М`ясо (Кури охолоджені, філе куряче охолоджене)
Очікувана вартість
1 326 303,00 UAH
UA-2019-12-06-000247-b d779d56b05454154af0ac67f5fcb4fbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:51
Очікувана вартість: 1 326 303,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 631,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5100 кілограм
Кури охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
8100 кілограм
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (21заклад загальної середньої освіти, 14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 грудня 2019 09:25
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2019 09:22
ТД кури, філе 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000028 ● 15d4c7634c9d411ea0c8a4274974d3bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-23 13:15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
23.03.2020 № 14
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 23.03.2020 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-06-000247-b 06.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами обговорення питання порядку денного, члени тендерного комітету вирішили: 1. Розірвати договір № 5 від 17.01.2020 року з ФОП Нагорянська Н.Ю., з причини встановлених порушень за результатами проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північно-Східного офісу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Наказ від 23.03.2020 р. № 14 м. Сєвєродонецьк. 2. Розробити, підписати та викласти на електронний майданчик Додаткову угоду між Замовником відділом освіти Лисичанської міської ради та Учасником ФОП Нагорянська Н.Ю. про розірвання Договору №5 від 17.01.2020.

2020-04-09 12:58:59

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 08 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Лисичанської міської ради, 02141928, Україна, місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
  2. Інформація про предмет закупівлі: Філе куряче охолоджене, 1326303UAH, 15110000-2, ДК021, 8100, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: d779d56b05454154af0ac67f5fcb4fbc, 2019-12-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визначення переможця, укладання договору та додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Відділу освіти Лисичанської міської ради (далі – Замовник) затверджену рішенням тендерного комітету від 06.12.2019 р. (протокол № 201/1), тендерну пропозицію ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» (далі –ФОП «Нагорянська Н.Ю.»), протокол Замовника від 02.01.2020 №1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.01.2020 за № 5 та додаткові угоди. За результатами моніторингу встановлено, що ФОП «Нагорянська Н.Ю.» у складі своєї тендерної пропозиції надано лист відгук ФОП «Чорнобривко О.О.» від 18.12.2018 № 14, який не містить зазначених обсягів виконання договору. Вищезазначене не відповідає умовам розділу 3 Додатку 2 до ТД. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що переможцем торгів ФОП «Нагорянська Н.Ю.» на вимогу пункту 5 Розділу 3 та пункту 4 Розділу 6 до тендерної документації не надано в електронному вигляді гарантійний лист щодо підтвердження постачання товару не менше 50% загального обсягу по заявленій ціні 3 раунду аукціону, чим порушено умови пункту 5 Розділу 3 та пункту 4 Розділу 6 до тендерної документації. Крім того, аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що ФОП «Нагорянська Н.Ю.» надано копію договору на дезінфекційну обробку автомобільного транспорту від 26.12.2018 №12-13.6, термін дії якого до 31.12.2019, чим порушено вимоги розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника ФОП «Нагорянська Н.Ю.» не відповідає умовам тендерної документації, а відтак підлягала відхиленню на підставі пункту 4 ч.1 статті 30 Закону № 922. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ФОП «Нагорянська Н.Ю.» як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договор від 17.01.2020 за № 5, на загальну суму 1 288 950,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору та додаткових угод – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА" 1 288 950,00
UAH з ПДВ
1 288 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 1 326 252,00
UAH з ПДВ
1 326 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 17:08
sign.p7s
24 грудня 2019 22:02
sign.p7s
24 грудня 2019 22:01
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2019 22:01
Реєстр.pdf
24 грудня 2019 22:01
Лист згода на 50%.pdf
24 грудня 2019 22:01
Додаток 9.pdf
24 грудня 2019 22:01
Додаток 8.pdf
24 грудня 2019 22:01
Додаток 7.pdf
24 грудня 2019 22:01
Додаток 6.pdf
24 грудня 2019 22:01
Додаток 4.pdf
24 грудня 2019 22:01
Додаток 3.pdf
24 грудня 2019 22:01
Додаток 2.pdf
24 грудня 2019 22:01
Довідка санкції.pdf
24 грудня 2019 22:01
Довідка опис товару.pdf
24 грудня 2019 22:01
Довідка до Додатку 3.pdf
24 грудня 2019 22:01
висновок філе.pdf

Публічні документи

22 грудня 2019 10:10
sign.p7s
22 грудня 2019 10:07
ПАСПОРТ ИНН.pdf
22 грудня 2019 10:07
ВИТЯГ ЄД НАЛОГ.pdf
22 грудня 2019 10:07
ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА"
#2577210123
Переможець 1 288 950,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАГОРЯНСЬКА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА"
#2577210123
1 288 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 січня 2020 09:01
Договір кури охолоджені філе куряче Нагорянська Н.Ю. 17.01.2020.pdf укладений
17 січня 2020 09:00
sign.p7s зміни до договору
09 квітня 2020 14:55
Додаткова угода розірвання договору кури філе Нагорянська Н.Ю. 09.04.2020.pdf укладений
09 квітня 2020 14:55
sign.p7s зміни до договору
09 квітня 2020 11:33
Додаткова угода розірвання договору кури філе Нагорянська Н.Ю. 09.04.2020.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 11:32
sign.p7s зміни до договору
27 лютого 2020 11:12
Додаткова угода кури, філе зобов. на рік.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 11:12
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2020 14:12
Додаткова угода кури охолоджені філе куряче Нагорянська Н.Ю. 17.01.2020.pdf зміни до договору
17 січня 2020 14:11
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2020 09:12
Додаткова угода масло вершкове Нагорянська Н.Ю. 17.01.2020.pdf зміни до договору
17 січня 2020 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4.2. Договору, частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, з урахуванням суми виділених асигнувань в межах доведеної суми тимчасового кошторису, Сторони домовились доповнити пункт 3.1. договору: - підпунктом 3.1.1. наступного змісту: «Взяти на реєстрацію бюджетні зобов’язання для здійснення платежів за цим договором у сумі 322237,50грн. (триста двадцять дві тисячі двісті тридцять сім грн. 50коп.) без ПДВ.»; - підпунктом 3.1.2.наступного змісту: «Оплата залишку суми договору (966712,50грн.) здійснюється Замовником виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом на 2020рік».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4.2. Договору, частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, з урахуванням суми виділених асигнувань в межах доведеної суми тимчасового кошторису, Сторони домовились доповнити пункт 3.1. договору: - підпунктом 3.1.1. наступного змісту: «Взяти на реєстрацію бюджетні зобов’язання для здійснення платежів за цим договором у сумі 322237,50грн. (триста двадцять дві тисячі двісті тридцять сім грн. 50коп.) без ПДВ.»; - підпунктом 3.1.2.наступного змісту: «Оплата залишку суми договору (966712,50грн.) здійснюється Замовником виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом на 2020рік».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зобов'язання згідно акту звірки від 08.04.2020 в сумі 351559,95грн.( триста п’ятдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят дев’ять грн. 95коп.) вважати виконаними та сплаченими Замовником; Зобов'язання в сумі 937390,05грн. (дев’ятсот тридцять сім тисяч триста дев’яносто грн. 05коп.) - залишок за договором підлягають зняттю з суми договору і сторони не мають взаємних претензій у частині їх виконання.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 351 559,95
UAH
Причини розірвання договору: Замовник і Виконавець у зв'язку із встановленим Висновком Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області по результатам проведення моніторингу закупівлі від 08.04.2020, дійшли згоди розірвати Договір № 5 від 17.01.2020, укладений між Замовником та Виконавцем

Актуальні тендери

До пошуку