Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-12-06-001557-b bd5d537a10e243bf8e48d785bd9511a9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бухоніна

+380987414131 dszpost@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195961
Вебсайт: http://upsz.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 14028, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, проспект Миру 116-а
Контактна особа: Тетяна Бухоніна
+380987414131
dszpost@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ДК 021:2015-30230000-0 Комп"ютерне обладнання (Принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру 116А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 12:15
Проект договору принтери.docx
06 грудня 2019 12:15
Документація закупівлі принтери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:31
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Так, якщо товар відповідає вимогам, зазначеним в технічних вимогах до предмета закупівлі (Додаток 1) та має такі ж технічні характеристики.2)Така умова зазначена в Додатку 1 "Предмет закупівлі та технічні вимоги до нього" .3)Так, допускається. Учасник подає копію документа про сплату податків згідно чинного законодавства. Пропозиція буде розглядатися як остаточна. Будуть порівнюватись остаточні ціни всіх учасників.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій