Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92; Бензин А95; Дизельне пальне; Нафта та дисцилянти
Gasoline A-92; Gasoline A-95 Diesel Fuel Oil and Displants
Очікувана вартість
7 664 640,00 UAH
UA-2019-12-04-000319-c b5cb30b4e65a4feca1567c4a41a38921
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губарець Катерина Віталіївна

0414296433 kvgp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне виробничо - господарське підприємство
Код ЄДРПОУ: 03364889
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська область обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23
Контактна особа: Губарець Катерина Віталіївна
0414296433
kvgp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal industrial-economic enterprise
National ID: 03364889
Contact point: Gubarets Catherine
0414296433
kvgp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2019 12:13
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2020 12:13
Початок аукціону: 23 січня 2020 11:22
Очікувана вартість: 7 664 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 323,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 грудня 2019 11:11
Enquiries until: 25 грудня 2019 12:13
Complaints submission until: до 31 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 січня 2020 12:13

Information

Estimated total value: 7 664 640 UAH including VAT
Minimal lowering step: 38 323 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Бензин А-92; Бензин А95; Дизельне пальне; Нафта та дисцилянти
Gasoline A-92; Gasoline A-95 Diesel Fuel Oil and Displants
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
256000 л.
Бензин А-92; Бензин А95; Дизельне пальне; Нафта та дисцилянти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, вул. С.Кемського 76-А
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Gasoline A-92; Gasoline A-95 Diesel Fuel Oil and Displants
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 15:57
ТД Бензин 2020 2.docx
26 грудня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 15:57
ТД Бензин 2020 2.docx
04 грудня 2019 11:14
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-13-000049 ● eeca70ab99a841fead03ba1516cde00d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2022 18:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

13.06.2022
№ 10-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.06.2022 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-12-04-000319-с Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-20 17:49:24

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» код ДК 021:2015:09130000-9 (Бензин А-92; Бензин А95; Дизельне пальне; Нафта та дисцилянти) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-04-000319-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, поясніть законодавчі підстави укладання до договору від 10.02.2020 № 23 додаткових угод № 7 від 28.12.2020 та № 9 від 31.03.2021 на продовження строку дії договору, з наданням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-27 23:23:44

Пояснення на запит

І. Про підстави проведення моніторингу.
Повідомляємо, що Замовник вважає неправомірним рішення, затверджене наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.06.2022 № 10-З, про початок моніторингу закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-04-000319-c з наступних підстав:
Відповідно до ч.1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Договір № 23 від 10.02.2020 року закінчив свій термін дії 20.04.2021 року, а отже у ДАСУ не було підстав проведення моніторингу закупівлі, договір за результатом якої повністю виконаний.
ІІ. Про надання Замовником відповідей на поставлені запитання:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартлсті закупівлі.
1 Назва предмета закупівлі:
Бензин А-92; Бензин А95; Дизельне пальне; Нафта та дисцилянти, Gasoline A-92; Gasoline A-95 Diesel Fuel Oil and Displants, ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-03-002426-а).
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для належного забезпечення Комунального виробничо - господарського підприємства паливом) з урахуванням вимог законодавства.
Придбання Бензину А-92; Бензину А95; Дизельного пального в скретч картах або талонах здійснювалось для забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів Комунального виробничо - господарського підприємства під час виконання функцій та завдань, покладених на підприємство.
Відповідно до кількісної потреби пального, підприємством було виділено 7 664 640 грн для закупівлі палива.

