Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя,товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування ДК 021:2015:39220000-0 (Корзини металеві)
Очікувана вартість
2 549,95 UAH
UA-2019-12-05-000862-c dd7188e597984e6c83650321ec4cdc21
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стадніков Вадим Олександрович

380504414350 ocnap@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа: Стадніков Вадим Олександрович
380504414350
ocnap@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Зазначено в договорі та додатках до нього.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
М-725С Урна Bullet з поворотною кришкою 25 л. глянцева/чорна,нержавіюча сталь.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Вул.Маршала Тимошенка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару, на підставі накладних підписаних сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування, на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування -кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 грудня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНСПОТ"
#40518358
Переможець 2 549,95
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 12:14

Документи

05 грудня 2019 12:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 12:23
Договір 53 Клінспот.pdf укладений
05 грудня 2019 12:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
М-725С Урна Bullet з поворотною кришкою 25 л. глянцева/чорна,нержавіюча сталь. 3 штуки 849,98
UAH з ПДВ