Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра)
Очікувана вартість
1 160 226,95 UAH
UA-2019-12-06-001784-b 788f71cdeb934365888b4a3fc38e639e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 22:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:05
Очікувана вартість: 1 160 226,95 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 801,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


КЗО «ССЗШ № 9» ДМР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54606 штука
послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49091, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «ССЗШ № 9» ДМР, вул. Мостова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-001784-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Регіональна кейтерингова компанія, Код ЄДРПОУ:37213401
Дата подання: 06 грудня 2019 15:57
ЗМІНИ ДО ТД
П. 5 ТД Замовником вимагається «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчуванняне менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)»
- Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів досвіду роботи і таку, що обмежує коло потенційних учасників, які мають досвід менше 5-ти років, але займаються аналогічним видом господарської діяльності, обмежує це право і учасників, які взагалі зареєстровані за останні декілька років, але мають позитивний досвід у зазначеному виду діяльності.
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.

У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію, про що в складі тендерної пропозиції надається лист від учасника, який засвідчує можливість учасника забезпечити у майбутньому такого майданчику для миття транспорту»
- Вказані дії зобов’язано здійснювати особою, яка виконує роботи щодо санітарної обробки автотранспорту на підставі договору про санітарну обробку. Яким законодавчим актом, або яким пунктом Кодексу Аліментаріус передбачено наявність у гаражі промивки автотранспорту зі стоком в зливову каналізацію у кожного суб’єкту господарювання, який надає такі послуги?
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.


У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками»
- Яким законодавчим актом передбачена можливість огляду матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку закладу освіти третіми особами?
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.


Додаток 5 до ТД Замовником вимагається заповнити перелік обладнання та кількість його на харчоблоці!
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:05
відповідь на вимогу

Документи

10 грудня 2019 17:05
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 1 160 226,95
UAH
1 149 447,66
UAH
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ" 1 160 226,95
UAH
1 160 226,95
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:24
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:00
ДОВІДКА МВСУ.pdf
28 грудня 2019 14:00
ДОВІДКА ІЗ ДФС.PDF
28 грудня 2019 14:00
ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
20 грудня 2019 14:41
Електронний підпис
20 грудня 2019 14:38
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
20 грудня 2019 14:38
ТРУДОВІ КНИГИ.rar
20 грудня 2019 14:38
список постачальників.PDF
20 грудня 2019 14:38
МЕДКНИГИ.rar
20 грудня 2019 14:38
лист про статут.PDF
20 грудня 2019 14:38
лист про ліцензування.PDF
20 грудня 2019 14:38
лист про код доступу.PDF
20 грудня 2019 14:38
КПР нові Статутні.rar
20 грудня 2019 14:38
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
20 грудня 2019 14:38
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
20 грудня 2019 14:38
довідки ст. 17.PDF
20 грудня 2019 14:38
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar
20 грудня 2019 14:38
гарант лист санкції.PDF
20 грудня 2019 14:38
гарант лист миття авто.PDF
20 грудня 2019 14:38
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
20 грудня 2019 14:38
ВИПИСКА.pdf
20 грудня 2019 14:38
ISO 22000 2007 2019.pdf
20 грудня 2019 14:38
ISO 9001 2015.rar
20 грудня 2019 14:38
ТЕХЗАВДАННЯ.PDF
20 грудня 2019 14:38
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
20 грудня 2019 14:38
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
20 грудня 2019 14:38
МЕНЮ 5-11.PDF
20 грудня 2019 14:38
МЕНЮ 1-4.PDF
20 грудня 2019 14:38
ГПД 2 КАТЕГ.PDF
20 грудня 2019 14:38
ГПД 1 КАТЕГ.PDF

Публічні документи

19 грудня 2019 16:18
проект договору.pdf
19 грудня 2019 16:18
меню.pdf
19 грудня 2019 16:18
довідка мтб.pdf
19 грудня 2019 16:18
довідка працівники.pdf
19 грудня 2019 16:18
выписка.pdf
19 грудня 2019 16:18
ст.17.pdf
19 грудня 2019 16:18
вытяг ндс.jpeg
19 грудня 2019 16:18
опис.pdf
19 грудня 2019 16:17
санкції.pdf
19 грудня 2019 16:17
рішення власника.pdf
19 грудня 2019 16:17
загальні відомості.pdf
19 грудня 2019 16:17
довкілля.pdf
19 грудня 2019 16:17
персональні данні.pdf
19 грудня 2019 16:17
приказ на директора.pdf
19 грудня 2019 16:17
Document_USR_1006051457.rtf
19 грудня 2019 16:17
1 ДФ 2019 - 3 квартал.pdf
19 грудня 2019 16:17
справка Арт.pdf
19 грудня 2019 16:17
акт 447.pdf
19 грудня 2019 16:17
договір суборенди.pdf
19 грудня 2019 16:17
потужність.pdf
19 грудня 2019 16:17
д.у..pdf
19 грудня 2019 16:17
д.у.1.pdf
19 грудня 2019 16:17
iso.pdf
19 грудня 2019 16:17
HACCP.pdf
19 грудня 2019 16:17
файницкая.pdf
19 грудня 2019 16:17
позняк.pdf
19 грудня 2019 16:17
штатний розпис.pdf
19 грудня 2019 16:17
Палига І.Я. 08.05.20.pdf
19 грудня 2019 16:17
акти1.pdf
19 грудня 2019 16:17
акти.pdf
19 грудня 2019 16:17
потужність школа.pdf
19 грудня 2019 16:17
договір.pdf
19 грудня 2019 16:17
додаткова угода.pdf
19 грудня 2019 16:17
дод.угода № 3.pdf
19 грудня 2019 16:16
дод.угода №4.pdf
19 грудня 2019 16:16
дод.угода № 5.pdf
19 грудня 2019 16:16
дод.угода №2.pdf
19 грудня 2019 16:16
Відгук.pdf
19 грудня 2019 16:16
акт 447.pdf
19 грудня 2019 16:16
акт 446.pdf
19 грудня 2019 16:16
Договір Арт Синтез.pdf
19 грудня 2019 16:16
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg
19 грудня 2019 16:16
потужність.pdf
19 грудня 2019 16:16
д.у..pdf
19 грудня 2019 16:16
Гарантійні листи.jpg
19 грудня 2019 16:16
IMG-89c07895296843bac538a95e97cbc70c-V.jpg
19 грудня 2019 16:16
IMG-b7eaefb5adb5b6d48c83d7f890dc229b-V.jpg
19 грудня 2019 16:16
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 1 149 447,66
UAH
26 грудня 2019 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
1 149 447,66
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:26
дод.угода №6 від 22.12.2020 договір №9Ш від 08.01.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:57
Додаткова угода №5 від 16.12.2020 до дог. 9 Ш від 08.01.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 14:03
дод.угода №4 від 27.10.2020 договір №9Ш від 08.01.2020.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 18:01
Дод. угода № 3 від 19.06.2020 до дог. № 9 Ш.pdf зміни до договору
22 червня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 17:09
Договір №9Ш від 08.01.2020.pdf укладений
09 січня 2020 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 636 222,01
UAH