3 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі
проведено відповідно листа Мінекономрозвитку і торгівлі України від 20.08.2019 року вих.№ 3301-04/34980-06 з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ та шляхом моніторингу цін, які АЗС в місті Коростень виставляли на стеллах АЗС, в тому числі ціни учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Відповідно до зазначеного листа Мінекономрозвитку - Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Ринкові консультації – метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін, постачальників/підрядників та рівня конкуренції, можливих варіантів товарів, робіт та послуг з урахуванням нових технічних рішень та інновацій.
Запит цінових пропозицій – документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
Замовником було отримано інформацію про середньоринкові ціни на пальне в Україні, станом на 03.12.2019 року, зокрема:
- З сайту Мінфін встановлено середньоринкові ціни на пальне за готівковий розрахунок на АЗС без врахування післяоплати 30 днів в розмірі: 27,68 грн/л бензину А-92, 28,72 грн/л бензину А-95, 28,15 грн/л дизельного палива, що в перерахуванні на об’єм потреби становило 7 158 120,00 грн з ПДВ очікуваної вартості закупівлі.
- З отриманої пропозиції від ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» встановлено ціни на пальне за готівковий розрахунок на АЗС з урахуванням післяоплати 30 днів в розмірі: 30,19 грн/л бензину А-92, 31,19 грн/л бензину А-95, 30,19 грн/л дизельного палива, що в перерахуванні на об’єм потреби становило 7 734 640,00 грн з ПДВ очікуваної вартості закупівлі.
- З отриманої пропозиції від ТОВ «ВОГ КАРД» встановлено ціни на пальне за готівковий розрахунок на АЗС з урахуванням післяоплати 30 днів в розмірі: 32,35 грн/л бензину А-92, 33,60 грн/л бензину А-95, 31,00 грн/л дизельного палива, що в перерахуванні на об’єм потреби становило 8 100 100,00 грн з ПДВ очікуваної вартості закупівлі.
Замовником було враховано середньоринкові ціни на пальне з сайту Мінфін, а також взято до уваги отримані комерційні пропозиції від постачальників пального, враховано ризик зростання ціни та визначено, що – очікувана вартість закупівлі становила 7 664 640 грн. з ПДВ.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-24 16:04:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» код ДК 021:2015:09130000-9 (Бензин А-92; Бензин А95; Дизельне пальне; Нафта та дисцилянти) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-04-000319-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1) Відповідно до абзацу 8 та 9 частини 1 статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення та повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чи укладались Комунальним виробничо - господарським підприємством додаткові угоди, окрім від 20.08.2020 року № 1, від 20.08.2020 року № 2, від 02.12.2020 року № 3, від 22.12.2020 року № 4, від 28.12.2020 року № 5, від 28.12.2020 року № 6, від 28.12.2020 року № 7, від 28.01.2021 року № 8, від 31.03.2021 року № 9, від 12.04.2021 року № 10, до договору про закупівлю від 10.02.2020 року № 23, якщо так, то завантажте їх копії з усіма додатками.
2) Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) щодо стану виконання договору від 10.02.2020 року № 23, укладеного із приватним підприємством ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС".
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-28 14:03:25

Пояснення на запит

1. Щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод № 7 від 28.12.2020 та № 9 від 31.03.2021.
Додаткова угода № 7 від 28.12.2020 року укладена як продовження додаткової угоди № 6 від 28.12.2020 року. Додатковою угодою № 6 від 28.12.2020 року сторони домовились збільшити обсяг договору на 20% на строк, достатній для проведення нової закупівлі, однак не визначили кінцевий термін дії договору з урахуванням продовження. Отже, сторонами було прийнято рішення щодо укладання нової додаткової угоди № 7, в якій визначено термін дії договору – до 30.04.2021 року.
Додаткова угода № 9 від 31.03.2021 року укладена на продовження терміну дії договору до 20.04.2021 року, оскільки додатковою угодою № 8 сторонами було зменшено термін дії договору до 01.04.2021 року. Станом на день укладання додаткової угоди № 9 – нова закупівля ще не відбулась, а отже Замовник не встиг закупити паливо за новою закупівлею (ідентифікатор нової закупівлі про потребу в 2021 році - UA-2021-01-22-002340-c). Повідомлення про намір укладення договору з переможцем закупівлі було оприлюднено 26.03.2021 року. Після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – почався термін на оскарження строком в 10 днів та 10 днів на укладання договору. Тому, Замовник прорахував, що максимальний термін для укладання договору за новою закупівлею – до 15.04.2021 року, та, з урахуванням терміну поставки товарів, визначеному в пункті 3.1. проекту договору, де визначено, що товар передається протягом 2-х календарних днів з моменту отримання письмового замовлення Замовника. Умови передачі визначаються Сторонами в кожному випадку додатково, Замовником було вирішено, що договір № 23 від 10.03.2020 року повинен діяти до 20.04.2021 року, оскільки підприємство Замовника не може жодного дня здійснювати діяльність без палива.

2. Щодо укладання додаткових угод до договору.
Відповідно до абзацу 8 та 9 частини 1 статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення та повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Повідомляємо, що Замовником було повністю дотримано зазначеної норми Закону та оприлюднено в строк, визначений Законом, всі додаткові угоди до договору.
Інших додаткових угод, окрім від 20.08.2020 року № 1, від 20.08.2020 року № 2, від 02.12.2020 року № 3, від 22.12.2020 року № 4, від 28.12.2020 року № 5, від 28.12.2020 року № 6, від 28.12.2020 року № 7, від 28.01.2021 року № 8, від 31.03.2021 року № 9, від 12.04.2021 року № 10, між сторонами договору № 23 від 10.02.2020 року не укладалось.


3. Щодо стану виконання договору № 23 від 10.02.2020 року.
Договір № 23 від 10.02.2020 року закінчив свій термін дії 20.04.2021 року. Станом на зазначену дату, Постачальником поставлено товар згідно всіх отриманих від Замовника заявок.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку за результатом проведеного моніторингу закупівлі ID: UA-2019—12-04-000319-c були здійсненні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому особами , якими допущені порушення норм пункту 17 частини 2 статті 22, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону (в редакції чинній до 19.04.2020) та частини 5 статті 8 Закону (в редакції чинній з 19.04.2020), а саме фахівцю з публічних закупівель Губарець Катерині Віталіївні було винесено попередження, з подальшим відрядженням на підвищення кваліфікації з проведення публічних закупівель. Станом на 11.07.2022 року відповідальною особою вжито заходів стосовно звітування про виконання договору про закупівлю від 10.02.2020 № 23 ID:UA-2019-12-04-000319-c шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.

2022-07-11 10:54:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 19 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 січня 2020
UA-2019-12-04-000319-cb5cb30b4e65a4feca1567c4a41a38921
Найменування: Комунальне виробничо - господарське підприємство
Код ЄДРПОУ: 03364889
Місцезнаходження: 11500, Україна, Житомирська область обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

28 січня 2020 14:08
Електронний підпис
28 січня 2020 14:05
Довідки переможця.pdf
28 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:44
Технічне завдання.pdf
28 грудня 2019 12:44
Статут.pdf
28 грудня 2019 12:44
Статут (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Статистика.pdf
28 грудня 2019 12:44
Рішення_засновника №1.pdf
28 грудня 2019 12:44
Рішення ТОВ (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Рішення Статут (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Рішення по ЗУ про ТОВ.pdf
28 грудня 2019 12:44
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 12:44
Описи Солвінг.pdf
28 грудня 2019 12:44
Описи Солвінг (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Наказ Макаров.pdf
28 грудня 2019 12:44
Наказ Костюк.pdf
28 грудня 2019 12:44
Наказ №4.pdf
28 грудня 2019 12:44
Ліцензія.pdf
28 грудня 2019 12:44
Договір з UPG (ориг).pdf
28 грудня 2019 12:44
Довідка з ПУМБ 27.12.19.pdf
28 грудня 2019 12:44
Довідка з ГУ ДПС 27.12.19.pdf
28 грудня 2019 12:44
Довідка до ліцензії.pdf
28 грудня 2019 12:44
Диплом Хараберюш.pdf
28 грудня 2019 12:44
Диплом Макаров.pdf
28 грудня 2019 12:44
Диплом Костюк.pdf
28 грудня 2019 12:44
Відомості з ЄДР.pdf
28 грудня 2019 12:44
Витяг ПДВ.pdf
28 грудня 2019 12:44
Витяг ПДВ (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Витяг ЄДР від 16.12.19р..pdf
28 грудня 2019 12:44
Витяг Акциз.pdf
28 грудня 2019 12:44
Виписка з ЄДР.pdf
28 грудня 2019 12:44
Баланс 2018 рік.pdf

Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:56
Електронний підпис
24 січня 2020 15:55
Довідки переможця.pdf
23 січня 2020 18:01
Електронний підпис
30 грудня 2019 15:03
Електронний підпис
30 грудня 2019 15:03
Електронний підпис
30 грудня 2019 15:03
Укрсиббанк 27.12.19.pdf
30 грудня 2019 15:03
ПУМБ 27.12.19..pdf
30 грудня 2019 15:03
19. Баланс Год 2018.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Полотняная диплом 3.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Полотняная диплом 2.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Полотняная диплом 1.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Костюк Диплом.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Диплом Величко А.В..pdf
30 грудня 2019 15:03
13. ГУ ДПС 27.12.19.pdf
30 грудня 2019 15:03
12. ліцензія фмг.pdf
30 грудня 2019 15:03
4. НК-Солар- ФМГ.pdf
30 грудня 2019 15:03
4. лист НК СОЛАР.pdf
30 грудня 2019 15:03
4. Договір ВОГ.pdf
30 грудня 2019 15:03
3. ЛИСТ-ВІДГУК ОУФО.pdf
30 грудня 2019 15:03
3. Лист-відгук ЗПО.pdf
30 грудня 2019 15:03
3. Договір ОУФО.pdf
30 грудня 2019 15:03
2. Витяг ПДВ.pdf
30 грудня 2019 15:03
2. Витяг 16.12.19.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. СТАТУТ ФМГ (Оригинал).pdf
30 грудня 2019 15:03
1. Протокол 1.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. Опис.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. наказ.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. Виписка.pdf

