Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з впровадження медичної інформаційної системи «Програмне забезпечення для управління системою охорони здоров’я м. Дніпра», а саме медичної інформаційної системи «Каштан»
Очікувана вартість
1 920 000,00 UAH
UA-2019-12-05-003947-b 779fb3c5301b436fb670196d58853d14
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Шаповал

+380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Євген Шаповал
+380966657977
e.shapoval@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання заходів Програми у сфері зв'язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2016-2020 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 30.03.2016 № 28/5 (зі змінами), а саме п. 12 Упровадження системи «Електронне здоров’я», на підставі погодження міського голови від 05.12.2019 на лист департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради від 05.12.2019 вх. № 16/56 , відповідно до листа департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради від 04.12.2019 № 8/902, про погодження закупівлі, необхідно здійснити закупівлю послуг з впровадження медичної інформаційної системи «Програмне забезпечення для управління системою охорони здоров’я м. Дніпра», а саме медичної інформаційної системи «Каштан» у 2019 році передбачено фінансування департаменту на зазначені цілі. Відповідно до договорів від 01.03.2019 № 0103/1-19 та 24.07.2019 № 10/19 між департаментом та ТОВ «СІЕТ ХОЛДІНГ» департаментом здійснені закупівлі послуг з постачання медичної інформаційної системи «Програмне забезпечення для управління системою охорони здоров’я м. Дніпра», а саме постачання МІС «Каштан», що включали передачу ліцензій на робочі місця з правом користування програмним продуктом. Власник авторських майнових прав ТОВ «СІЕТ» листом від 25.07.2019 № 25.07-01 повідомив про те, що право на використання на розповсюдження даного програмного продукту має виключно ТОВ «СІЕТ ХОЛДІНГ» відповідно до ліцензійного договору від 15.05.2014 № LC-01. На підставі свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір № 54731. Сертифікатом № 01-2019 від 17.01.2019 власник авторських прав ТОВ «СІЕТ» посвідчив та підтвердив ексклюзивне право ТОВ «СІЕТ ХОЛДІНГ» на: впровадження МІС «Каштан» у кінцевих користувачів, налагодження та налаштування роботи системи з локальним та центральним сервером; консультувати та навчати персонал роботі та можливостям програми як в єдиній системі, так і на окремому робочому місці; організовувати та здійснювати технічну підтримку роботи МІС «Каштан». Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до вищевикладеного, існують підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг з впровадження медичної інформаційної системи «Програмне забезпечення для управління системою охорони здоров’я м. Дніпра», а саме медичної інформаційної системи «Каштан», у ТОВ «СІЕТ ХОЛДІНГ»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 18:05
Оскарження наміру укласти договір: 16 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з впровадження медичної інформаційної системи «Програмне забезпечення для управління системою охорони здоров’я м. Дніпра», а саме медичної інформаційної системи «Каштан»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

05 грудня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-11-000004 ● 9529861550bf493ebe1368e75a85aacc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2020 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.08.2020 № 159

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6
UA-2019-12-05-003947-b
05.12.2019 Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 40429588)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-17 14:48:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2019-12-05-003947-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому Додаткова угода №2 від 28.12.2019 до Договору № 2312-19Д була оприлюднена в електронній системі закупівель 08.01.2020, тобто на 7 днів пізніше за визначений абз.9 частини 1 статті 10 Закону термін в редакції, що діє до 19.04.2020, (повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється – протягом трьох днів з дня внесення змін).
2. Чому станом на 17.08.2020 Замовником не було оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору від 23.12.2019 №2312-19Д (строк дії договору з урахуванням змін до 31.03.2020; розрахунки здійснено 03.02.2020 №1477885), чим не дотримано вимоги абз.10 частини 1 статті 10 Законом (звіт про виконання договору оприлюднюється – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-20 18:24:02

Надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі "Послуги з впровадження медичної інформаційної системи «Програмне забезпечення для управління системою охорони здоров’я м. Дніпра», а саме медичної інформаційної системи «Каштан», ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-12-05-003947-b

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2019-12-05-003947-b) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по суті заданих Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) питань департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) повідомляє про таке.
Для проведення службового розслідування зазначених Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) обставин, а також підготовки відповіді на запитання Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) наказом в.о. директора департаменту від19.08.2020 №19/08-1к було створено тимчасову комісію.
За результатом роботи тимчасової комісії встановлено, що уповноваженою особою Департаменту Шаповалом Євгеном під час проведення закупівлі за номером ID: UA-2019-12-05-003947-b, було допущено порушення термінів оприлюднення інформації, передбачених статтею 10 Закону в редакції, що діяла до 19.04.2020.
Необхідно зазначити, що на дату проведення моніторингу зазначеної закупівлі, Шаповала Євгена звільнено з 29.05.2020 відповідно до наказу від 25.05.2020 №25/05-1к. У зв’язку з цим, притягнути його до дисциплінарної відповідальності згідно норм трудового законодавства неможливо.
Разом з тим, звертаємо вашу увагу, що відповідальність за порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», допущені Шаповалом Євгеном, передбачена частиною 1 статті 164-14 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - Кодекс).
Відповідно до статті 38 Кодексу «Строки накладення адміністративного стягнення», адміністративне стягнення за порушення, передбачені частиною 1 статті 164-14 Кодексу, може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення.
Тобто, термін для притягнення до адміністративної відповідальності вже минув.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-26 09:54:57

про надання інформації, документів

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2019-12-05-003947-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2020 №54 надати в електронній системі закупівель наказ в.о. директора департаменту від 19.08.2020 №19/08-1к про створення тимчасової комісії, матеріали службового розслідування та наказ від 25.05.2020 №25/05-1к про звільнення Шаповала Євгена.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-31 18:27:25

Надання пояснень на запит Східного офісу Держаудитслужби (Діпропетровська обл.) від 26 серп 09:54 (Дата, до якої необхідно надати відповідь 1 вер 00:00)

У зв’язку з розміщенням Східним офісом Держаудитслужби (Діпропетровська обл.) висновку (Дата публікації висновку: 27 серп 15:56) щодо моніторингу закупівлі UA-2019-12-05-003947-b, та внаслідок чого відсутністю технічної можливості надати відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби (Діпропетровська обл.) від 26 серп 09:54 (Дата, до якої необхідно надати відповідь 1 вер 00:00), надаємо наказ в.о. директора департаменту від 19.08.2020 №19/08-1к про створення тимчасової комісії, матеріали службового розслідування та наказ від 25.05.2020 №25/05-1к про звільнення Шаповала Євгена.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2019-12-05-003947-b) Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог абзацу 9, абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Департамент інформаційних технологій надає інформацію про усунення порушення. Звіт про виконання договору завантажено на електронний майданчик.

2020-08-31 18:49:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕТ ХОЛДІНГ"
#39197392
Переможець 1 920 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 18:05

Документи

05 грудня 2019 18:05
Електронний підпис
05 грудня 2019 18:05
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 18:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕТ ХОЛДІНГ"
#39197392
1 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 18:05
Електронний підпис
05 грудня 2019 18:05
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 17:39
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx укладений
31 серпня 2020 17:37
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 15:05
ДУ №3.pdf зміни до договору
27 січня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 15:23
ДУ 2.pdf зміни до договору
08 січня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 22:18
00000000001.tiff зміни до договору
27 грудня 2019 21:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:33
ДУ №1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:34
Договор 2312-19Д от 23.12.19.pdf укладений
23 грудня 2019 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2312-19Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 2312-19Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2312-19Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2312-19Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 915 018,26
UAH (в тому числі ПДВ 319 169,71 UAH)