Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютери в комплекті та системні блоки з встановленою ОС Windows 10 Pro
Очікувана вартість
146 000,00 UAH
UA-2019-12-05-000359-b ● f30e6afb5f0648ce8f6685919b02816d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Тернівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05379317 |
Місцезнаходження: | 51500, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровська обл., Тернівка, вул.Пушкіна, буд.5а |
Контактна особа: |
Наталья +380992174980,+380563673173 isptern@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 09:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 146 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Технічні характуристики викладені в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Комп’ютери в комплекті та системні блоки з встановленою ОС Windows 10 Pro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51500, Україна, Дніпропетровська область, м. Тернівка, вул. Пушкіна, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 16:08 |
ogoloshennya техніка2019-12.doc |
05 грудня 2019 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 грудня 2019 16:08 |
ogoloshennya техніка2019-12.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 09:12
Дата відповіді: 09 грудня 2019 08:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, всі технічні характеристики викладені в документації до закупівлі. Сума закупівлі вказана з ПДВ щоб забезпечити рівну участь в одній процедурі учасників платників ПДВ та не платників ПДВ. Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ). Критерієм оцінки буде ціна за результатами аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
111 000,00
UAH з ПДВ
|
108 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
114 500,00
UAH з ПДВ
|
109 538,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА |
137 000,00
UAH з ПДВ
|
135 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОШЛАК ЛАРИСА АНДРІЇВНА |
139 900,00
UAH з ПДВ
|
136 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОСТЮЧЕНКО ЛЮЦІЯ МЕФОДІЇВНА" |
144 530,00
UAH з ПДВ
|
144 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
108 080,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір комп (2).pdf | укладений |
24 грудня 2019 18:15
|