Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів (послуги з ремонту стільців, послуги з ремонту крісел) додаткове фінансування
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2019-12-04-003835-b c07a0947d8a44cba91cf01b6a6935c94
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Коваленко

+380442557380 likovalenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративними будинками Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 21714657
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул.Банкова 11
Контактна особа: Олена Коваленко
+380442557380
likovalenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50850000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів (послуги з ремонту крісел)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Банкова, 11, корпус №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50850000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі оформленого акта здачі-приймання наданих послуг протягом 7 (семи) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення. Джерело фінансування - загальний фонд Державного бюджету України. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

04 грудня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець ФЕДУСЕНКО МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ
#3160021415
Переможець 8 615,00
UAH
04 грудня 2019 15:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:56
Дог 600 - 8 615,00 грн.pdf укладений
04 грудня 2019 15:55