Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя для скринінгу крові донорів методом імунохемілюмінесцентного аналізу
Очікувана вартість
9 700,00 UAH
UA-2019-12-05-002299-c 9e366c3d8bca41558086a1b510eba43b
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Людмила Миколаївна

+380564620175 kspk53020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Криворізька станція переливання крові" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01986606
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Медична будинок 12
Контактна особа: Деркач Людмила Миколаївна
+380564620175
kspk53020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 08:00
Очікувана вартість: 9 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


За додаткові кошти, що надійшли на рахунок спецфонду підприємства та не були передбачені у плані використання бюджетних коштів на 2019 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 уп
Reaction Vessls, реакційні ємності , 1 уп.-4000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 37563 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна без домішок IVD
2 уп
Sample Cups, чашки для зразків, 1 уп.-1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 уп
Septums, перегородки, 1 уп.-200шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 37563 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна без домішок IVD
1 уп
Replacement Caps, змінні кришки, 1уп.-100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 37563 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна без домішок IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після постачання товару Замовнику, пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, але не пізніше ніж через 10 (десять) календарних днів з дня отримання товару Замовником при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватися штрафні санкції за порушення строків оплати поставленого Постачальником товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 грудня 2019 15:52
Коментар щодо відміни: Неможливо усунути порушення, що виникли
Документи:
06 грудня 2019 15:52
Рішення