Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gasoline A-92; Gasoline A-95 Diesel Fuel Oil and Displants
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська область обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23 |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal industrial-economic enterprise |
National ID: | 03364889 |
Contact point: |
Gubarets Catherine 0414296433 kvgp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2019 12:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2020 12:13 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 7 664 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 323,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 04 грудня 2019 11:11 |
Enquiries until: | 25 грудня 2019 12:13 |
Complaints submission until: | до 31 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 січня 2020 12:13 |
Information
Estimated total value: | 7 664 640 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 323 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2019 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2019 15:57 |
ТД Бензин 2020 2.docx |
26 грудня 2019 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 грудня 2019 15:57 |
ТД Бензин 2020 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-13-000049 ● eeca70ab99a841fead03ba1516cde00d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 18:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2022
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.06.2022 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-12-04-000319-с Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-20 17:49:24
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» код ДК 021:2015:09130000-9 (Бензин А-92; Бензин А95; Дизельне пальне; Нафта та дисцилянти) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-04-000319-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, поясніть законодавчі підстави укладання до договору від 10.02.2020 № 23 додаткових угод № 7 від 28.12.2020 та № 9 від 31.03.2021 на продовження строку дії договору, з наданням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-27 23:23:44
Пояснення на запит
І. Про підстави проведення моніторингу.
Повідомляємо, що Замовник вважає неправомірним рішення, затверджене наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.06.2022 № 10-З, про початок моніторингу закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-04-000319-c з наступних підстав:
Відповідно до ч.1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Договір № 23 від 10.02.2020 року закінчив свій термін дії 20.04.2021 року, а отже у ДАСУ не було підстав проведення моніторингу закупівлі, договір за результатом якої повністю виконаний.
ІІ. Про надання Замовником відповідей на поставлені запитання:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартлсті закупівлі.
1 Назва предмета закупівлі:
Бензин А-92; Бензин А95; Дизельне пальне; Нафта та дисцилянти, Gasoline A-92; Gasoline A-95 Diesel Fuel Oil and Displants, ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-03-002426-а).
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (для належного забезпечення Комунального виробничо - господарського підприємства паливом) з урахуванням вимог законодавства.
Придбання Бензину А-92; Бензину А95; Дизельного пального в скретч картах або талонах здійснювалось для забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів Комунального виробничо - господарського підприємства під час виконання функцій та завдань, покладених на підприємство.
Відповідно до кількісної потреби пального, підприємством було виділено 7 664 640 грн для закупівлі палива.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі
проведено відповідно листа Мінекономрозвитку і торгівлі України від 20.08.2019 року вих.№ 3301-04/34980-06 з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ та шляхом моніторингу цін, які АЗС в місті Коростень виставляли на стеллах АЗС, в тому числі ціни учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Відповідно до зазначеного листа Мінекономрозвитку - Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Ринкові консультації – метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін, постачальників/підрядників та рівня конкуренції, можливих варіантів товарів, робіт та послуг з урахуванням нових технічних рішень та інновацій.
Запит цінових пропозицій – документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
Замовником було отримано інформацію про середньоринкові ціни на пальне в Україні, станом на 03.12.2019 року, зокрема:
- З сайту Мінфін встановлено середньоринкові ціни на пальне за готівковий розрахунок на АЗС без врахування післяоплати 30 днів в розмірі: 27,68 грн/л бензину А-92, 28,72 грн/л бензину А-95, 28,15 грн/л дизельного палива, що в перерахуванні на об’єм потреби становило 7 158 120,00 грн з ПДВ очікуваної вартості закупівлі.
- З отриманої пропозиції від ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» встановлено ціни на пальне за готівковий розрахунок на АЗС з урахуванням післяоплати 30 днів в розмірі: 30,19 грн/л бензину А-92, 31,19 грн/л бензину А-95, 30,19 грн/л дизельного палива, що в перерахуванні на об’єм потреби становило 7 734 640,00 грн з ПДВ очікуваної вартості закупівлі.
- З отриманої пропозиції від ТОВ «ВОГ КАРД» встановлено ціни на пальне за готівковий розрахунок на АЗС з урахуванням післяоплати 30 днів в розмірі: 32,35 грн/л бензину А-92, 33,60 грн/л бензину А-95, 31,00 грн/л дизельного палива, що в перерахуванні на об’єм потреби становило 8 100 100,00 грн з ПДВ очікуваної вартості закупівлі.
Замовником було враховано середньоринкові ціни на пальне з сайту Мінфін, а також взято до уваги отримані комерційні пропозиції від постачальників пального, враховано ризик зростання ціни та визначено, що – очікувана вартість закупівлі становила 7 664 640 грн. з ПДВ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-24 16:04:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» код ДК 021:2015:09130000-9 (Бензин А-92; Бензин А95; Дизельне пальне; Нафта та дисцилянти) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-04-000319-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1) Відповідно до абзацу 8 та 9 частини 1 статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення та повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чи укладались Комунальним виробничо - господарським підприємством додаткові угоди, окрім від 20.08.2020 року № 1, від 20.08.2020 року № 2, від 02.12.2020 року № 3, від 22.12.2020 року № 4, від 28.12.2020 року № 5, від 28.12.2020 року № 6, від 28.12.2020 року № 7, від 28.01.2021 року № 8, від 31.03.2021 року № 9, від 12.04.2021 року № 10, до договору про закупівлю від 10.02.2020 року № 23, якщо так, то завантажте їх копії з усіма додатками.
2) Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) щодо стану виконання договору від 10.02.2020 року № 23, укладеного із приватним підприємством ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС".
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-28 14:03:25
Пояснення на запит
1. Щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод № 7 від 28.12.2020 та № 9 від 31.03.2021.
Додаткова угода № 7 від 28.12.2020 року укладена як продовження додаткової угоди № 6 від 28.12.2020 року. Додатковою угодою № 6 від 28.12.2020 року сторони домовились збільшити обсяг договору на 20% на строк, достатній для проведення нової закупівлі, однак не визначили кінцевий термін дії договору з урахуванням продовження. Отже, сторонами було прийнято рішення щодо укладання нової додаткової угоди № 7, в якій визначено термін дії договору – до 30.04.2021 року.
Додаткова угода № 9 від 31.03.2021 року укладена на продовження терміну дії договору до 20.04.2021 року, оскільки додатковою угодою № 8 сторонами було зменшено термін дії договору до 01.04.2021 року. Станом на день укладання додаткової угоди № 9 – нова закупівля ще не відбулась, а отже Замовник не встиг закупити паливо за новою закупівлею (ідентифікатор нової закупівлі про потребу в 2021 році - UA-2021-01-22-002340-c). Повідомлення про намір укладення договору з переможцем закупівлі було оприлюднено 26.03.2021 року. Після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – почався термін на оскарження строком в 10 днів та 10 днів на укладання договору. Тому, Замовник прорахував, що максимальний термін для укладання договору за новою закупівлею – до 15.04.2021 року, та, з урахуванням терміну поставки товарів, визначеному в пункті 3.1. проекту договору, де визначено, що товар передається протягом 2-х календарних днів з моменту отримання письмового замовлення Замовника. Умови передачі визначаються Сторонами в кожному випадку додатково, Замовником було вирішено, що договір № 23 від 10.03.2020 року повинен діяти до 20.04.2021 року, оскільки підприємство Замовника не може жодного дня здійснювати діяльність без палива.
2. Щодо укладання додаткових угод до договору.
Відповідно до абзацу 8 та 9 частини 1 статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення та повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Повідомляємо, що Замовником було повністю дотримано зазначеної норми Закону та оприлюднено в строк, визначений Законом, всі додаткові угоди до договору.
Інших додаткових угод, окрім від 20.08.2020 року № 1, від 20.08.2020 року № 2, від 02.12.2020 року № 3, від 22.12.2020 року № 4, від 28.12.2020 року № 5, від 28.12.2020 року № 6, від 28.12.2020 року № 7, від 28.01.2021 року № 8, від 31.03.2021 року № 9, від 12.04.2021 року № 10, між сторонами договору № 23 від 10.02.2020 року не укладалось.
3. Щодо стану виконання договору № 23 від 10.02.2020 року.
Договір № 23 від 10.02.2020 року закінчив свій термін дії 20.04.2021 року. Станом на зазначену дату, Постачальником поставлено товар згідно всіх отриманих від Замовника заявок.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку за результатом проведеного моніторингу закупівлі ID: UA-2019—12-04-000319-c були здійсненні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому особами , якими допущені порушення норм пункту 17 частини 2 статті 22, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону (в редакції чинній до 19.04.2020) та частини 5 статті 8 Закону (в редакції чинній з 19.04.2020), а саме фахівцю з публічних закупівель Губарець Катерині Віталіївні було винесено попередження, з подальшим відрядженням на підвищення кваліфікації з проведення публічних закупівель. Станом на 11.07.2022 року відповідальною особою вжито заходів стосовно звітування про виконання договору про закупівлю від 10.02.2020 № 23 ID:UA-2019-12-04-000319-c шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
2022-07-11 10:54:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" #42005671 |
Рішення скасоване |
5 533 800,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 10:54
|
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" #42005671 |
Відхилено |
5 533 800,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 11:06
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Переможець |
7 605 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2022 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 11:04
|
Бензин дод. угода №10.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2021 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 15:01
|
Додоткова угода №9 бензин.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 11:03
|
Дод угода №8 від 18.01.2021.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 10:47
|
7 бензин.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 10:42
|
6 бензин.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 10:00
|
5 бензин.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 11:01
|
4 бензин.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 11:05
|
Дод. Угода 3 від 02.12.2020 Бензин.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 14:29
|
Дод угода №2 від 20.08.2020 року.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 08:24
|
Дод Угода 1 від 20.08.2020 року.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 13:11
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.11 Специфікація.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:10
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.7.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:10
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.10.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:10
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.9.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:10
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.8.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:10
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.6.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:09
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.5.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:09
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.4.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:09
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.2.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:09
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.3.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:09
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.1.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:09
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.11 Специфікація.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.7.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.10.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.9.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.8.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.6.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.5.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.4.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.2.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.3.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:08
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.1.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:07
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.11 Специфікація.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:03
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.7.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:03
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.10.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:03
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.9.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:03
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.8.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:03
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.6.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:03
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.5.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:03
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.4.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:03
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.2.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:02
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.3.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:02
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.1.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:02
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.11 Специфікація.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:58
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.7.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:58
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.10.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:58
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.9.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:58
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.8.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:58
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.6.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:58
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.5.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:58
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.4.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:58
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.2.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:57
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.3.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:57
|
Договір №23 від 10.02.2020 ст.1.pdf | укладений |
10 лютого 2020 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку договору |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку договору для завершення процедури відкриті торги з публікацією англійською мовою |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |