Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДК 021:2015: 50340000-0 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання» (технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-12-04-000337-c ff20202fbf1b48aba21c3b7cade1d603
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Любов Михайлівна

0683457090 077odessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Одеси (Центр-"077")"
Код ЄДРПОУ: 23211998
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А
Контактна особа: Олійник Любов Михайлівна
0683457090
077odessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 12:28
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 посл.
за ДК 021:2015: 50340000-0 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання» (технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, ОДЕСА, м. Одеса (Додатку 3 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі частини 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за рахунок коштів бюджету міста Одеси. Оплата здійснюється у національній валюті України – гривні за умови отримання відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Оплата здійснюється Замовником за Кодом згідно КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Оплата послуг з технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі здійснюється Замовником щомісячно не пізніше 15-го числа наступного за звітним місяця на підставі відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за надані послуги здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Будь які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ" 2 993 380,00
UAH з ПДВ
2 948 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАТІН-А" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 13:25
Калькуляція_ост.pdf
19 грудня 2019 14:59
Пропозиція.rar
19 грудня 2019 14:59
Документи_Інші.rar
19 грудня 2019 14:59
Реєстр_документів.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 19:34
СТАТУТ.pdf
19 грудня 2019 19:34
ЄРДПОУ ЛАТІН-А.jpg
19 грудня 2019 19:34
Виписка Латін - А 2 СТ.jpg
19 грудня 2019 19:34
Виписка Латін - А.jpg
19 грудня 2019 19:21
тех облуговування.pdf
19 грудня 2019 19:21
загальні відомості.pdf
19 грудня 2019 18:52
калькуляція.pdf
19 грудня 2019 18:52
тендерна пропозиція.pdf
19 грудня 2019 18:52
Лист гарантія.pdf
19 грудня 2019 18:52
Doc Dec 19 2019(1).pdf
19 грудня 2019 18:52
Doc Dec 19 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ"

ТОВ "ЛАТІН-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ"
#32277785
Переможець 2 948 380,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ"
#32277785
2 948 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 14:10
ДОДАТКОВА УГОДА № 01.pdf зміни до договору
14 січня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 15:19
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf укладений
13 січня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (із змінами) Сторони дійшли до взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі згідно Договору № 2 про закупівлю від «13» січня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 921 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 486 896,67 UAH)