Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41597964 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Хорольська +380983223738,+380679167735,+380982557771 upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2019 08:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2019 12:34 |
Очікувана вартість: | 539 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 390,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 08:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 08:28 |
Тендер. док на закуп РИБА 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-17-000052 ● 6f43e37652554ea38b31d5fc8f875b7d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2020 17:17 |
20.01.2020 № 19
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2020 № 19
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2019-12-04-000074-b
04.12.2019
Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 41597964) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновок Східного офісу Держаудитслужби в Дніпропетровській області, управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної деравної адміністрації розірвало договір №12 від 20.01.2020 року на постачання продуктів харчування, про що свідчить статус договору - "ЗАКРИТИЙ", та завантажена додаткова угода №1 від 12.02.2020 року про розірвання договору №12 (копя додається). Таким чином, управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної деравної адміністрації усунуло всі виявлені порушення в термін, передбачений чинним законодавством.
2020-02-14 10:14:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Регіон-А #30643369 |
Переможець |
505 312,50
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 13:14
|
ДУ№1 дог.12_0001.pdf | укладений |
12 лютого 2020 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 15:45
|
протокол 136.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 14:06
|
Договір №12.pdf | укладений |
20 січня 2020 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зняття договору з реєстрації |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |