Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо свійської птиці заморожене (філе куряче, чверть задня куряча)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-12-05-001738-b ba6cbffe48b64165a83127e190eb7583
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мальцева Юлія Володимирівна

+380554321065 vlep_edu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 36789395
Місцезнаходження: 74502, Україна , Херсонська обл., смт Велика Лепетиха, вул. Миру, 18
Контактна особа: Мальцева Юлія Володимирівна
+380554321065
vlep_edu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:39
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Філе куряче заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74500, Україна, Херсонська область, Великолепетиський район, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
800 кг
Чверть задня куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74500, Україна, Херсонська область, Великолепетиський район, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 13:46
Зміни до ТД 1.1.docx
09 грудня 2019 13:46
ЗМІНИ тендерна документація 2019 курка.doc
05 грудня 2019 13:33
тендерна документація 2019 курка.doc
09 грудня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 13:46
Зміни до ТД 1.1.docx
09 грудня 2019 13:46
ЗМІНИ тендерна документація 2019 курка.doc
05 грудня 2019 13:33
тендерна документація 2019 курка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови у ТД
Дата подання: 05 грудня 2019 16:23
Дата відповіді: 09 грудня 2019 09:25
Шановний замовник, просимо внести зміни до документації та прибрати дискримінаційну умову, що позбавляє права на участь у даній процедурі закупівлі. У п.1 Додатку 1 встановлено дискримінаційну умову стосовно надання довідки/акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, ЗА ОСТАННІ ДВА МІСЯЦІ ДО ДАТИ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ з урахуванням їх обов’язкової періодичності.. Дата розкриття тендерних пропозицій - 23.12.2019 р. Тобто відповідні документи повинні бути датовані не пізніше ніж 23.10.2019 року. Ця умова позбавляє права взяти участь у закупівлі учаснику ( У ТОМУ ЧИСЛІ НОВОСТВОРЕНОМУ УЧАСНИКУ), у якого договір на надання послуг з дезобробки транспортного засобу підписаний пізніше ніж 23.10.2019 року. Тобто роботи по дезінфекції транспортного засобу тривають менше 2-х місяців. Просимо внести зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційну умову і у відповідності до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечити та гарантувати принципи здійснення заккупівель, а саме: недискримінацію учасників та добросовісну конкуренцію між учасниками, які виявили взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! На підставі звернення із тендерної документації буде виключено вимогу щодо надання довідок/актів виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції з урахуванням їх обов’язкової періодичності. Зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом. Запрошуємо до участі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 192 096,00
UAH з ПДВ
192 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАНЮША ІГОР СЕРГІЙОВИЧ 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 11:19
Електронний підпис
19 грудня 2019 09:18
Електронний підпис
18 грудня 2019 19:21
Електронний підпис
18 грудня 2019 19:20
Статут МПП ритм.pdf
18 грудня 2019 19:20
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ФОП ІВАНЮША ІГОР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Переможець 192 096,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
192 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 09:37
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 10:58
img20200127_10401453.pdf зміни до договору
27 січня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 10:37
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34
Договір укладений
11 січня 2020 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 095,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 682,50 UAH)