Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясопродукти
Очікувана вартість
1 271 700,00 UAH
UA-2019-12-04-000485-b 60dc7aa12afc4eb0aa11a69a234a5fce
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Фороща

+380459654548 vishgorodosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вишгородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143850
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, буд. 1, кімн. 110
Контактна особа: Тетяна Фороща
+380459654548
vishgorodosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 1 271 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9300 кілограм
М'ясопродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07300, Україна, Київська область, Вишгородський район, Загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
Забезпечення простежуваності товару: 5%
Учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка): 5%
Товар учаснику постачається безпосередньо від виробника: 2%
Учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності: 0%
Наявність акту обстеження потужностей: 10%
В учасника наявний акт обстеження потужностей : 10%
В учасника відсутній акт обстеження потужностей: 0%
12 грудня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 10:43
ТД_15130000-8 ковбаси - зі змінами.pdf
05 грудня 2019 11:10
ТД_15130000-8 ковбаси - зі змінами.pdf
04 грудня 2019 09:46
ТД_15130000-8 ковбаси.pdf
12 грудня 2019 10:43
ТД_додаток №1 Тех. спец. ковбаси зі змінами.pdf
04 грудня 2019 09:46
ТД_додаток №1 Технічна специфікація-15130000-8 ковбаси.pdf
12 грудня 2019 10:43
ТД_додаток №2 Тендерна пропозиція (форма).pdf
04 грудня 2019 09:46
ТД_додаток №2 Тендерна пропозиція (форма).pdf
12 грудня 2019 10:43
м'ясопродукти - перелік змін.pdf
05 грудня 2019 11:10
Перелік змін.pdf
12 грудня 2019 10:43
ТД_додаток №3 Договір про закупівлю (проект).pdf
04 грудня 2019 09:46
ТД_додаток №з Договір про закупівлю (проект).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 05 грудня 2019 18:14
Дата відповіді: 10 грудня 2019 14:56
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що Ваша тендерна документація (ТД) містить дискримінаційні вимоги, зокрема: 1. п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги ,установлені ст.17 Закону , п.п.6.3.2 містить вимогу якщо учасник не є виробником товару ,що є предметом закупівлі проте на момент подання своєї пропозиції придбав повний обсяг товару ,учасник надає довідку та договір або інший документ ,яким підверджується придбання товару ,а також товаросупровідні документи ,що підверджують їх отримання . На підставі яких Законодавчих актів України Ви це вимагаєте ? Виходячи із змісту даного підпунтку ТД , учасники які не придбали товари які є предметом закупівлі в повному обсязі не можуть приймати участь у даній закупівлі або автоматично будуть відхилені ?Виходячи з вище викладеного, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та надати роз'яснення щодо окремих пунктів тендерної документації і чітко викласти які саме документи треба подавати ? Нам вбачається що це має бути укладений договір постачання із виробником ,дійсний впродовж 2020 року та гарантійний лист від виробника . 2.Відповідно до розділу V ТД "Оцінка тендернорї пропозиції", Ви зазначаєте дискримінаційний критерій оцінки тендерних пропозицій "наявність акту обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби,питома вага якого складає 10%, але в п.п 1.5 зазначено що саме протягом останніх шести місяців повинна була бути здійснена вищезгадана перевірка .Ця вимога є дискримінаційною,як така що не відповідає діючому законодавству. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» , Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» , а саме планові заходи державного нагляду (контролю) за суб’єктами господарювання ,які віднесені до незначного ступеня ризику ( до якого відноситься діяльність з оптової торгівлі продуктами харчування , згідно критеріїв затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1164) , проводяться не частіше одного разу на п’ять років . Постановою Кабінету Міністрів України №896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» передбачено ,що планові заходи державного контролю за суб’єктами господарювання із незначним ступенем ризику – інспектування проводиться не більше одного разу на два роки,а для підвищеного ступеню ризику-щорічно . Дана вимога має бути видалена із Вашої ТД , як дискримінаційна . 3.У додатку 1 "Вимоги до предмета закупівлі" , пунктом 10 передбачено ,що перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається за погодженням з територіальним органом Держпродспоживслужби .Поясніть на підставі якого законодавчого акту Ви це вимагаєте ? Згідно із умовами Вашої тендерної документації Учасники торгів ,як оператори ринку, мають мати зареєєстровані потужності ,відомості про яким знаходяться в державному реєстрі що ведеться Держпродспоживслужбою .Так які ще погодження Ви вимагаєте ?Дякуємо !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000485-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 05.12.2019 року о 18 годині 14 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що обґрунтовується наступним:
І. Стосовно документів, які стосуються підтвердження поставки продуктів, що є предметом цієї закупівлі – пунктом 6.3.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачана наступна вимога надання «6.3.2 у випадку якщо учасник не є виробником товару і на момент подання своєї тендерної пропозиції не володіє повним обсягом товару, що є предметом цієї закупівлі - документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі. Якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, проте на момент подання своєї тендерної пропозиції придбав повний обсяг товару, що є предметом цієї закупівлі, учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником».
Даними документами передбачається отримати документальне підтвердження можливості постачання учасником товару, що є предметом цієї закупівлі, Тобто, замовник передбачає, що учасники закупівлі можуть бути як виробниками товару, так і постачальниками (придбавати товару у виробника чи іншого постачальника для подальшого постачання замовнику).
Якщо учасник є виробником товару, то згідно з цим пунктом він документи не подає.
Якщо учасник не є виробником товару, то на момент проведення цієї закупівлі він міг уже придбати товари, що є предметом цієї закупівлі, для їх подальшого постачання замовнику – у такому разі учасник подає довідку відповідного змісту та договір або інший документ, яким підтверджується придбання товару, а також товаросупровідні документи, що підтверджують факт їх отримання учасником.
Якщо учасник не є виробником товару і на момент проведення цієї закупівлі ще не придбав товари, що є предметом цієї закупівлі, - у такому разі учасник подає документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі.
Описані ситуації одночасно існувати не можуть, тому потенційний учасник закупівлі повинен самостійно визначити перелік документів, які повинні мітитися у складі його тендерної пропозиції, залежно від того чи придбав він уже товар, що є предметом цієї закупівлі, чи не придбав.
Вищевикладане доводить, що вказана вимога не є дискримінаційною, і всі бажаючі учасники можуть взяти участь у цій закупівлі, не залежно від того придбали вже вони товар чи ні. Якщо заявник не ще не придбав товар, що є предметом цієї закупівлі, він подає документи, що підтверджують наявність зобов’язань постачальника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі. Решта документів, визначених цим пунктом тендерної документації, не подаються.
ІІ. Стосовно строку обстеження потужностей для зберігання товарів, що постачаються у навчальні заклади, - вимоги пункту 1.5 розділу V тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників, оскільки передбачають можливість неподання вказаних документів учасником у разі їх відсутності – «у разі якщо потужності, які використовуються учасником для зберігання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, були перевірені протягом останніх шести місяців, що передують даті оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, територіальним органом Держпродспоживслужби на предмет їх відповідності вимогам чинного санітарного законодавства і мають відповідний акт за результатами інспектування (обстеження) потужності, ці документи надаються у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленому неціновому критерію. У разі наявності в учасника кількох потужностей, які використовуються ним з зберігання продуктів харчування, – для відповідності встановленому неціновому критерію акт обстеження повинні мати усі потужності».
Отже, у разі відсутності вказаних документів в учасника, в тому числі у заявника, його право на участь у цій закупівлі ніяким чином не обмежується, відсутні у нього документи не подаються, та відповідна інформація зазначається у відповідних полях електронних форм під час подання тендерної пропозиції.
Вважаємо за необхідне додатково повідомити наступне: з чого заявник зробив висновок, що такий акт видається за результатами здійснення тільки планових заходів державного контролю у формі інспектування не зрозуміло. Тендерна документація не містить відповідних умов з цього питання. Інспектування (обстеження) потужності для зберігання товару на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства може провадитися центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини, його територіальними органами як відповідно до планових, так і позапланових заходів державного нагляду (контролю) – це передбачено Законом України «Про основні засад державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Піврічний період проведення інспектування потужності обумовлюється тим, що відповідно до рекомендацій Мінекономіки, викладених у листі від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, саме під час підготовки до навчального 2019/2020 року були виявлені масові порушення санітарного законодавства постачальниками продуктів у заклади освіти. Підготовчий період тривав влітку. Замовник має на меті пересвідчитися, що учасники торгів використовують потужності, які відповідають вимогам санітарного законодавства і після проведених перевірок усунули усі виявлені недоліки. За умови дотримання вимог законодавства під час роботи з харчовими продуктами кожен учасник може з легкістю отримати вказані документи, хоч і не зобов’язаний.
