Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
162 264,00 UAH
UA-2019-12-04-004450-b ● a26d696903944a31bbc8575380ce31ea
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня Козятинської районної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 35814729 |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Винниченка,9 |
Контактна особа: |
Кальноока Олена Вікторівна +380434220525 koztermed@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 16:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 16:55 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 15:31 |
Очікувана вартість: | 162 264,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 623,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплекти
Комплекти комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, м.Козятин, вул. Винниченка, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 16:52 |
Оголошення на компл. комп.техніки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 04 грудня 2019 16:54
Дата відповіді: 04 грудня 2019 17:20
Додайте, будь-ласка документацію
Відповідь: в оголошені є всі технічні вимоги
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:24
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: пропозиції будуть розглядатись відповідно до технічних вимог;
участь можуть приймати і платники і не платники ПДВ, сума буде порівнюватись з урахуванням податку для платників ПДВ.
участь можуть приймати і платники і не платники ПДВ, сума буде порівнюватись з урахуванням податку для платників ПДВ.
Документація
Дата подання: 05 грудня 2019 11:51
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:51
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: розглядаємо, якщо запропоновані кращі параметри
Документація
Дата подання: 05 грудня 2019 11:51
Дата відповіді: 05 грудня 2019 12:53
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: доставка, монтаж, підключення, перевірка справності та гарантійні зобов'язання
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Спільна фірма "Ортекс" |
136 500,00
UAH з ПДВ
|
136 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
144 989,00
UAH з ПДВ
|
140 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
148 479,24
UAH з ПДВ
|
141 725,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
148 980,00
UAH з ПДВ
|
141 726,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Спільна фірма "Ортекс" #13581333 |
Переможець |
136 500,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВІР | укладений |
20 грудня 2019 13:04
|