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 16:51
Електронний підпис
03 січня 2020 16:51
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 5 533 800,00
UAH з ПДВ
5 533 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 7 605 000,00
UAH з ПДВ
7 605 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:56
Електронний підпис
24 січня 2020 15:55
Довідки переможця.pdf
23 січня 2020 18:01
Електронний підпис
30 грудня 2019 15:03
Електронний підпис
30 грудня 2019 15:03
Електронний підпис
30 грудня 2019 15:03
Укрсиббанк 27.12.19.pdf
30 грудня 2019 15:03
ПУМБ 27.12.19..pdf
30 грудня 2019 15:03
19. Баланс Год 2018.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Полотняная диплом 3.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Полотняная диплом 2.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Полотняная диплом 1.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Костюк Диплом.pdf
30 грудня 2019 15:03
17. Диплом Величко А.В..pdf
30 грудня 2019 15:03
13. ГУ ДПС 27.12.19.pdf
30 грудня 2019 15:03
12. ліцензія фмг.pdf
30 грудня 2019 15:03
4. НК-Солар- ФМГ.pdf
30 грудня 2019 15:03
4. лист НК СОЛАР.pdf
30 грудня 2019 15:03
4. Договір ВОГ.pdf
30 грудня 2019 15:03
3. ЛИСТ-ВІДГУК ОУФО.pdf
30 грудня 2019 15:03
3. Лист-відгук ЗПО.pdf
30 грудня 2019 15:03
3. Договір ОУФО.pdf
30 грудня 2019 15:03
2. Витяг ПДВ.pdf
30 грудня 2019 15:03
2. Витяг 16.12.19.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. СТАТУТ ФМГ (Оригинал).pdf
30 грудня 2019 15:03
1. Протокол 1.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. Опис.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. наказ.pdf
30 грудня 2019 15:03
1. Виписка.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 14:08
Електронний підпис
28 січня 2020 14:05
Довідки переможця.pdf
28 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:44
Технічне завдання.pdf
28 грудня 2019 12:44
Статут.pdf
28 грудня 2019 12:44
Статут (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Статистика.pdf
28 грудня 2019 12:44
Рішення_засновника №1.pdf
28 грудня 2019 12:44
Рішення ТОВ (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Рішення Статут (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Рішення по ЗУ про ТОВ.pdf
28 грудня 2019 12:44
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 12:44
Описи Солвінг.pdf
28 грудня 2019 12:44
Описи Солвінг (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Наказ Макаров.pdf
28 грудня 2019 12:44
Наказ Костюк.pdf
28 грудня 2019 12:44
Наказ №4.pdf
28 грудня 2019 12:44
Ліцензія.pdf
28 грудня 2019 12:44
Договір з UPG (ориг).pdf
28 грудня 2019 12:44
Довідка з ПУМБ 27.12.19.pdf
28 грудня 2019 12:44
Довідка з ГУ ДПС 27.12.19.pdf
28 грудня 2019 12:44
Довідка до ліцензії.pdf
28 грудня 2019 12:44
Диплом Хараберюш.pdf
28 грудня 2019 12:44
Диплом Макаров.pdf
28 грудня 2019 12:44
Диплом Костюк.pdf
28 грудня 2019 12:44
Відомості з ЄДР.pdf
28 грудня 2019 12:44
Витяг ПДВ.pdf
28 грудня 2019 12:44
Витяг ПДВ (копія).pdf
28 грудня 2019 12:44
Витяг ЄДР від 16.12.19р..pdf
28 грудня 2019 12:44
Витяг Акциз.pdf
28 грудня 2019 12:44
Виписка з ЄДР.pdf
28 грудня 2019 12:44
Баланс 2018 рік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Рішення скасоване 5 533 800,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 10:54
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Відхилено 5 533 800,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 11:06
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 7 605 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
7 605 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2022 09:23
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 11:04
Бензин дод. угода №10.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:01
Додоткова угода №9 бензин.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 11:03
Дод угода №8 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