Нецінові критерії оцінки, зазначені замовником у тендерній документації, не мають на мені обмежити конкуренцію чи дискримінувати учасників, а дають можливість потенційному надавачу послуг, який вживає заходів для належного утримання своїх потужностей, отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
ІІІ. Стосовно погодження постачальників продуктів харчування – пунктом 10 розділу ІІ додатку №1 до тендерної документації визначено,, що «Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на постачальника (п. 14 Порядку). Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо) (п. 15 Порядку). Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерного комітету за погодженням з територіальним органом Держпродспоживслужби. Перевага надається постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників (п. 13 Порядку). Мова йде про Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затверджений наказом МОЗ та МОН України від 01.06.2005 №242/329 (зареєстровано в Мін’юсті 15.06.2005 №661/10941), що вказано у пункту 9 цього розділу. Звертаємо увагу заявника, що вказаним пунктом тендерної документації не передбачено жодних вимог до учасників щодо подання документів.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Технічна специфікація
Дата подання: 06 грудня 2019 10:46
Дата відповіді: 10 грудня 2019 14:57
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у Вас наявна вимога, яка зазначена в додатку 1 "Вимоги до предмета закупівлі, Технічна специфікація" , пунктом 7 ,про подання експертного висновку виданого територіальним органом Держпродспоживслужби ?Повідомляємо Вам,що дослідження на вміст антибіотиків,мікотоксинів ,радіонуклідів,токсичних елементів проводяться в акредитованих лабораторіях ,яка мають свідоцтва про акредитацію на проведення відповідних випробувань, про результати яких видається експертий висновок або протокол випробувань,які мають рівнозначну юридичну силу . Просимо Вас внести зміни до тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000485-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 06.12.2019 року о 10 годині 46 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо, що до тендерної документації внесено відповідні зміни, що оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Тендерна документація
Дата подання: 06 грудня 2019 10:53
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:01
Шановний ,Замовнику ! Звертаємося до Вас із великим проханням розмістити Вашу тендерну документацію з додатками у форматі Word!!!
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000485-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 06.12.2019 року о 10 годині 53 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мала б оприлюднюватися тендерна документація замовника, а отже замовник не порушував норм чинного законодавства в цій частині.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Тендерна документація
Дата подання: 09 грудня 2019 14:11
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:02
Доброго дня! Звертаємось до Замовника видалити із тендерної документації вимогу, зазначену в розділі ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" п.1,5 , а саме "усі документи, що мають міститися у складі тендерної пропозиції, подаються учасниками у форматі Portable Document Format та повинні бути пронумеровані наскрізною нумерацією (від першого до останнього документа)." , так як документи пропозиції Учасниками подаються в електронній формі і нумерація деяких документів неможлива , так як Замовник вимагає надання деяких документів у вигляді сканкопій оригіналів документів . Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу . Дякуємо !!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000485-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 14 годині 11 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Вимога з нумерацією сторінок документів тендерної пропозиції не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник може виконати її. Учасник може пронумерувати сторінки документів тендерної пропозиції вже після їх сканування в електронному вигляді.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

Наявність акту обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби»;
Дата подання: 09 грудня 2019 23:16
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:00
Шановний замовник. Одним із критеріїв визначення переможця є "питома вага критерію «наявність акту обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби»;" Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити, щоб у учасника був наявний акт обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби БЕЗ ІИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ, адже наявність такого акту з порушеннями допускає учасника до торгів, але не гарантує якості запропонованого товару та робить наявність такого акту з порушеннями нікчемним. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000485-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 23 годині 16 хвилин заявником без ідентифікації особи повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено відповідні зміни, що оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Дякуємо за слушні зауваження!
