М’ясо свійської птиці заморожене (філе куряче, чверть задня куряча)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-12-05-001738-b ba6cbffe48b64165a83127e190eb7583
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 36789395
Місцезнаходження замовника: 74502, Україна, Херсонська обл., смт Велика Лепетиха, вул. Миру, 18
Контактна особа замовника: Мальцева Юлія Володимирівна
+380554321065
vlep_edu@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:39
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Філе куряче заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74500, Україна, Херсонська область, Великолепетиський район, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
800 кг
Чверть задня куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74500, Україна, Херсонська область, Великолепетиський район, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови у ТД
Дата подання: 05 грудня 2019 16:23
Дата відповіді: 09 грудня 2019 09:25
Шановний замовник, просимо внести зміни до документації та прибрати дискримінаційну умову, що позбавляє права на участь у даній процедурі закупівлі. У п.1 Додатку 1 встановлено дискримінаційну умову стосовно надання довідки/акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, ЗА ОСТАННІ ДВА МІСЯЦІ ДО ДАТИ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ з урахуванням їх обов’язкової періодичності.. Дата розкриття тендерних пропозицій - 23.12.2019 р. Тобто відповідні документи повинні бути датовані не пізніше ніж 23.10.2019 року. Ця умова позбавляє права взяти участь у закупівлі учаснику ( У ТОМУ ЧИСЛІ НОВОСТВОРЕНОМУ УЧАСНИКУ), у якого договір на надання послуг з дезобробки транспортного засобу підписаний пізніше ніж 23.10.2019 року. Тобто роботи по дезінфекції транспортного засобу тривають менше 2-х місяців. Просимо внести зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційну умову і у відповідності до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечити та гарантувати принципи здійснення заккупівель, а саме: недискримінацію учасників та добросовісну конкуренцію між учасниками, які виявили взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! На підставі звернення із тендерної документації буде виключено вимогу щодо надання довідок/актів виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції з урахуванням їх обов’язкової періодичності. Зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом. Запрошуємо до участі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 192 096,00
UAH з ПДВ
192 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАНЮША ІГОР СЕРГІЙОВИЧ 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 11:19
sign.p7s
19 грудня 2019 09:18
sign.p7s
18 грудня 2019 19:21
sign.p7s
18 грудня 2019 19:20
Статут МПП ритм.pdf
18 грудня 2019 19:20
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Переможець 192 096,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
192 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 січня 2020 10:37
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34

Актуальні тендери

До пошуку