Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдальні (послуги їдальні)
Очікувана вартість
9 128 645,56 UAH
UA-2019-12-05-000851-a da5f7fc779514690a0f8501a28dc53f0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онашко Любов Іванівна

+380459467623 gl-bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великодимерський ліцей Броварського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 22207996
Вебсайт: http://vdnvk.at.ua
Місцезнаходження: 07442, Україна , Київська обл., Броварський район, смт.Велика Димерка, вул.Заліська,3
Контактна особа: Онашко Любов Іванівна
+380459467623
gl-bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2019 16:25
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2020 16:25
Початок аукціону: 06 січня 2020 12:10
Очікувана вартість: 9 128 645,56 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07442, Україна, Київська область, смт. Велика Димерка, вул. Заліська,3, вул. Промислова, 24, вул. Броварська, 77- А , вул. Броварська, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:53
Копия ПЕрЕЛіК змін091219.doc
09 грудня 2019 16:52
Копия ПЕрЕЛіК змін091219.doc
09 грудня 2019 16:34
перелік змін.pdf
09 грудня 2019 16:34
протокол.pdf
07 грудня 2019 17:26
ТД послуги їдалень (2).doc
07 грудня 2019 17:26
додатки 1-4 послуги їдалень.doc
09 грудня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:53
Копия ПЕрЕЛіК змін091219.doc
05 грудня 2019 16:21
ТД послуги їдалень (1).doc
09 грудня 2019 16:52
Копия ПЕрЕЛіК змін091219.doc
07 грудня 2019 17:00
1. ТД послуги їдалень (1).doc
07 грудня 2019 16:04
1. ТД послуги їдалень (1).doc
05 грудня 2019 16:21
додатки 1-4 послуги їдалень (1).docx
09 грудня 2019 16:34
перелік змін.pdf
09 грудня 2019 16:34
протокол.pdf
07 грудня 2019 17:26
ТД послуги їдалень (2).doc
07 грудня 2019 17:26
додатки 1-4 послуги їдалень.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000018 ● 48bafb0fdc254e14810c7d3c5e33f3dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019 18:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.12.2019 № 347

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
09.12.2019 № 347

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-12-05-000851-a 05.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора департаменту –
начальник Управління моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 грудня 2019 15:25
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
10 грудня 2019 15:24
протокол