Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2019-12-05-002240-b ● 37a25fcbe97e414f8afb46e638ae96bb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Обласна клінічна психіатрична лікарня Запорізької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05498909 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., Запорожье, Ореховское шоссе, 10а |
Контактна особа: |
Наталя Жуліда +380660340510 opbbuh10a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 15:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 3 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Канцелярські товари (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, м.Заопріжжя, Оріхівське шосе,10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 грудня 2019
—
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 14:37 |
2019_12_ОГОЛОШЕННЯ канцелярські товари1 30190000-7.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:31
Дата відповіді: 06 грудня 2019 10:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі, посилання в описі предмета закупівлі на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент», не гірший по технічним та якісним характеристикам за оригінал. Фізичні осіби-підприємці які є неплатниками ПДВ допускаються до закупівель. В такому випадку ціна без ПДВ вважається остаточною і порівнюється з остаточними цінами інших учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
2 516,04
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 09:03
|
Договор 280.pdf | укладений |
18 грудня 2019 09:02
|