Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компьютерна техніка
Очікувана вартість
99 990,00 UAH
UA-2019-12-05-001574-b 9cbfc22565aa4e5d91d423b67989d3ed
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Братан

+380669322996 ternivkacml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01987445
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 51500, Україна , Дніпропетровська обл., м. Тернівка, вул. Маяковського, буд. 22
Контактна особа: Катерина Братан
+380669322996
ternivkacml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 13:02
Очікувана вартість: 99 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Комп'ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51500, Україна, Дніпропетровська область, м.Тернівка, вул.Маяковсього, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 09:07
ОГОЛОШЕННЯ.doc
05 грудня 2019 12:59
Договір (1).doc
10 грудня 2019 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 09:07
ОГОЛОШЕННЯ.doc
05 грудня 2019 12:59
ОГОЛОШЕННЯ.doc
05 грудня 2019 12:59
Договір (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:27
Дата відповіді: 06 грудня 2019 09:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу питання про участь ФОП -неплатника ПДВ- уважно читайте оголошення, а саме п.5.4. Участь в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Їх ціна розглядається як остаточна. У нашій документації не вказана жодна з торгових марок!
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 07 грудня 2019 20:21
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:07
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую!Додали!
Доставка
Дата подання: 09 грудня 2019 10:47
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:09
Доброго дня, чи допускаєте ви доставку новою почтою?
Відповідь: Допускається адресна доставка будь-яким перевізником!
Аналогічний договір
Дата подання: 09 грудня 2019 10:50
Дата відповіді: 10 грудня 2019 08:24
Доброго дня! Надайте більш детальну інформацію, щодо пункту "документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів не менш 1 року", це один договір, чи декілька и що значить "не менш 1 року" ?
Відповідь: Добрий день! Це означає, що потенційний постачальник впродовж календарного року заключав з іншою організацією хоча б один аналогічний договір!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 77 688,00
UAH з ПДВ
77 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 96 750,00
UAH з ПДВ
96 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 13:13
Авторизаційний лист (3).pdf
12 грудня 2019 13:13
Досвід 2000.rar
12 грудня 2019 13:13
Пропозиція.pdf
12 грудня 2019 13:13
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 77 688,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 13:51
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 96 750,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:17

Документи

17 грудня 2019 13:50
File.PDF

Документи

17 грудня 2019 14:16
Scan2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
96 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 14:16
Scan2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:33
Scan2.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 09:42
Scan1.PDF укладений
24 грудня 2019 09:40
Scan20001.PDF укладений
24 грудня 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 23-12-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML