Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Elektrical energy
Очікувана вартість
14 832 288,00 UAH
UA-2019-12-06-000854-a e252fd36882942a9985a74c10b127512
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Василь Михайлович

+380342583756 dkp1983@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Контактна особа: Бойчук Василь Михайлович
+380342583756
dkp1983@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME "Elektroavtotrans" Ivano-Frankivsk City Council
National ID: 00432426
Contact point: Boychuk Vasily Mihailovich
+380342583756
dkp1983@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 12:59
Очікувана вартість: 14 832 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 148 322,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 06 грудня 2019 15:42
Enquiries until: 30 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 05 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 14 832 288 UAH including VAT
Minimal lowering step: 148 323 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Elektrical energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:43
Додаток2 Проект договору.doc
06 грудня 2019 15:43
Додаток 4 до ДЕТ_ технічна специфікація_зі змінами.xls
06 грудня 2019 15:43
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит інформації для складання тендерної пропозиції
Дата подання: 09 грудня 2019 09:55
Дата відповіді: 09 грудня 2019 16:46
До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 1. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 2. У разі наявності точок розподілу і гр.«А», і гр.«Б», просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи "Б".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щиро вдячні за Ваше запитання. Стосовно Вашого запитання надаємо наступну відповідь: у Замовника є 1 точка обліку споживання електричної енергії групи "Б" з середньомісячним споживанням - 10 тис. кВт/год. Всі інші точки обліку споживання електричної енергії відносяться до групи "А" та знаходяться на стороні оператора з розподілу електричної енергії.
Уточнення інформації
Дата подання: 09 грудня 2019 09:55
Дата відповіді: 09 грудня 2019 17:01
1. Чи врахував Замовник при розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з розподілу електричної енергії ОСР? 2. Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з розподілу? 3. Яким чином Споживач здійснюватиме оплату вартості послуг з розподілу: через електропостачальника або напряму оператору системи розподілу? Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щиро вдячні Вам за Ваше запитання. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне: до очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з розподілу електричної енергії не включено.Оскільки до очікуваної вартості предмету закупівлі не включено тариф з розподілу електричної енергії Учасник не може в розрахунку своєї пропозиції включати його.
Стосовно питання оплати за послуги з розподілу електричної енергії, дане питання буде вирішено при підписанні договору з переможцем.
Приналежність
Дата подання: 20 грудня 2019 16:38
Дата відповіді: 24 грудня 2019 14:20
Доброго дня. До якої торгової зони Ви відноситесь- Бурштинський острів чи ОЕС України?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення. Стосовно вашого запитання повідомляємо наступне: нам не відомо до якої торгової зони ми відносимось.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-06-000003 ● da7ff744792f4d7380c042ef52f14fb1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 жовтня 2020 11:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
06.10.2020 № 63
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.10.2020 № 63

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-06-000854-а 06.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 09:51:08

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-06-000854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): на підставі яких документів внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 06.02.2020 № 40 щодо зміни планової ціни електричної енергії за 1 кВт год?
Наголошуємо, що пояснення інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.


Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Антон РИБАЛКО

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-15 11:26:48

Пояснення

Надаємо пояснення на запит: супровідний лист та документи на підставі яких здійснювалось підняття ціни

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо заперечення на висновок моніторингу. Заперечення в прикріпленому файлі.

2020-11-05 14:07:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформація щодо оскарження в суді.
Дата публікації: 13 листопада 2020

Документи:

13 листопада 2020 13:52
Позовна заява

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 січня 2020
UA-2019-12-06-000854-ae252fd36882942a9985a74c10b127512
Найменування: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження: 76008, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 січня 2020 10:28
Електронний підпис
28 січня 2020 10:27
Цінова пропозиція.pdf
08 січня 2020 16:32
Електронний підпис
08 січня 2020 16:32
Електронний підпис
08 січня 2020 16:27
Довідка__веб-сайт.pdf
08 січня 2020 16:27
Проект договору.pdf
08 січня 2020 16:27
Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 17:25
Електронний підпис
08 січня 2020 17:25
Електронний підпис
08 січня 2020 17:21
Статут.pdf
08 січня 2020 17:21
проект договору.pdf
08 січня 2020 17:21
довідка про рахунки.pdf
08 січня 2020 17:21
довідка про веб-сайт.pdf
08 січня 2020 17:21
витяг ПДВ від 6.01.20.pdf

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 09:24
Електронний підпис
09 січня 2020 09:24
Електронний підпис
09 січня 2020 09:24
Довідка дефолт.pdf
09 січня 2020 09:24
Довідка довкілля.pdf
09 січня 2020 09:24
Гарантія постачання.pdf
09 січня 2020 09:24
ПОСТАНОВА.pdf
09 січня 2020 09:24
Довідка ліцензія.pdf
09 січня 2020 09:24
Статут_11_2019.pdf
09 січня 2020 09:24
паспорт Дацко О. Б..pdf
09 січня 2020 09:24
код Дацко.pdf
09 січня 2020 09:24
Довідка ст.17.pdf
09 січня 2020 09:24
Перелік документів.pdf
09 січня 2020 09:24
Цінова пропозиція.pdf
09 січня 2020 09:24
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут"

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" 10 559 088,00
UAH з ПДВ
10 114 113,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 11 486 880,00
UAH з ПДВ
10 262 441,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" 11 378 880,00
UAH з ПДВ
11 378 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 10:28
Електронний підпис
28 січня 2020 10:27
Цінова пропозиція.pdf
08 січня 2020 16:32
Електронний підпис
08 січня 2020 16:32
Електронний підпис
08 січня 2020 16:27
Довідка__веб-сайт.pdf
08 січня 2020 16:27
Проект договору.pdf
08 січня 2020 16:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 09:24
Електронний підпис
09 січня 2020 09:24
Електронний підпис
09 січня 2020 09:24
Довідка дефолт.pdf
09 січня 2020 09:24
Довідка довкілля.pdf
09 січня 2020 09:24
Гарантія постачання.pdf
09 січня 2020 09:24
ПОСТАНОВА.pdf
09 січня 2020 09:24
Довідка ліцензія.pdf
09 січня 2020 09:24
Статут_11_2019.pdf
09 січня 2020 09:24
паспорт Дацко О. Б..pdf
09 січня 2020 09:24
код Дацко.pdf
09 січня 2020 09:24
Довідка ст.17.pdf
09 січня 2020 09:24
Перелік документів.pdf
09 січня 2020 09:24
Цінова пропозиція.pdf
09 січня 2020 09:24
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 17:25
Електронний підпис
08 січня 2020 17:25
Електронний підпис
08 січня 2020 17:21
Статут.pdf
08 січня 2020 17:21
проект договору.pdf
08 січня 2020 17:21
довідка про рахунки.pdf
08 січня 2020 17:21
довідка про веб-сайт.pdf
08 січня 2020 17:21
витяг ПДВ від 6.01.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"
#38157139
Переможець 10 114 113,60
UAH з ПДВ
23 січня 2020 13:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"
#38157139
10 114 113,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:18
Звіт про виконання договору укладений
01 квітня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 17:09
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 17:08
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:18
Додаткова угода6.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 08:23
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 08:22
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 08:20
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 11:50
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 13:32
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 червня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 11:21
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 14:01
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 13:51
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 10:26
Договір укладений
10 лютого 2020 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 40
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 6 610 473,25
UAH (в тому числі ПДВ 1 101 745,54 UAH)