Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повітряно-теплова завіса
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-12-05-001770-c 2a3b8a0f59cc44948fa4742e531298db
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Якусевич Олена Михайлівна

380444030701 pmcd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Святошинського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26199418
Вебсайт: http://ukr.net
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Петра Курінного, 2
Контактна особа: Якусевич Олена Михайлівна
380444030701
pmcd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 11:09
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Повітряно-теплова завіса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Петра Курінного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Повітряно-теплова завіса Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:34
Дата відповіді: 06 грудня 2019 10:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар має відповідати технічним характеристикам вказаних у тендерній документації. Відкритість та прозорість полягає у системному та вчасному наданні необхідної інформації всім зацікавленим сторонам , а рішення чи відповідає товар вимогам викладеним в закупівлі приймає тендендерний комітет при вижначенні переможця та публікує протокол рішення в системі. До учісті в закіпівлі ФОП неплатники ПДВ допуускаються на загальних підставах. До пропозиції ФОП неплатника ПДВ сума ПДВ при оцінці не додається і порівняння відбувається за кінцевою сумою пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 24 480,00
UAH з ПДВ
24 480,00
UAH з ПДВ
Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 27 048,00
UAH з ПДВ
27 048,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" 27 990,00
UAH з ПДВ
27 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 14:36
Лист про огляд.pdf
09 грудня 2019 14:36
Лист підтвердження.pdf
09 грудня 2019 14:36
Лист згода з договором.pdf
09 грудня 2019 14:36
Витяг.pdf
09 грудня 2019 14:36
Виписка.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 13:28
Уставні док.PDF
09 грудня 2019 13:28
ТЕХНІЧНІ харак.pdf
09 грудня 2019 13:28
рішення № 3.PDF
09 грудня 2019 13:28
протокол 14.PDF
09 грудня 2019 13:28
протокол 13.PDF
09 грудня 2019 13:28
Паспорт директора.PDF
09 грудня 2019 13:28
наказ про директора.PDF
09 грудня 2019 13:28
Лист згода перс даних.pdf
09 грудня 2019 13:28
комерційна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 13:28
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.pdf
09 грудня 2019 13:28
Довідка щодо підпису.pdf
09 грудня 2019 13:28
гарант лист монтаж.pdf
09 грудня 2019 13:28
гарант лист акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3392507826
Відхилено 24 480,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:16
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА
#3072602781
Переможець 27 048,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:48

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА
#3072602781
27 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір теплова завіса.pdf укладений
23 грудня 2019 12:53