.5.1. виключити слова «по можливості». Замовник зобов’язаний забезпечити наявність ізольованого приміщення для приймання інкасаторами сумок. 4.11. В п. 3.5.1. додати зобов’язання Замовника щодо забезпечення мінімальної відстані, на яку переносяться цінності під час інкасації. 4.12. В п.3.5.3. передбачати, що холостий заїзд також оплачується якщо уповноважена особа Замовника відмовилась від розпису у маршрутній накладній. 4.13. В п. 3.5.5. виключити слова щодо режиму роботи, поскільки це повинно бути вказано Замовником в Додатку № 1 до Договору під час оприлюднення Тендерної документації.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо питання: 4.14. В п. 4.1.3. (абзац другий і абзац третій) виключити наявність доручення на інкасацію коштів. Цей документ не вимагається НБУ та не вимагається Замовником в п. 4.2.2. Договору. Привести п. 4.1.3. у відповідність з п. 4.2.2. Договору.
Мається на увазі доручення на перевезення валютних цінностей - письмове уповноваження (документ), видане (виданий) керівником (уповноваженою особою) банку або юридичної особи бригаді інкасації підпорядкованого підрозділу інкасації на виконання від його імені дій, передбачених цим документом, яке передбачене Інструкцією з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні (Постанова Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29)
Щодо питань: 4.15. В п. 4.3.1. вказати назву та адресу банківської установи, якщо це не вказано в іншому пункті. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо питань: 4.16. В п. 4.3.1 вказати, що забезпечення доступу інкасатора Виконавця до приміщення банківської установи покладається на Замовника. 4.17. В п. 4.3.1. передбачити, що Виконавець має право відмовитись від надання послуги Переміщення у разі незабезпечення Замовником доступу до приміщення банківської установи та спеціально відведеного місця. Вартість заїзду Виконавця в цьому разі сплачується Замовником в повному розмірі. 4.18. В п. 4.3.2. додати, що спеціально відведеним місцем забезпечує Замовник. 4.19. Якщо Замовник в Договорі не може гарантувати Виконавцю доступ до приміщення банківської установи та наявність в цій банківській установі спеціально відведеного місця і можливість приймання інкасатором Виконавця сумки (а це можливо тільки в договорі між Замовником, Виконавцем і цією банківською установою), то надання послуги Переміщення валютних цінностей повинно бути виключено з Тендерної документації, оскільки надає переваги тому банку, що здійснює розрахунково-касове обслуговування Замовника.
Приміщення Банку, в якому здаються кошти є публічним місцем та має бути доступним для клієнтів та осіб, що супроводжують їх, тому вважаємо, що умови надання послуг з переміщення валютних цінностей не є дискримінаційними відносно інших банків. Можливе обмеження доступу до таких приміщень з боку обслуговуючого банку є незаконним.
Щодо питань:
4.20. В п. 4.3.9 передача сумки виключно в окремому приміщенні. 4.21. В п. 4.3.11 виключити про присутність керівника регіонального підрозділу інкасації Виконавця. Внести зміни, що перерахунок здійснюється в присутності представників Замовника та інкасаторів Виконавця, які здійснювали перевезення. 4.22. В п. 4.3.12. 30 хвилин замінити на 5 хвилин, враховуючи також, що Замовником в п. 3.5.3. Договору уже визначено, що 5 хвилин достатньо для надання послуги. 4.23. В п. 4.3.12 більш детально розписати порядок повернення коштів банківській установі по місцю їх отримання, в тому числі дії Виконавця при відмові банківської установи від приймання цих коштів, поскільки у Виконавця і банківської установи відсутні договірні взаємовідносини. Додати, що надання послуги з повернення коштів сплачується додатково виходячи із вартості одного заїзду інкасаторів, згідно п. ___ Договору. 4.24. Додати до Договору п. 5.2.1. і викласти його в наступній редакції: «5.2.1. Замовник погоджується, що під час укладання Договору встановлення та розподіл розміру комісії Виконавця між видами Послуг (вартість Доставки валютних цінностей, Збирання валютних цінностей, Переміщення валютних цінностей) здійснюється Виконавцем самостійно, без погодження з Замовником, але не більше ціни Договору.» 4.25. В п. 5.5. в кінці додати речення: «Сторони погодили, що мінімальний розмір комісії Виконавця за звітний період встановлюється не менше половини від однієї дванадцятої ціни договору». 4.26. В п. 5.6. перше речення викласти в наступній редакції: «Оплата здійснюється за фактично надані послуги, але не менше мінімального розміру комісії за звітний період.» 4.27. В Додатку №1 до договору вказати адреси всіх ВПЗ та їх режим роботи під час внесення змін до Тендерної документації. 4.28. В Додатку № 9 до Договору додати графи для врахування вартості повернення цінностей (п. 4.3.12. Договору) і мінімального розміру комісії комісії (п. 5.5. Договору) під час внесення змін до Тендерної документації.
Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ" 3 035 700,00
UAH
1 774 633,00
UAH
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК "УКРГАЗБАНК" 3 041 206,00
UAH
1 790 640,00
UAH
Документи
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" 3 201 270,00
UAH
1 939 860,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 17:43
Лист_гарантія.7z
16 січня 2020 17:43
Лист_відгук.7z
16 січня 2020 17:43
Довіреність.7z
16 січня 2020 17:43
Довідка_ліцензія.7z
16 січня 2020 17:43
Довідка_анал_дог.7z
16 січня 2020 17:43
Відомість_учасника.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ"

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК "УКРГАЗБАНК"

ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ"
#00032129
Переможець 1 774 633,00
UAH
29 січня 2020 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ"
#00032129
1 774 633,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 13:13
ДУ№1 ОЩАДБАНК 130220-05_425Пі 457.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 13:12
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 13:05
Договір ОЩАДБАНК 130220-05_425Пі 457.pdf укладений
19 лютого 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору після внесення змін: 1 774 404,00 грн Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 130220-05/425Пі
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 013 775,30
UAH