Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Комп’ютер в комплекті).
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-12-05-001575-b cb996b5b0c2a49d1a86da5e1329be7e5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Черпіта

+380630219610 novogradtmotender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01991820
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13
Контактна особа: Максим Черпіта
+380630219610
novogradtmotender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 12:05
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Комп’ютерне обладнання (Комп’ютер в комплекті).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 13:00
Тендерна документація Комп’ютер в комплекті.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:27
Дата відповіді: 06 грудня 2019 23:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку №1 не вказано моделей або виробників товару, будь яке посилання містить вираз або еквівалент, при подачі учасником своєї пропозиції повинна бути зазначена як конкретна модель, що ним пропонується так і виробник (див. Додаток №1 та Додаток №3. Учасники закупівлі, які не являються платниками ПДВ, подають свою пропозицію з зазначенням без ПДВ, основний критерій оцінки – ціна, та відповідність заявлених вимог до товару. В даній закупівлі замовник розглядатиме пропозиції учасників як ФОП так і Юридичних осіб.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 07 грудня 2019 20:19
Дата відповіді: 09 грудня 2019 12:03
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику уважніше вивчайте тендерну документацію, згідно Додатку 1 Тендерної документації пункту
2) Учасники повинні мати документи, підтверджуючі право на реалізацію товарів та асортимент продукції. У зв'язку зв'язку з великою кількістю контрафактної продукціії учасник у складі пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України на: Системний блок, монітор та програмне забезпечення (або надати посилання на офіційний сайт виробника запропонованого системного блоку). Вказана Вами вимога у запитанні вже присутня в даній тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 109 888,02
UAH з ПДВ
107 640,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 109 890,00
UAH з ПДВ
107 679,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 109 890,00
UAH з ПДВ
107 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:19
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:19
Сертифікати копії.pdf
11 грудня 2019 12:19
Технічна специфікація.pdf
11 грудня 2019 12:19
Пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 14:41
Авторизаційний лист (3).pdf
12 грудня 2019 14:41
Досвід 2000.rar
12 грудня 2019 14:41
Пропозиція.pdf
12 грудня 2019 14:41
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Переможець 107 640,06
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:25

Документи

13 грудня 2019 16:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
107 640,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 16:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 08:36
Договір №1213 від 23.12.2019 р..pdf укладений
23 грудня 2019 08:35