Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2019-12-05-001945-c d44dc8d49af7429bb4851e48497f8914
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чайка Леся Миколаївна

380638210792 kcsm2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СПОРТИВНОЇ МЕДИЦИНИ МІСТА КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39072140
Місцезнаходження: 01033, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 6
Контактна особа: Чайка Леся Миколаївна
380638210792
kcsm2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 15:47
Оголошення.docx
05 грудня 2019 15:47
Компропозиція.docx
05 грудня 2019 15:47
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:38
Дата відповіді: 06 грудня 2019 15:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Доброго дня, якщо аналог чи еквівалент співпадає з технічними характеристиками, то розгядатимемо.
2) Дякуємо, розглянемо Вашу пропозицію.
3)Допускаємо, розлядаємо ціну запропоновану Вами, як остаточну і порівнюється з цінами з врахуванням ПДВ, якщо Учасники є платниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРКАВ" 94 980,00
UAH з ПДВ
94 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 12:30
СТАТУТ.pdf
12 грудня 2019 12:30
ОПИС ТОВ ИНТЕРКАВ.pdf
12 грудня 2019 12:30
Наказ директора.pdf
12 грудня 2019 12:30
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРКАВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРКАВ"
#37432229
Відхилено 94 980,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 12:55

Документи

13 грудня 2019 12:55
протокол 119.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій