Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки Миколаївського району Миколаївської області (Шостаківська, Трихатська сільські ради)
Очікувана вартість
2 234 466,00 UAH
UA-2019-12-04-001700-b ● 78024c8d7ec140bcb1dd425119da9939
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Лукіних Т.С. 048 7272768 ntvi1@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 12:31 |
Очікувана вартість: | 2 234 466,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 172,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Місце надання послуг за адресою Замовника (згідно додатку №2 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
249.3825 га
Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки Миколаївського району Миколаївської області (Шостаківська, Трихатська сільські ради) (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 11:51 |
ЗТД_ТД_ Шостаківська,Трихатська сільради_Миколаївської обл_Зміни №1.doc | |
10 грудня 2019 11:51 |
ТД_ Шостаківська,Трихатська сільради_Миколаївської обл_Зміни №1.docx | |
04 грудня 2019 12:01 |
Проект договору Шостаківська, Трихатська сільради Миколаївської обл..docx |
10 грудня 2019 11:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 грудня 2019 11:51 |
ЗТД_ТД_ Шостаківська,Трихатська сільради_Миколаївської обл_Зміни №1.doc
|
|||
10 грудня 2019 11:51 |
ТД_ Шостаківська,Трихатська сільради_Миколаївської обл_Зміни №1.docx
|
|||
04 грудня 2019 12:01 |
Проект договору Шостаківська, Трихатська сільради Миколаївської обл..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 04 грудня 2019 13:09
Дата відповіді: 06 грудня 2019 08:45
Підкажіть будь ласка чи буде вважатися аналогічним договором для участі у даній процедурі закупівлі договір з наступним предметом: «роботи з розроблення та виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування»? Чи буде вважатися достатнім підтвердженням кваліфікаційного критерію надання одного аналогічного договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір не може вважатися аналогічним, оскільки предмет договору не відповідає предмету закупівлі, а саме: до предмету зазначеного Вами договору не включено надання послуг з оформлення/ переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до вимог п.2.3. тендерної документації достатньо зазначити виконання одного аналогічного договору.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до вимог п.2.3. тендерної документації достатньо зазначити виконання одного аналогічного договору.
Щодо договорів
Дата подання: 04 грудня 2019 13:10
Дата відповіді: 06 грудня 2019 08:47
Чи є аналогічним в розумінні даної закупівлі договір з таким предметом: «виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)»?
Відповідь: Договір не може вважатися аналогічним, оскільки предмет договору не відповідає предмету закупівлі, а саме : до предмету зазначеного Вами договору не включено надання послуг з оформлення/ переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 05 грудня 2019 10:30
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:36
У тендерній документації Замовник зазначає, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою з доданням кваліфікаційних документів (копій сертифікатів інженерів - землевпорядників (не менше 2-х працівників) та копії сертифікатів інженерів-геодезистів (не менше 2-х працівників), які мають бути чинними до кінця 2020 року та внесені до Державного реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів ) та скан - копію форми 1-ДФ ( за 3 квартал 2019 року).
Відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
У даних вимогах, що встановлені у Інструкції для учасників, щодо наявності у штаті учасника не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів, вбачається ігнорування даної норми, що призводить до непрямої дискримінації, за якої, внаслідок реалізації формально нейтральних правових норм, правил, вимог для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (наявність одного інженера-геодезиста/одного інженера-землевпорядника) виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що порушує право забезпечення рівних можливостей груп осіб.
Публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників відповідно до п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо внеси зміни до Тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше питання від 05.12.2019 року повідомляємо, що будуть вноситися зміни до тендерної документації.
Щодо кадастрових номерів земельних ділянок
Дата подання: 09 грудня 2019 14:55
Дата відповіді: 11 грудня 2019 14:19
Просимо надати кадастрові номери земельних ділянок, на яких планується виконувати землевпорядні роботи.
Відповідь: Кадастрові номери на земельні ділянки, зазначені в тендерній документації, надати неможливо у зв’язку з їх відсутністю.
Тому, п.3.1. технічних вимог тендерної документації передбачено, що «Земельні ділянки, які надані на праві постійного користування АТ «Укрзалізниця» підлягають державній реєстрації, отриманню витягів з Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за АТ «Укрзалізниця».
Тому, п.3.1. технічних вимог тендерної документації передбачено, що «Земельні ділянки, які надані на праві постійного користування АТ «Укрзалізниця» підлягають державній реєстрації, отриманню витягів з Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за АТ «Укрзалізниця».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-04-001700-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Землі Півдня, Код ЄДРПОУ:34565541
Дата подання: 05 грудня 2019 10:29
Дискримінаційні вимоги
У тендерній документації Замовник зазначає, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою з доданням кваліфікаційних документів (копій сертифікатів інженерів - землевпорядників (не менше 2-х працівників) та копії сертифікатів інженерів-геодезистів (не менше 2-х працівників), які мають бути чинними до кінця 2020 року та внесені до Державного реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів ) та скан - копію форми 1-ДФ ( за 3 квартал 2019 року).
Відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
У даних вимогах, що встановлені у Інструкції для учасників, щодо наявності у штаті учасника не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів, вбачається ігнорування даної норми, що призводить до непрямої дискримінації, за якої, внаслідок реалізації формально нейтральних правових норм, правил, вимог для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (наявність одного інженера-геодезиста/одного інженера-землевпорядника) виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що порушує право забезпечення рівних можливостей груп осіб.
Публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників відповідно до п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо внеси зміни до Тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
У даних вимогах, що встановлені у Інструкції для учасників, щодо наявності у штаті учасника не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів, вбачається ігнорування даної норми, що призводить до непрямої дискримінації, за якої, внаслідок реалізації формально нейтральних правових норм, правил, вимог для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (наявність одного інженера-геодезиста/одного інженера-землевпорядника) виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що порушує право забезпечення рівних можливостей груп осіб.
Публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників відповідно до п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо внеси зміни до Тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2019 15:35
Розглянувши вашу Вимогу від 05.12.2019 року повідомляємо, що будуть вноситися зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КТ НВФ "Нові технології" |
1 140 918,36
UAH
|
889 996,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АРХІЗЕМ" |
1 290 000,00
UAH
|
890 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ECOMM Co |
1 540 062,40
UAH
|
1 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ" |
1 642 332,30
UAH
|
1 642 332,30
UAH
|
Документи |
ТОВ "Укрпроектстрой" |
2 232 969,00
UAH
|
2 232 969,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" |
2 234 466,00
UAH
|
2 234 466,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КТ НВФ "Нові технології" #22745717 |
Переможець |
889 996,00
UAH
|
17 січня 2020 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2020 16:11
|
Договір ОД-П-20-31НЮ від 06.02.2020.pdf | укладений |
06 лютого 2020 16:10
|