Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці для медичних установ
Очікувана вартість
39 560,00 UAH
UA-2019-12-05-001212-c f22d09df620d48e7931b02ccdf83f3c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ізюмова Олександра Олександрівна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, Братиславська, 3
Контактна особа: Ізюмова Олександра Олександрівна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 39 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 197,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 штуки
Стільці для медичних установ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару протягом п’яти банківських днів через Головне управління Державної казначейської служби України. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:30
Дата відповіді: 06 грудня 2019 10:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так, на загальних підставах

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 34 830,00
UAH з ПДВ
34 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 13:42
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:41
Форма 4-ОПП.pdf
10 грудня 2019 13:41
Право підпису.pdf
10 грудня 2019 13:41
Паспорт Печений В.Б..pdf
10 грудня 2019 13:41
Матер.технічна база.pdf
10 грудня 2019 13:41
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
10 грудня 2019 13:41
Довідка НАЗК 03.12.19.pdf
10 грудня 2019 13:41
Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2019 13:41
Витяг з реестру ПДВ.pdf
10 грудня 2019 13:41
Виписка з ЄДР.pdf
10 грудня 2019 13:41
Види діяльності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 34 830,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:03

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
34 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 10:12
Договір №304.pdf укладений
21 грудня 2019 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 34 830,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 805,00 UAH)