Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо, свинина та яловичина.
Очікувана вартість
1 632 170,00 UAH
UA-2019-12-06-000560-a 3cdfc4ecfaf4413abce6961eb54d282d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олег Ігорович

+380523322024 znamosvita@zn-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143956
Вебсайт: http://znamosvita.at.ua
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., місто Знам'янка, проспект Шкільний, 5
Контактна особа: Макаров Олег Ігорович
+380523322024
znamosvita@zn-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:16
Очікувана вартість: 1 632 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12140 кг
М'ясо, свинина та яловичина.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, Зазначено в тендерній документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 13:40
ТД 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальна
Дата подання: 09 грудня 2019 20:28
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:27
Шановний замовнику! Чи потрібно подавати в складі пропозиціі сертифікат ISO виданий на ім'я учасника? В попередніх торгах Ви принципово його вимагали.
Відповідь: Додатком №2 тендерної документації на сторінці 20 вказано - Відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції передбачених законом на момент подання пропозиції документів:документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-14-000020 ● afd40641d53d421fa277d4a25275b7b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020 10:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.01.2020 № 5

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.01.2020 № 5

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-12-06-000560-а 06.12.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-14 10:02:46

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М'ясо, свинина та яловичина», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-06-000560-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення, щодо відповідності пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «САВВА ГРУПП» (далі - ТОВ «САВВА ГРУПП») вимогам тендерної документації , про що зазначено у протоколі розгляду тендерної пропозиції № 219 від 24.12.2019, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено вимогу пункту 4 розділу VI тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «САВВА ГРУПП» відсутній гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, що не відповідає вимозі пункту 4 розділу VI тендерної документації .
Слід вказати, що у пункті 4 розділу VI тендерної документації зазначено що у разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-17 15:40:22

Пояснення

У відповідь на ваш запит UA-M-2020-01-14-000020 ● afd40641d53d421fa277d4a25275b7b3 надаємо обгрунтування рішення щодо відповідності пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «САВВА ГРУПП» (далі - ТОВ «САВВА ГРУПП») вимогам тендерної документації , про що зазначено у протоколі розгляду тендерної пропозиції № 219 від 24.12.2019 року. В результаті проведення моніторингу даної закупівлі, нами, як замовником, дійсно встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено вимогу пункту 4 розділу VI тендерної документації. З урахуванням виявленого повідомляємо, що тендерної документацією встановлена вимога для учасників «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
Враховуючи положення тендерної документації про зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, зміст якого повністю відповідає вимогам цієї Документації зауважимо, що згідно документів тендерної пропозиції ТОВ «САВВА ГРУП», на сторінці 4/213 зазначено: «Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору…У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.». Відділ освіти, як замовник, дійшов висновку, що наявність цієї інформації свідчить про згоду з умовами договору. Закупівля М'яса, свинини та яловичини (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-06-000560-a) завершена шляхом підписання договору №1 від 09.01.2019 р., який повністю відповідає проєкту договору, висвітленому в додатку №3 тендерної документації.
В той же час повідомляємо, що відділом освіти враховані вказані вами зауваження та в обов’язковому порядку буде вжито заходів щодо недопущення виявлених порушень при проведенні подальших закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САВВА ГРУПП 1 631 940,00
UAH з ПДВ
1 631 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волкова Любов Олександрівна 1 632 170,00
UAH з ПДВ
1 632 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 19:08
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:06
Документи переможця
26 грудня 2019 19:06
Документи переможця
21 грудня 2019 14:16
Електронний підпис

Публічні документи

21 грудня 2019 16:04
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САВВА ГРУПП

ФОП Волкова Любов Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САВВА ГРУПП
#43094935
Переможець 1 631 940,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САВВА ГРУПП
#43094935
1 631 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:04
1.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 10:29
мясо.PDF зміни до договору
30 жовтня 2020 09:57
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:32
ду3 мясо.PDF зміни до договору
12 березня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 11:52
ду 2.PDF зміни до договору
22 січня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 10:51
мясо.PDF зміни до договору
20 січня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 10:15
Договір з переможцем укладений
09 січня 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п.1 п.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зобов’язання в 2020 році виникають в з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п.5 п.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», та п 3.3 Договору №1 від 09.01.2019 р. сторони погодили зменшення ціни за одиницю товару (без зміни кількості та якості товару)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п.1 п.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», та п 1.3 Договору №1 від 09.01.2019 р. зобов’язання в 2020 році виникають в з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму договору зменшено в зв'язку зі зменшенням обсягу закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв'язку з закриттям договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 674 129,91
UAH (в тому числі ПДВ 112 354,98 UAH)