Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове «Селянське» або еквівалент з умістом жиру 73 мас. %)
Очікувана вартість
285 950,00 UAH
UA-2019-12-05-003286-b 96f0feaa744143adabd1707b823290f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономарьова КЗ "КЗОСШ-І І-ІІІ КЗ

+380574626217 kochetok@internatkh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОЧЕТОЦЬКА САНАТОРНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22647400
Місцезнаходження: 63513, Україна , Харківська обл., смт. Кочеток, Чугуївський р-н, ВУЛИЦЯ РАДУЖНА, будинок 41
Контактна особа: Пономарьова КЗ "КЗОСШ-І І-ІІІ КЗ
+380574626217
kochetok@internatkh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 21:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:28
Очікувана вартість: 285 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 578,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


код ДК 021:2015 - 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове «Селянське» або еквівалент з умістом жиру 73 мас. %)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 кг
код ДК 021:2015 - 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове «Селянське» або еквівалент з умістом жиру 73 мас. %)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 16:26
ТД масло.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

% жиру масла
Дата подання: 05 грудня 2019 16:32
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:07
За тендерною документації Замовником визначено, що товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005 та оцінка якості повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ 4399:2005. Тендерною документацією передбачено, що за вмістом молочного жиру масло повинно відповідати «вершкове масло селянське не менше 73 %, а за технологічними особливостями «Солодковершкове». В той же час, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72, 5 до 79,9. Таким чином, Замовником під час визначення технічних вимог до предмету закупівлі визначено відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 4399:2005, але у технічних вимогах Тендерної документації безпідставно визначено більш якісні технічні характеристики до предмету закупівлі, ніж передбачено ДСТУ 4399:2005 до масла вершкового селянського, що є дискримінаційно по відношенню до масла вершкового селянського, яке відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необгрунтовано завищеним технічним вимогам, що обмежує Учасника у наданні тендерної пропозиції .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за запитання. Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що встановлений відсоток жирності в умовах тендерної документації у розмірі 73%, як технічна вимога до предмету закупівлі не суперечить діючому державному стандарту ДСТУ 4399:2005. Також повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено, що кожен учасник має право подати еквівалент. Але нагадуємо, що при поданні еквіваленту предмет закупівлі повинен все одно відповідати вказаному ДСТУ 4399:2005.
Якщо ви у складі своєї пропозиції надасте масло із вмістом жирності 72,5%-79,9%, то це не буде підставою для відхилення.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-20-000024 ● 85291912232444029c7bf8b182e7edcd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 10:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.02.2020 № 33
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.02.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.02.2020 № 33

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2019-12-05-003286-b 05.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель




Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

28.02.2020 року в публічній закупівлі UA-2019-12-05-003286-b на закупівлю «код ДК 021:2015 - 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове «Селянське» або еквівалент з умістом жиру 73 мас. %)» були оприлюднені результати її моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби. Замовник закупівлі — КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КОЧЕТОЦЬКА САНАТОРНА ШКОЛА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, не погоджується із висновком про результати моніторингу (далі Висновок) та у зв’язку з чим надає аргументовані заперечення: 1. У відповідності до п.2 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, як для учасника торгів, так і для учасника-переможця. Так тендерною документацією передбачено, що учасник-переможець у строк, що не перевищує п’ять календарних днів повинен через електронний майданчик надати підтвердження відповідності статті 17 Закону у вигляді заповненого додатку, а саме Додатку 10 Тендерної документації. Що стосується вашого твердження, що ця вимога є не законною, то повідомляємо наступне: 1.1. У п.3 ч.3 статті 17 Закону не зазначено, що Замовник не має право вимагати інформацію, яка передбачена п.8 ч.1 статті 17 Закону. Тобто Ваше твердження щодо цього пункту є помилковим; 1.2. Жодним пунктом не передбачено, що учасник-переможець повинен документально підтвердити (надати оригінали підтверджуючих документів з реєстрів). Натомість Замовник вимагає, щоб учасник-переможець за власноручним підписом надав гарантійний лист, що він відповідає встановленим вимогам статті 17 Закону. Поряд з цим, відповідно до ч. 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. 2. У відповідності до ч.1 ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому ч. 1 ст. 16 Закону визначені Замовником, згідно з цією статтею, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так, умовами пп. «г» пункту 1 підрозділу 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» було встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Для підтвердження вказаного критерію Учасник, у відповідності до вимог тендерної документації, повинен був надати інформацію за формою встановленою в Додатку №8 тендерної документації. Учасником ФОП Долгошеєвою Юлією Володимирівною у складі своєї тендерної пропозиції було надано заповнений Додаток №8 (файл з назвою 13 Довідка про приміщення у форматі pdf), як то і вимагалося умовами тендерної документації. Враховуючи наведене, Замовником здійснено розгляд та оцінка тендерних пропозицій з дотриманням вимог ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-03-04 10:46:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛГОШЕЄВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 285 600,00
UAH з ПДВ
285 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 285 950,00
UAH з ПДВ
285 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 21:58
0 Пропозиція - ціни.pdf
19 грудня 2019 14:17
9 Техпаспорт 4.pdf
19 грудня 2019 14:17
8 Техпаспорт 3.pdf
19 грудня 2019 14:17
7 Техпаспорт 2.pdf
19 грудня 2019 14:17
6 Техпаспорт 1.pdf
19 грудня 2019 14:16
4 Повноваження ФО-П.pdf
19 грудня 2019 14:16
27 Санкційна довідка.pdf
19 грудня 2019 14:16
23 Довкілля.pdf
19 грудня 2019 14:16
20 Звіт 1ДФ.pdf
19 грудня 2019 14:16
2 СТ. 17.pdf
19 грудня 2019 14:16
18 Повідомлення.pdf
19 грудня 2019 14:16
17 Трудові договори.pdf
19 грудня 2019 14:16
16 Задіяні працівники.pdf
19 грудня 2019 14:16
10 Договір на транспорт.pdf
19 грудня 2019 14:16
0 Пропозиція - ціни.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 19:22
Токарєв мед книж 29,10,20.pdf
09 грудня 2019 19:22
Токарев труд.дог.pdf
09 грудня 2019 19:22
Токарев труд книж.pdf
09 грудня 2019 19:22
Ткаченко труд. договор.pdf
09 грудня 2019 19:22
Стрілець М. П. мед книж.pdf
09 грудня 2019 19:22
Стрелец труд книж.pdf
09 грудня 2019 19:22
поясн. записка печатка.pdf
09 грудня 2019 19:22
Пакриш Е труд договір.pdf
09 грудня 2019 19:22
Мед книжка Пакриш Женя.pdf
09 грудня 2019 19:22
лист гарантія ст 17.pdf
09 грудня 2019 19:22
Кузнець Ніна труд.дог.pdf
09 грудня 2019 19:22
Кузнець Ніна мед книж.pdf
09 грудня 2019 19:22
Кузнець М.І. мед книж.pdf
09 грудня 2019 19:22
Кузнец Ніна труд книж.pdf
09 грудня 2019 19:22
Костенко22.03.20 мед книж.pdf
09 грудня 2019 19:22
Костенко труд книж.pdf
09 грудня 2019 19:22
Костенко труд .дог.pdf
09 грудня 2019 19:22
Експлутаційний дозвіл.pdf
09 грудня 2019 19:21
Договір оренди авто 9344.pdf
09 грудня 2019 19:21
Договір оренди 9846.pdf
09 грудня 2019 19:21
Договір оренди 5942.pdf
09 грудня 2019 19:21
довідка пдв.pdf
09 грудня 2019 19:21
довідка автотранспорт.pdf
09 грудня 2019 19:21
дов санкції.pdf
09 грудня 2019 19:21
дов потужності.pdf
09 грудня 2019 19:21
дов підпис.pdf
09 грудня 2019 19:21
дов довкілля.pdf
09 грудня 2019 19:21
Грызлов труд книж.pdf
09 грудня 2019 19:21
Грызлов мед. книжка.pdf
09 грудня 2019 19:21
Гриньов труд договір.pdf
09 грудня 2019 19:21
Гринев трудова кн.pdf
09 грудня 2019 19:21
Гризлов труд. дог..pdf
09 грудня 2019 19:21
Голуб труд.дог.pdf
09 грудня 2019 19:21
Голуб мед книж.pdf
09 грудня 2019 19:21
Голуб кн. труд книж.pdf
09 грудня 2019 19:21
гар лист.pdf
09 грудня 2019 19:21
витяг Якутенко А.О..pdf
09 грудня 2019 19:21
виписка Якутенко А.О..pdf
09 грудня 2019 19:21
Виноградов труд.книж..pdf
09 грудня 2019 19:21
Виноградов мед.книжка.pdf
09 грудня 2019 19:21
аналог договір масло.pdf
09 грудня 2019 19:21
9846.pdf
09 грудня 2019 19:21
9344.pdf
09 грудня 2019 19:21
5942.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛГОШЕЄВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛГОШЕЄВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3135405142
Переможець 285 600,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛГОШЕЄВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3135405142
285 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:46
130827 (1).JPG зміни до договору
23 грудня 2020 13:46
130807 (1).JPG зміни до договору
23 грудня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 19:42
102121 (1).JPG зміни до договору
21 вересня 2020 19:37
102100 (1).JPG зміни до договору
21 вересня 2020 19:37
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 16:19
150331 (1).JPG зміни до договору
01 вересня 2020 16:19
150251 (1).JPG зміни до договору
01 вересня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 15:23
123149 (1).JPG зміни до договору
26 червня 2020 15:23
123133 (1).JPG зміни до договору
26 червня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 16:51
Додаткова 1 Долгошеєва (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2020 16:51
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 08:08
163812.JPG укладений
13 січня 2020 21:04
163754.JPG укладений
13 січня 2020 21:04
163736.JPG укладений
13 січня 2020 21:04
163719.JPG укладений
13 січня 2020 21:04
163656.JPG укладений
13 січня 2020 21:04
163636.JPG укладений
13 січня 2020 21:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 8-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв язку з організацією дистанційної роботи з учнями на час карантину (COVID-9)
Номер договору про закупівлю: 8-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п 3.2.
Номер договору про закупівлю: 8-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 8-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 11.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 8-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 176 966,00
UAH