Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
697 500,00 UAH
UA-2019-12-06-000396-a b865a45c29fc4e44a6e8580bdbd871e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобас Юлія Василівна

+380975825099 cheschool20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №20 ЧМР
Код ЄДРПОУ: 26424915
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бидгощська 3
Контактна особа: Лобас Юлія Василівна
+380975825099
cheschool20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:03
Очікувана вартість: 697 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 487,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66805 од
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Бидгощська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 12:05
договір.doc
06 грудня 2019 12:05
тд харчування зош 20.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Каштан-Плюс 697 500,00
UAH
697 500,00
UAH
Документи
ФОП ПОЛІЩУК ТАЇСА ОЛЕКСІЇВНА 697 500,00
UAH
697 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:47
Довідка (1).zip
28 грудня 2019 14:47
Довідка.zip
28 грудня 2019 14:47
Довідка банкрутство.pdf
28 грудня 2019 14:47
Довідка МВС.pdf
20 грудня 2019 15:30
ПРОПОЗИЦІЯ (СШ20).pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 13:59
Довідка по статті 17.pdf
21 грудня 2019 13:58
Витяг з ЄДР.pdf
21 грудня 2019 13:57
Медичні картки.pdf
21 грудня 2019 13:57
Дипломи.pdf
21 грудня 2019 13:57
Трудові книжки.pdf
21 грудня 2019 13:57
Листи згоди.pdf
21 грудня 2019 13:57
Аналогічний договір.pdf
21 грудня 2019 13:57
Паспорт_Код.pdf
21 грудня 2019 13:57
Проект договору.pdf
21 грудня 2019 13:57
МЕНЮ.pdf
21 грудня 2019 13:57
Гар лист по п.6.3.pdf
21 грудня 2019 13:57
Довідки з банку.pdf
21 грудня 2019 13:57
Лист згода про печатку.pdf
21 грудня 2019 13:57
Гар лист про НАССР.pdf
21 грудня 2019 13:57
Пояснення про дипломи.pdf
21 грудня 2019 13:57
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Каштан-Плюс

ФОП ПОЛІЩУК ТАЇСА ОЛЕКСІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 697 500,00
UAH
24 грудня 2019 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Каштан-Плюс
#30955757
697 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 10:52
додаткова угода зош 20.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 11:07
угода.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 10:43
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:21
додаткова угода.pdf зміни до договору
11 січня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:07
Договір зміни до договору
11 січня 2020 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1. договору надання послуг №1 від 11 січня 2020 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 697270,60 грн. (шістсот дев’яносто сім тисяч двісті сімдесят гривень 60 коп.) без ПДВ.» 2. Специфікацію послуг, наведену в додатку №1 до Договорувикладено в новій редакції. ціна за один. харчування учнів 5-11 класів - 11,56 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись кошторисними призначеннями Замовника на 2020 рік, п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1.2, 3.2, 6.2.3, 11.1 договору надання послуг №1 від 11.01.2020 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 575498,86 грн. без ПДВ». 2. Специфікацію послуг, наведену в додатку №1 до Договору, викласти у наступній редакції, в частині зменшення діто-днів, а саме: учнів 1-4 класів – 49537, учнів 5-11 класів - 5646
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони враховуючи кошторисні призначеннями Замовника, встановлені рішенням Черкаської міської ради №2-5989 від 13.08.2020, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1.2, 3.2, 6.2.3, 11.1 договору уклали додаткову угоду про наступне: 1. пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 323893,44 грн. без ПДВ. Специфікацію викласти в новій редакції в частині: учні 1-4 класи кількість діто-днів - 27648, ціна за од. 10,30 грн., вартість 284774,40 грн., учні 5-11 кл. кількість діто-днів 3384, ціна за од. 11,56 грн., вартість 39119,04 грн. Загальна вартість 323893,44 грн. 3. В розділі 14 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» банківські реквізити Постачальника викласти в новій редакції: «р/рUA853052990000026009041601183 ЧГРУ ПАТ КБ Приватбанк МФО354347»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 323 893,44
UAH