Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», мережний фільтр) – 1 комплект, багатофункційні пристрої - 8 штук, ноутбуки (2-х типів) - 3 штуки
Очікувана вартість
158 061,00 UAH
UA-2019-12-05-001466-b 2c3ceeb0f5bf47f19a4b1fbe68124d26
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садлівська Ірина Володимирівна

+380322999125 gospvd@loda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління господарсько-технічного забезпечення Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38099706
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Винниченка,18
Контактна особа: Садлівська Ірина Володимирівна
+380322999125
gospvd@loda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 12:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 12:42
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:30
Очікувана вартість: 158 061,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 580,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Очікувана вартість закупівлі персонального комп’ютера в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», мережний фільтр) - 1 комплект, багатофункційних пристроїв - 8 штук - 94780,00 грн. Очікувана вартість закупівлі ноутбуків ( 2-х типів) - 3 штуки - 63281,00 грн. . Строк поставки товару - протягом 10 (десяти) днів з дати укладення договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
персональний комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», мережний фільтр) – 1 комплект, багатофункційні пристрої - 8 штук, ноутбуки (2-х типів) - 3 штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, місто Львів, вул,.Винниченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 12:38
додаток 3.doc
05 грудня 2019 12:38
Додаток 2 проект дог s.docx
05 грудня 2019 12:38
Додаток 1 технічн характиристики.docx
05 грудня 2019 12:38
оголошення комп бфп ноут гот.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:22
Дата відповіді: 09 грудня 2019 17:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 1 до оголошення «Технічні (якісні) вимоги до товару (предмету закупівлі), вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження».
У випадку, якщо технічна частина цієї тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти. Тобто у випадку наявності посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати поряд з таким посиланням виразу "або еквівалент" відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 156 800,00
UAH з ПДВ
140 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 157 200,00
UAH з ПДВ
141 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 15:29
Пропозиція оновлена.pdf
11 грудня 2019 16:11
Наказ на призначення.pdf
11 грудня 2019 16:11
Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2019 16:11
Протокол 2017.pdf
11 грудня 2019 16:11
Банін Копія вірна.pdf
11 грудня 2019 16:11
Протокол №3.pdf
11 грудня 2019 16:11
Витяг Леополіс 02.09.2019.pdf
11 грудня 2019 16:11
Сертифікат LG.pdf
11 грудня 2019 16:11
Сертифікат TEC Vostro 3590.pdf
11 грудня 2019 16:11
Сертифікат TEC Vostro 5581.PDF
11 грудня 2019 16:11
Авторизаційний Dell.pdf
11 грудня 2019 16:11
Авторизаційний Xerox.pdf
11 грудня 2019 16:11
Гарантійні листи.pdf
11 грудня 2019 16:11
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 грудня 2019 16:11
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 12:02
Лист.pdf
12 грудня 2019 12:02
Авторизаційний лист (3).pdf
12 грудня 2019 12:02
Досвід 2000.rar
12 грудня 2019 12:02
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Переможець 140 990,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:12

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
140 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 17:45
угода 20_12_2019 140990.pdf укладений
01 січня 2020 17:42
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:08
угода 20_12_2019 140990.pdf укладений
20 грудня 2019 14:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 140 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 498,33 UAH)