Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра)
Очікувана вартість
3 100 717,39 UAH
UA-2019-12-06-000239-b 3503dea96ef949b2be9b43200f72ea61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 22:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:07
Очікувана вартість: 3 100 717,39 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 503,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


КЗО «СШ № 134» ДМР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148088 штука
послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49080, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СШ № 134» ДМР, вул. Шолохова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-000239-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Регіональна кейтерингова компанія, Код ЄДРПОУ:37213401
Дата подання: 06 грудня 2019 15:19
ЗМІНИ ДО ТД
П. 5 ТД Замовником вимагається «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчуванняне менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)»
- Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів досвіду роботи і таку, що обмежує коло потенційних учасників, які мають досвід менше 5-ти років, але займаються аналогічним видом господарської діяльності, обмежує це право і учасників, які взагалі зареєстровані за останні декілька років, але мають позитивний досвід у зазначеному виду діяльності.
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.

У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію, про що в складі тендерної пропозиції надається лист від учасника, який засвідчує можливість учасника забезпечити у майбутньому такого майданчику для миття транспорту»
- Вказані дії зобов’язано здійснювати особою, яка виконує роботи щодо санітарної обробки автотранспорту на підставі договору про санітарну обробку. Яким законодавчим актом, або яким пунктом Кодексу Аліментаріус передбачено наявність у гаражі промивки автотранспорту зі стоком в зливову каналізацію у кожного суб’єкту господарювання, який надає такі послуги?
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.


У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками»
- Яким законодавчим актом передбачена можливість огляду матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку закладу освіти третіми особами?
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.


Додаток 5 до ТД Замовником вимагається заповнити перелік обладнання та кількість його на харчоблоці!
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:55
у відповідь на вимогу повідомляємо наступне

Документи

10 грудня 2019 17:55
Відповідь на вимогу.docx
10 грудня 2019 17:55
у відповідь на вимогу2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 100 717,39
UAH
3 071 866,82
UAH
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ" 3 100 717,39
UAH
3 100 717,39
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:10
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:10
ДОВІДКА МВСУ.pdf
28 грудня 2019 14:10
ДОВІДКА ІЗ ДФС.PDF
28 грудня 2019 14:10
ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
20 грудня 2019 15:08
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:07
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
20 грудня 2019 15:07
ТРУДОВІ КНИГИ.rar
20 грудня 2019 15:07
список постачальників.PDF
20 грудня 2019 15:07
МЕДКНИГИ.rar
20 грудня 2019 15:07
лист про статут.PDF
20 грудня 2019 15:07
лист про ліцензування.PDF
20 грудня 2019 15:07
лист про код доступу.PDF
20 грудня 2019 15:07
КПР нові Статутні.rar
20 грудня 2019 15:07
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
20 грудня 2019 15:07
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
20 грудня 2019 15:07
довідки ст. 17.PDF
20 грудня 2019 15:07
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar
20 грудня 2019 15:07
гарант лист санкції.PDF
20 грудня 2019 15:07
гарант лист миття авто.PDF
20 грудня 2019 15:07
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
20 грудня 2019 15:07
ВИПИСКА.pdf
20 грудня 2019 15:07
ISO 22000 2007 2019.pdf
20 грудня 2019 15:07
ISO 9001 2015.rar
20 грудня 2019 15:07
ТЕХЗАВДАННЯ.PDF
20 грудня 2019 15:07
пропозиція.PDF
20 грудня 2019 15:07
проект договору.PDF
20 грудня 2019 15:07
МЕНЮ 5-11.PDF
20 грудня 2019 15:07
МЕНЮ 1-4.PDF
20 грудня 2019 15:07
ГПД 2 КАТЕГ.PDF
20 грудня 2019 15:07
ГПД 1 КАТЕГ.PDF

Публічні документи

18 грудня 2019 17:06
проект договору.pdf
18 грудня 2019 17:06
меню.pdf
18 грудня 2019 17:06
довідка мтб.pdf
18 грудня 2019 17:06
довідка працівники.pdf
18 грудня 2019 17:06
ст.17.pdf
18 грудня 2019 17:06
выписка.pdf
18 грудня 2019 17:06
опис.pdf
18 грудня 2019 17:05
вытяг ндс.jpeg
18 грудня 2019 17:05
санкції.pdf
18 грудня 2019 17:05
рішення власника.pdf
18 грудня 2019 17:05
загальні відомості.pdf
18 грудня 2019 17:05
довкілля.pdf
18 грудня 2019 17:05
зміна вулиць.pdf
18 грудня 2019 17:05
персональні данні.pdf
18 грудня 2019 17:04
приказ на директора.pdf
18 грудня 2019 17:04
Document_USR_1006051457.rtf
18 грудня 2019 17:04
1 ДФ 2019 - 3 квартал.pdf
18 грудня 2019 17:04
справка Арт.pdf
18 грудня 2019 17:04
акт 447.pdf
18 грудня 2019 17:04
договір суборенди.pdf
18 грудня 2019 17:03
потужність.pdf
18 грудня 2019 17:03
д.у..pdf
18 грудня 2019 17:03
д.у.1.pdf
18 грудня 2019 17:03
iso.pdf
18 грудня 2019 17:03
HACCP.pdf
18 грудня 2019 17:03
файницкая.pdf
18 грудня 2019 17:03
позняк.pdf
18 грудня 2019 17:03
штатний розпис.pdf
18 грудня 2019 17:03
Палига І.Я. 08.05.20.pdf
18 грудня 2019 17:03
акти1.pdf
18 грудня 2019 17:03
акти.pdf
18 грудня 2019 17:03
потужність школа.pdf
18 грудня 2019 17:03
договір.pdf
18 грудня 2019 17:02
дод.угода №4.pdf
18 грудня 2019 17:02
додаткова угода.pdf
18 грудня 2019 17:02
дод.угода № 3.pdf
18 грудня 2019 17:02
дод.угода № 5.pdf
18 грудня 2019 17:02
дод.угода №2.pdf
18 грудня 2019 17:02
Відгук.pdf
18 грудня 2019 17:02
акт 447.pdf
18 грудня 2019 17:02
акт 446.pdf
18 грудня 2019 17:02
Договір Арт Синтез.pdf
18 грудня 2019 17:02
потужність.pdf
18 грудня 2019 17:02
д.у..pdf
18 грудня 2019 17:02
Гарантійні листи.jpg
18 грудня 2019 17:02
IMG-89c07895296843bac538a95e97cbc70c-V.jpg
18 грудня 2019 17:02
IMG-b7eaefb5adb5b6d48c83d7f890dc229b-V.jpg
18 грудня 2019 17:02
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg
18 грудня 2019 17:02
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 3 071 866,82
UAH
26 грудня 2019 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
3 071 866,82
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:50
дод.угода №6 від 22.12.2020 договір №134Ш від 08.01.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:47
Додаткова угода №5 від 16.12.2020 до дог. №134 Ш від 08.01.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 10:54
дод.угода №4 від 27.10.2020 договір №134Ш від 08.01.2020.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 14:37
Дод угода №3 від 19.06.2020 до дог.№134 Ш.pdf зміни до договору
22 червня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 18:17
Договір №134Ш від 08.01.2020.pdf укладений
09 січня 2020 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 134Ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 134Ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 134Ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 134Ш
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 002 090,36
UAH