Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання поліграфічних робіт - виготовлення бланків та журналів
Очікувана вартість
5 076,00 UAH
UA-2019-12-04-003067-b 74d817a3319d44bdb1d38a33318f01c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetyana Tyahur

+380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48
Контактна особа: Tetyana Tyahur
+380950876387
tatiana1.tiagur@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
коаголограма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
5000 штука
заг. аналіз крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
5000 штука
заг. аналіз сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
3000 штука
біохімічний аналіз крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
50 штука
табель обліку робочого часу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
1 штука
журнал довідок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
1 штука
журнал медичних висновків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
2000 штука
інформаційна згода на щеплення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
500 штука
направлення на бактеріоскопічне дослідження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
50 штука
особова картка працівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
500 штука
дорожній лист
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться згідно виставлених рахунків та накладних Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

04 грудня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МУКАЧІВСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ
#02466547
Переможець 5 076,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 14:52
Друкарня.pdf укладений
04 грудня 2019 14:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
коаголограма 1000 штука 0,19
UAH з ПДВ
заг. аналіз крові 5000 штука 0,15
UAH з ПДВ
заг. аналіз сечі 5000 штука 0,15
UAH з ПДВ
біохімічний аналіз крові 3000 штука 0,27
UAH з ПДВ
табель обліку робочого часу 50 штука 3,00
UAH з ПДВ
журнал довідок 1 штука 200,00
UAH з ПДВ
журнал медичних висновків 1 штука 120,00
UAH з ПДВ
інформаційна згода на щеплення 2000 штука 0,28
UAH з ПДВ
направлення на бактеріоскопічне дослідження 500 штука 0,50
UAH з ПДВ
особова картка працівника 50 штука 3,00
UAH з ПДВ
дорожній лист 500 штука 0,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 076,00
UAH (в тому числі ПДВ 846,00 UAH)