Проектор Epson EB-X41, Екран Logan PRT11 мобільний підлоговий 72 "(4: 3) 145 х 110
Очікувана вартість
14 500,00 UAH
UA-2019-12-04-001258-c a2fb7ee600044ed6b2eeaf28b584e75e
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Локачинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»
Код ЄДРПОУ: 38960146
Місцезнаходження: 45500, Україна , Волинська обл., ЛОКАЧІ, Вулиця Івана Франка, будинок 19
Контактна особа: Герасимюк Наталія Миколаївна
0337430269
lrcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 11:06
Очікувана вартість: 14 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Проектор Epson EB-X41(або еквівалент але не з гіршими технічними та якісними характеристиками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45500, Україна, Волинська область, ЛОКАЧІ, вул. І. Франка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
1 шт.
Екран Logan PRT11 мобільний підлоговий 72 "(4: 3) 145 х 110 (або еквівалент але не з гіршими технічними та якісними характеристиками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45500, Україна, Волинська область, ЛОКАЧІ, вул. І.Франка,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 грудня 2019 17:57
Електронний цифровий підпис
04 грудня 2019 17:57
Оголошення проектор, екран.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 05 грудня 2019 09:40
Дата відповіді: 05 грудня 2019 17:25
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Шановний учасник! В даній закупівлі ми будемо дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пункт 5 ст. 25 Закону "Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій", а також Наказу ДП “ Прозорро ” №10 від 19.03.2019," Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"", а саме пункт 6 частина ІІ Наказу "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.".
2) Учасник повинен надати товар, що відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що в пропозиції, яку мають подати всі участики зазначено "Найменування товару". Якщо учасником не буде виконана дана умова - його тендерна пропозиція буде відхилена.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 грудня 2019 11:29
Дата відповіді: 05 грудня 2019 16:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник допускає на торги товари, торгова марка або модель яких не відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі. Характеристики Вашого товару мають бути не гіршими, ніж зазначені. 2) Звертаємо Вашу увагу, що в пропозиції, яку мають подати всі участики зазначено "Найменування товару". Якщо учасником не буде виконана дана умова - його тендерна пропозиція буде відхилена. 3) Замовник є бюджетна установа та не зареєстрований як платник ПДВ. Згідно розділу 1 пункту 3 Наказу №10 від 19.03.2019 року ДП "ПРОЗОРРО""Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - " учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією", тому вважаємо недоцільним запитання щодо допуску до участі в закупівлі пропозицію ФОП - неплатника ПДВ. За результатами розгляду остаточної ціни пропозиції та відповідності технічним вимогам, щодо предмета закупівлі, наданих учасником, замовник приймає рішення про намір укласти договір відповідно до чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" 13 980,00
UAH з ПДВ
10 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" 11 640,00
UAH з ПДВ
11 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 12 351,00
UAH з ПДВ
11 221,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 13 678,00
UAH з ПДВ
11 222,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 13 300,00
UAH з ПДВ
12 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

08 грудня 2019 11:26
паспорт.pdf
08 грудня 2019 11:26
наказ.pdf
08 грудня 2019 11:26
код.pdf
08 грудня 2019 11:26
гарантійний лист.pdf
08 грудня 2019 11:26
гар.талон проектор Epson.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 17:51
Certificate_Epson_projectors.pdf
09 грудня 2019 17:51
Certificate_Epson_Projectors_hyg.pdf
09 грудня 2019 17:51
МП_Наказ_1.pdf
09 грудня 2019 17:51
МП Статут 2018.pdf
09 грудня 2019 17:51
МП Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2019 17:51
МП Виписка.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 16:41
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Публічні документи

09 грудня 2019 17:23
Довідка підписант.pdf
09 грудня 2019 17:23
Паспорт+ІПН завірені.pdf
09 грудня 2019 17:23
Завірені установчі.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС"
#37047809
Відхилено 10 678,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 16:14
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#2820011048
Переможець 11 220,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 12:19

Документи

10 грудня 2019 16:13
sign.p7s
10 грудня 2019 16:12
ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ.pdf

Документи

11 грудня 2019 12:18
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "УСТИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#2820011048
11 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 12:18
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 09:54
Договір 69.pdf укладений
20 грудня 2019 09:54
Договір 69.pdf укладений
20 грудня 2019 09:53
sign.p7s укладений
02 січня 2020 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 220,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку