Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА РАДОМИШЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41926545 |
Місцезнаходження: | 12201, Україна , Житомирська обл., місто Радомишль, СОБОРНИЙ МАЙДАН, буд.12 |
Контактна особа: |
Наталія Лісовська +380976518789 otg2018radomisl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 05:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 13:23 |
Очікувана вартість: | 3 649 705,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 649,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Підстава для оплати підписаний сторонами(Виконавцем та Замовником ) акт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 05:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 05:13 |
ТД 90610000-6 05.12.2018(прибиран,підмітан).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-06-000024 ● a853716476294ca8a496b7cc52eec34b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2019 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.12.2019
№ 64
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.12.2019 № 64.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-12-06-000017-b від 06.12.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник відміняє торги в разі наявності підстав,що передбачені згідно з абзацом 3 ч. 1ст.31 Закону, а саме:Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.Замовником в порушення вимог частини 4статті 10Закону України"Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII на веб -порталі Уповноваженого органу додатково не оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою,тоді як очікувана вартість закупівлі згідно з офіційним курсом Національного банку України,встановленим на день надання для оприлюднення-06.12.2019року на веб- порталі оголошення про проведення процедури закупівлі,перевищує суму,еквівалентну 133 тисячам євро (для товарів та послуг)
2019-12-11 09:15:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення
2019-12-11 10:51:45
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 грудня 2019 09:34 |
Коментар щодо відміни: | Замовник відміняє торги в разі наявності підстав,що передбачені згідно з абзацом 3 ч. 1ст.31 Закону, а саме:Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.Замовником в порушення вимог частини 4статті 10Закону України"Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII на веб -порталі Уповноваженого органу додатково не оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою,тоді як очікувана вартість закупівлі згідно з офіційним курсом Національного банку Україн |
11 грудня 2019 09:34
|
Електронний підпис |
11 грудня 2019 09:34
|
протокол.pdf |