Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
19 302,00 UAH
UA-2019-12-06-002119-c 41a9f65628094c269369e326e2867562
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Каліна Альона Михайлівна

380967545159 Kalinkamalinka5511984@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Іллінецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03191868
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, Соборна, 25
Контактна особа: Каліна Альона Михайлівна
380967545159
Kalinkamalinka5511984@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 13:47
Очікувана вартість: 19 302,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15IKB (81DC010CRA)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15IKB (81DC010CRA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22700, Україна, Вінницька область, Іллінці, Соборна, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15IKB (81DC010CRA) Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:52
Протокол 17.pdf
06 грудня 2019 15:51
Додаток 1 до протоколу № 17.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 09 грудня 2019 10:49
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 18 548,00
UAH
18 248,00
UAH
Документи
ФОП Кривий Віталій Валерійович 18 800,00
UAH
18 500,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 19 224,00
UAH
18 924,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 19 211,00
UAH
19 211,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 22:51
Про несертифікацію.pdf
11 грудня 2019 22:51
Паспорт 2.jpg
11 грудня 2019 22:51
Паспорт 1.jpg
11 грудня 2019 22:51
Ідентифікаційний код.jpg
11 грудня 2019 22:51
Виписка.jpg
11 грудня 2019 22:51
Виписка 2.jpg
11 грудня 2019 22:51
4 Лист про якість.jpg
11 грудня 2019 22:51
3 Свідоцтво.jpg
11 грудня 2019 22:51
2 ВИТЯГ.pdf
11 грудня 2019 22:51
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 09:33
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП Кривий Віталій Валерійович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
Переможець 18 248,00
UAH
13 грудня 2019 16:47

Документи

13 грудня 2019 16:47
Протокол 18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
18 248,00
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2019 16:47
Протокол 18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 238.pdf укладений
19 грудня 2019 18:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 248,00
UAH

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Підписаний договір