20 січня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:47
7 бензин.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:42
6 бензин.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:00
5 бензин.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:01
4 бензин.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 11:05
Дод. Угода 3 від 02.12.2020 Бензин.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:29
Дод угода №2 від 20.08.2020 року.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 08:24
Дод Угода 1 від 20.08.2020 року.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 08:22
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 13:11
Договір №23 від 10.02.2020 ст.11 Специфікація.pdf укладений
10 лютого 2020 13:10
Договір №23 від 10.02.2020 ст.7.pdf укладений
10 лютого 2020 13:10
Договір №23 від 10.02.2020 ст.10.pdf укладений
10 лютого 2020 13:10
Договір №23 від 10.02.2020 ст.9.pdf укладений
10 лютого 2020 13:10
Договір №23 від 10.02.2020 ст.8.pdf укладений
10 лютого 2020 13:10
Договір №23 від 10.02.2020 ст.6.pdf укладений
10 лютого 2020 13:09
Договір №23 від 10.02.2020 ст.5.pdf укладений
10 лютого 2020 13:09
Договір №23 від 10.02.2020 ст.4.pdf укладений
10 лютого 2020 13:09
Договір №23 від 10.02.2020 ст.2.pdf укладений
10 лютого 2020 13:09
Договір №23 від 10.02.2020 ст.3.pdf укладений
10 лютого 2020 13:09
Договір №23 від 10.02.2020 ст.1.pdf укладений
10 лютого 2020 13:09
Договір №23 від 10.02.2020 ст.11 Специфікація.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.7.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.10.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.9.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.8.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.6.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.5.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.4.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.2.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.3.pdf укладений
10 лютого 2020 13:08
Договір №23 від 10.02.2020 ст.1.pdf укладений
10 лютого 2020 13:07
Договір №23 від 10.02.2020 ст.11 Специфікація.pdf укладений
10 лютого 2020 13:03
Договір №23 від 10.02.2020 ст.7.pdf укладений
10 лютого 2020 13:03
Договір №23 від 10.02.2020 ст.10.pdf укладений
10 лютого 2020 13:03
Договір №23 від 10.02.2020 ст.9.pdf укладений
10 лютого 2020 13:03
Договір №23 від 10.02.2020 ст.8.pdf укладений
10 лютого 2020 13:03
Договір №23 від 10.02.2020 ст.6.pdf укладений
10 лютого 2020 13:03
Договір №23 від 10.02.2020 ст.5.pdf укладений
10 лютого 2020 13:03
Договір №23 від 10.02.2020 ст.4.pdf укладений
10 лютого 2020 13:03
Договір №23 від 10.02.2020 ст.2.pdf укладений
10 лютого 2020 13:02
Договір №23 від 10.02.2020 ст.3.pdf укладений
10 лютого 2020 13:02
Договір №23 від 10.02.2020 ст.1.pdf укладений
10 лютого 2020 13:02
Договір №23 від 10.02.2020 ст.11 Специфікація.pdf укладений
10 лютого 2020 12:58
Договір №23 від 10.02.2020 ст.7.pdf укладений
10 лютого 2020 12:58
Договір №23 від 10.02.2020 ст.10.pdf укладений
10 лютого 2020 12:58
Договір №23 від 10.02.2020 ст.9.pdf укладений
10 лютого 2020 12:58
Договір №23 від 10.02.2020 ст.8.pdf укладений
10 лютого 2020 12:58
Договір №23 від 10.02.2020 ст.6.pdf укладений
10 лютого 2020 12:58
Договір №23 від 10.02.2020 ст.5.pdf укладений
10 лютого 2020 12:58
Договір №23 від 10.02.2020 ст.4.pdf укладений
10 лютого 2020 12:58
Договір №23 від 10.02.2020 ст.2.pdf укладений
10 лютого 2020 12:57
Договір №23 від 10.02.2020 ст.3.pdf укладений
10 лютого 2020 12:57
Договір №23 від 10.02.2020 ст.1.pdf укладений
10 лютого 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку договору для завершення процедури відкриті торги з публікацією англійською мовою
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 19 квітня 2021
Сума оплати за договором: 504 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 150,00 UAH)