Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79210000-9 "Бухгалтерські та аудиторські послуги" (Послуги з фінансового аудиту ДП "Енергоринок" за 2019 рік)
Очікувана вартість
1 305 000,00 UAH
UA-2019-12-06-001949-c 047987cf974242d296c1dd4224438cd2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 sushko@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
sushko@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 21:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:28
Очікувана вартість: 1 305 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фінансового аудиту ДП "Енергоринок" за 2019 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 50% від вартості Договору протягом 10 (десяти) банківських днів з дати початку надання аудиторських послуг на підставі рахунку-фактури, наданого Виконавцем Замовнику в день початку надання послуг. Аванс 10 Банківські 50
Надання послуг Остаточний розрахунок в розмірі 50% від вартості Договору Замовник здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту на підставі рахунку-фактури, наданого Виконавцем Замовнику разом з Актом. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:27
Проект Договору аудит фінзвітності.doc
06 грудня 2019 15:27
ТД Аудит фінзвітності.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документів, що мають бути подані в складі тендерної пропозиції
Дата подання: 12 грудня 2019 17:17
Дата відповіді: 16 грудня 2019 16:10
В п. 7 Таблиці 3 Додатку 2 до ТД «Інші документи, що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції» передбачено надання Учасниками «Скан-копії документу, який підтверджує наявність в Учасника договору про добровільне страхування професійної відповідальності аудиторів, що забезпечує покриття можливих збитків у зв'язку із провадженням професійної діяльності на суму не менше ніж 50 млн. грн. та діє протягом усього періоду надання послуг, завіреного підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.» Ч.2 ст. 43 ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» передбачено, що «Суб’єкт аудиторської діяльності, який провадить обов’язковий аудит фінансової звітності, зобов’язаний мати чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг своїм Розпорядженням від 13.11.2018 № 1977 затвердила Типовий договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами. Просимо Вас підтвердити, що в п. 7 Таблиці 3 Додатку 2 до ТД йде мова саме про Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, наявність якого передбачена ч.2 ст. 43 «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», і надання учасником закупівлі Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами не буде порушенням п. 7 Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що в п.7 Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної Документації «Інші документи, що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції» передбачене надання Учасниками скан-копії документу, який підтверджує наявність в Учасника договору про добровільне страхування професійної відповідальності аудиторів, а саме: Договір страхування цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національною Комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (наявність якого передбачена ч.2 ст.43 «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" 1 188 000,00
UAH з ПДВ
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" 1 250 000,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 20:05
Інші документи_6.pdf.p7s
21 грудня 2019 20:05
Інші документи_5.pdf.p7s
21 грудня 2019 20:05
Інші документи_4.pdf.p7s
21 грудня 2019 20:05
Інші документи_3.pdf.p7s
21 грудня 2019 20:05
Інші документи_2.pdf.p7s
21 грудня 2019 20:05
Інші документи_1.pdf.p7s
21 грудня 2019 20:05
Технічна частина.pdf.p7s

Публічні документи

20 грудня 2019 18:13
Електронний підпис
20 грудня 2019 18:13
3 Інші документи_.pdf
20 грудня 2019 18:13
2 Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
#30373906
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:17
Договір укладений
16 січня 2020 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 188 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 198 000,00 UAH)