Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 : 2015 код 39170000-4 Магазинні меблі (вивіски з встановленням)
Очікувана вартість
32 600,00 UAH
UA-2019-12-06-000681-c 23398090126a48129940d8f44ac4de2d
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Борисова Галина Сергіївна

380445760330 gallla1973@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5
Контактна особа: Борисова Галина Сергіївна
380445760330
gallla1973@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:17
Очікувана вартість: 32 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 163,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39170000-4: Магазинні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
ДК 021 : 2015 код 39170000-4 Магазинні меблі (вивіски з встановленням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021 : 2015 код 39170000-4 Магазинні меблі (вивіски з встановленням) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне питання
Дата подання: 06 грудня 2019 12:45
Дата відповіді: 06 грудня 2019 12:53
Доброго дня. Добавте будь ласка фото/схему тендерної пропозиції для більш чіткого розуміння технічного завдання.
Відповідь: Доброго дня! В оголошені зазначено , що учасник в термін, що не перевищує двох робочих днів повинен звернутися до замовника для ознайомлення з дизайн проектом внутрішньої візуальної комунікації та розробки логотопу КНП " ЦПМСД № 2" Дарницького районум.Києва та надати на зативердження Замовнику ескізи в електронному вигляді.
ТЗ
Дата подання: 09 грудня 2019 09:58
Дата відповіді: 09 грудня 2019 12:32
Прошу розтлумачити, чи повинен Учасник виконувати роботи (розробка єскізів та надати на зативердження Замовнику) до проведення аукціони та оголошення переможця?
Відповідь: Доброго дня! В оголошені зазначено , що учасник в термін, що не перевищує двох робочих днів повинен звернутися до замовника для ознайомлення з дизайн проектом внутрішньої візуальної комунікації та розробки логотопу КНП " ЦПМСД № 2" Дарницького районум.Києва та надати на зативердження Замовнику ескізи в електронному вигляді.
В электронном виде макеты есть?
Дата подання: 09 грудня 2019 11:23
Дата відповіді: 09 грудня 2019 12:32
В электронном виде макеты есть?
Відповідь: Доброго дня! В оголошені зазначено , що учасник в термін, що не перевищує двох робочих днів повинен звернутися до замовника для ознайомлення з дизайн проектом внутрішньої візуальної комунікації та розробки логотопу КНП " ЦПМСД № 2" Дарницького районум.Києва та надати на зативердження Замовнику ескізи в електронному вигляді.
ТЗ
Дата подання: 09 грудня 2019 13:32
Дата відповіді: 09 грудня 2019 14:46
"Доброго дня! В оголошені зазначено , що учасник в термін, що не перевищує двох робочих днів повинен звернутися до замовника для ознайомлення з дизайн проектом внутрішньої візуальної комунікації та розробки логотопу КНП " ЦПМСД № 2" Дарницького районум.Києва та надати на зативердження Замовнику ескізи в електронному вигляді." Коли починається цей термін?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зазначений термін - на протязі двох робочих днів з моменту подачі огололошення.
ТЗ
Дата подання: 09 грудня 2019 15:47
Внесіть будь ласка зміни до тендерної документації згідно з роз'ясненням: "Зазначений термін - на протязі двох робочих днів з моменту подачі огололошення."
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" 24 444,00
UAH з ПДВ
20 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛОРДОН ЛТД" 31 860,00
UAH з ПДВ
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РИЖКОВА ДІАНА СЕРГІЇВНА" 32 415,00
UAH з ПДВ
21 599,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 18:38
Тендер.rar

Публічні документи

10 грудня 2019 13:56
Додаток №3.docx
10 грудня 2019 13:56
Гарантіний лист 1.jpg
10 грудня 2019 13:56
Гарантійний лист 2 .jpg
10 грудня 2019 13:56
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"

ТОВ "ЛОРДОН ЛТД"

ФОП "РИЖКОВА ДІАНА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"
#35539161
Очікує рішення 20 997,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:44

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 грудня 2019 12:58
Коментар щодо відміни: Закупівлю відмінено в звязку з необхідністю уточнення предмету закупівлі.