Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
304 285,00 UAH
UA-2019-12-04-000216-b 693748053d1343fd9933e72b7a74b596
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Фороща

+380459654548 vishgorodosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вишгородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143850
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, буд. 1, кімн. 110
Контактна особа: Тетяна Фороща
+380459654548
vishgorodosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 13:01
Очікувана вартість: 304 285,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,16%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 кілограм
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07300, Україна, Київська область, Вишгородський район, Загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
Забезпечення простежуваності товару: 5%
Учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка) : 5%
Товар учаснику постачається безпосередньо від виробника: 2%
Учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності: 0%
Наявність акту обстеження потужностей: 10%
В учасника наявний акт обстеження потужностей : 10%
В учасника відсутній акт обстеження потужностей : 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо декларацій виробника
Дата подання: 09 грудня 2019 18:08
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:38
Шановний замовнику, просимо вилучити з тендерної документації вимогу про надання декларацій виробника на крупи, оскільки бульшість круп є імпортованими товарами і товаросупровідні документи для них тільки якісні поствідчення. Тому декларацію виробника надати не можливо, а отже така умова є дискримінуючою. Дякуємо
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000216-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 18 годині 08 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено відповідні зміни, що оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

Наявність акту обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби»;
Дата подання: 09 грудня 2019 23:15
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:25
Шановний замовник. Одним із критеріїв визначення переможця є "питома вага критерію «наявність акту обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби»;" Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити, щоб у учасника був наявний акт обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби БЕЗ ІИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ, адже наявність такого акту з порушеннями допускає учасника до торгів, але не гарантує якості запропонованого товару та робить наявність такого акту з порушеннями нікчемним. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000216-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 23 годині 15 хвилин заявником без ідентифікації особи повідомляємо, що до тендерної документації буде внесено відповідні зміни, що оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Дякуємо за слушні зауваження!
Лист відгук
Дата подання: 09 грудня 2019 23:33
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:26
Шановний замовник. Згідно тендерної документації учасник повинен надати "аналогічні договори, вказані у довідці, відгуки контрагентів за аналогічними договорами про якість поставленого товару та виконання умов договору, в тому числі про зафіксовані факти постачання неякісних продуктів харчування, затримки поставки продуктів, а також виявлені факти порушення вимог законодавства про якість і безпеку харчових продуктів (якщо такі факти відсутні – це повинно бути зазначено у відгуків контрагента)" Такий відгук не є стандартним, а вважається нами такий, що штучно звужує коло учасників. У разі необхідності замовник самостійно може дізнатися чи були зафіксовані факти постачання неякісних продуктів харчування, затримки поставки продуктів, а також виявлені факти порушення вимог законодавства про якість і безпеку харчових продуктів у замовників договори та позитивні листи відгуки від яких було надано учасником. На сьогоднішній день усі замовники мають велику завантаженість і не мають можливість надати нам свіжий лист відгук саме за вашою редакцією, адже його необхідно узгодити з юридичною службою їхнього департаменту, на що у них немає часу. Таку відповідь ми отримали від наших партнерів коли запитали свіжий лист відгук за вашою редакцією. Просимо видалити дискримінаційну умову, яка не дає нам, як потенційному учаснику та постачальнику товарів приймати участь, або аргументувати посилаючись на відповідні законодавчі акти чому ви штучно звужуєте коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000216-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 23 годині 33 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо, що пунктом 5.8.7 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасники подають «5.8.7 аналогічні договори, вказані у довідці, відгуки контрагентів за аналогічними договорами про якість поставленого товару та виконання умов договору, в тому числі про зафіксовані факти постачання неякісних продуктів харчування, затримки поставки продуктів, а також виявлені факти порушення вимог законодавства про якість і безпеку харчових продуктів (якщо такі факти відсутні – це повинно бути зазначено у відгуці контрагента)».
Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь потенційного учасника у оголошеній замовником закупівлі. «Відсутність часу» для надання відгуку у попередніх замовників потенційного учасника не є дискримінаційною умовою, оскільки надання документів на запит фізичних чи юридичних осіб відбувається не за бажанням, а згідно вимог чинного законодавства та внутрішніх розпорядчих документів юридичних осіб, суб’єктів владних повноважень.
Дивним виглядає той факт, що для складання відповіді про відсутність часу для складання відгуку у «завантажених» замовників знайшовся час, а на складання самого відгуку – ні.
Оголошення про проведення цієї закупівлі оприлюднено 04.12.2019 року, кінцевий строк подання призначено на 20.12.2019 роту, тобто в усіх учасників є 15 днів на збір, підготовку та подання документів, які вимагаються тендерною документацією. Дане запитання заявника подане за 10 днів до завершення строку подання пропозицій. Радимо ще раз звернутися до замовників, які «мають велику завантаженість» або до інших контрагентів заявника і все ж таки отримати відгук у необхідній редакції. Для цього у заявника є ще 10 днів, а цього більше ніж достатньо.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Паспорт якоті
Дата подання: 09 грудня 2019 23:45
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:28
Згідно ТД зазначено"У складі тендерної пропозиції учасник надає паспорт якості/посвідчення про якість продукції, що ним пропонується, а також декларацію виробника" Чи буде достатньо лише декларації, ао іншого документу засвідчуючого якість товару?
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000216-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 23 годині 45 хвилин заявником без ідентифікації особи повідомляємо, що пункт 7 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації буде викладено в новій редакції, «У складі тендерної пропозиції учасник надає паспорт якості/посвідчення про якість продукції, що ним пропонується, або декларацію виробника».
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
ТТХ
Дата подання: 09 грудня 2019 23:50
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:29
Чи буде достатньо лише декларації або іншого документу засвідчуючого якість товару та лист пояснення?
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-04-000216-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 09.12.2019 року о 23 годині 50 хвилин заявником без ідентифікації особи повідомляємо, що пункт 7 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації містить вичерпний перелік документів, які мають подаватися учасником для підтвердження якості товару - «У складі тендерної пропозиції учасник надає паспорт якості/посвідчення про якість продукції, що ним пропонується, або декларацію виробника».
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 256 665,00
UAH з ПДВ
256 665,00
UAH з ПДВ
1.1411764706 224 912.63 Документи
ФОП Фещенко Павло Леонідович 299 812,50
UAH з ПДВ
299 812,50
UAH з ПДВ
1.1176470588 268 253.29 Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 12:21
Електронний підпис
19 грудня 2019 12:21
Пропозиця Крупи.pdf

Публічні документи

04 січня 2020 15:08
остаточна пропозиція
04 січня 2020 15:07
довідка про податки
04 січня 2020 15:07
довідка МВС
19 грудня 2019 17:58
Електронний підпис
19 грудня 2019 17:37
2 крупи техчастина.pdf
19 грудня 2019 17:37
1 крупи кваліфчастина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

ФОП Фещенко Павло Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Відхилено 256 665,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 09:48
ФОП Фещенко Павло Леонідович
#3156824238
Переможець 299 812,50
UAH з ПДВ
03 січня 2020 10:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Фещенко Павло Леонідович
#3156824238
299 812,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 10:11
Договір 5.pdf укладений
17 січня 2020 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 270 116,28
UAH