Лист відгук
Дата подання: 09 грудня 2019 23:34
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:01
Шановний замовник. Згідно тендерної документації учасник повинен надати "аналогічні договори, вказані у довідці, відгуки контрагентів за аналогічними договорами про якість поставленого товару та виконання умов договору, в тому числі про зафіксовані факти постачання неякісних продуктів харчування, затримки поставки продуктів, а також виявлені факти порушення вимог законодавства про якість і безпеку харчових продуктів (якщо такі факти відсутні – це повинно бути зазначено у відгуків контрагента)" Такий відгук не є стандартним, а вважається нами такий, що штучно звужує коло учасників. У разі необхідності замовник самостійно може дізнатися чи були зафіксовані факти постачання неякісних продуктів харчування, затримки поставки продуктів, а також виявлені факти порушення вимог законодавства про якість і безпеку харчових продуктів у замовників договори та позитивні листи відгуки від яких було надано учасником. На сьогоднішній день усі замовники мають велику завантаженість і не мають можливість надати нам свіжий лист відгук саме за вашою редакцією, адже його необхідно узгодити з юридичною службою їхнього департаменту, на що у них немає часу. Таку відповідь ми отримали від наших партнерів коли запитали свіжий лист відгук за вашою редакцією. Просимо видалити дискримінаційну умову, яка не дає нам, як потенційному учаснику та постачальнику товарів приймати участь, або аргументувати посилаючись на відповідні законодавчі акти чому ви штучно звужуєте коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000485-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 23 годині 34 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо, що пунктом 5.8.7 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасники подають «5.8.7 аналогічні договори, вказані у довідці, відгуки контрагентів за аналогічними договорами про якість поставленого товару та виконання умов договору, в тому числі про зафіксовані факти постачання неякісних продуктів харчування, затримки поставки продуктів, а також виявлені факти порушення вимог законодавства про якість і безпеку харчових продуктів (якщо такі факти відсутні – це повинно бути зазначено у відгуці контрагента)».
Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь потенційного учасника у оголошеній замовником закупівлі. «Відсутність часу» для надання відгуку у попередніх замовників потенційного учасника не є дискримінаційною умовою, оскільки надання документів на запит фізичних чи юридичних осіб відбувається не за бажанням, а згідно вимог чинного законодавства та внутрішніх розпорядчих документів юридичних осіб, суб’єктів владних повноважень.
Дивним виглядає той факт, що для складання відповіді про відсутність часу для складання відгуку у «завантажених» замовників знайшовся час, а на складання самого відгуку – ні.
Оголошення про проведення цієї закупівлі оприлюднено 04.12.2019 року, кінцевий строк подання призначено на 20.12.2019 роту, тобто в усіх учасників є 15 днів на збір, підготовку та подання документів, які вимагаються тендерною документацією. Дане запитання заявника подане за 10 днів до завершення строку подання пропозицій. Радимо ще раз звернутися до замовників або до інших контрагентів заявника і все ж таки отримати відгук у необхідній редакції. Для цього у заявника є ще 10 днів, а цього більше ніж достатньо.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
ТТХ
Дата подання: 09 грудня 2019 23:51
Дата відповіді: 11 грудня 2019 13:01
Чи буде достатньо лише декларації або іншого документу засвідчуючого якість товару та лист пояснення?
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000485-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 23 годині 51 хвилин заявником без ідентифікації особи повідомляємо, що пункт 7 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації містить вичерпний перелік документів, які мають подаватися учасником для підтвердження якості товару - «У складі тендерної пропозиції учасник надає декларацію виробника, паспорт якості/посвідчення про якість продукції, що ним пропонується, а також експертний висновок або протокол випробувань (досліджень), яким засвідчується, що вміст антибіотиків, мікотоксинів, радіонуклідів, токсичних елементів в партії продукції виробника відповідає вимогам законодавства.».
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП Фещенко Павло Леонідович 1 259 340,00
UAH з ПДВ
1 259 340,00
UAH з ПДВ
1.1176470588 1 126 777.89 Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 18:05
Електронний підпис
19 грудня 2019 17:44
2 ковбаса техчастина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Фещенко Павло Леонідович

Інформація про відміну

Дата відміни
20 грудня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій