Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Умань – туристична перлина України. Розбудова та облаштування туристичного об’єкту – Набережної Осташівського ставу в м. Умань. Капітальний ремонт прибережної території Осташівського ставу» (коригування) (45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
7 983 633,05 UAH
UA-2019-12-03-005127-b 9ad3f1294e5c463593c2a7fdf592c6c0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно частини першої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі по тексту – Закон) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених в частині другій статті 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (пункт 6 частини другої статті 35 Закону). Відповідно до частини третьої статті 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Під час виконання Договору будівельного підряду № 312 від 27.08.2018 року (далі – Договір № 312), укладеному за результатами процедури закупівлі [номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-07-13-000746-c виникла необхідність у проведенні додаткових робіт. В зв’язку зі зміною рівня води в Осташівському ставі, пов’язаного з зміною рівня каскаду ставків в верхів’ї річки Уманки поза адміністративними межами міста Умані виникла потреба в додатковому виконанні робіт, які неможливо було передбачити на стадії початкового проекту, а саме: З благоустрою набережної: - облицювання гранітною плиткою сходинок і майданчиків; - улаштування додаткових сходинок і підпірних стінок; - улаштування підпірних стінок вздовж берега для біля пішохідної доріжки. - улаштування ливневої каналізації для відведення дощових вод З метою забезпечення функціонування спортивних секцій з водних видів спорту в дитячо-юнацькій спортивній школі, корпус якої знаходиться безпосередньо на набережній виникла необхідність в улаштування бетонної споруди для спуску до води спортивних човнів; Беручи до уваги неможливість проведення демонтажу гаражів, які знаходяться на межі зони проведення реконструкції набережної в зв’язку із відмовою їх власників виникла потреба у встановленні огорожі «зелений паркан» вздовж існуючих гаражів та у зміні об’ємів робіт з благоустрою, озеленення і влаштування системи поливу. Зазначені роботи безпосередньо технологічно пов’язані з роботами початкового проекту, мають бути виконані в межах зони проектування. Проведення зазначених додаткових будівельних робіт, які виникли не з вини замовника та не зазначені у початковому проекті забезпечать якісну та повноцінну реалізацію проекту. Додаткові будівельні роботи прямо пов’язані з Договором № 312 в силу причин технічного характеру, що у свою чергу підтверджує необхідність укладення договору з Генпідрядником за головним договором – ПП «Уманьрембуд 2». Без виконання додаткових робіт неможливо продовжити виконання робіт по об’єкту будівництва «Умань – туристична перлина України. Розбудова та облаштування туристичного об’єкту – Набережної Осташівського ставу в м. Умань. Капітальний ремонт прибережної території Осташівського ставу», що передбачено Договором № 312, а це, в свою чергу підтверджує необхідність виконання цих додаткових робіт саме існуючим Генпідрядником. ПП «Уманьрембуд 2» під час виконання підрядних робіт по вищезазначеному об’єкті зарекомендувало себе, як добросовісний Генпідрядник із належною технічною та професійною спроможністю. 03 грудня 2019 року проведено переговори щодо необхідності проведення додаткових будівельних робіт по предмету закупівлі: «Умань – туристична перлина України. Розбудова та облаштування туристичного об’єкту – Набережної Осташівського ставу в м. Умань. Капітальний ремонт прибережної території Осташівського ставу» (коригування) (45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи), з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 з ПП «Уманьрембуд 2» (далі – Учасник). Під час переговорів Учасник документально підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону. Також надав документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та цінову пропозицію. Прийнято рішення, що для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт використати переговорну процедуру закупівлі згідно підстав, визначених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 18:34
Оскарження наміру укласти договір: 14 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Додаткові будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Умань – туристична перлина України. Розбудова та облаштування туристичного об’єкту – Набережної Осташівського ставу в м. Умань. Капітальний ремонт прибережної території Осташівського ставу» (коригування) (45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, Набережна Осташівського ставу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2019 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
Переможець 7 983 633,05
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 18:34

Документи

03 грудня 2019 18:34
Електронний підпис
03 грудня 2019 18:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 18:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
7 983 633,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 18:34
Електронний підпис
03 грудня 2019 18:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 14:03
Додаткова угода 7 зміни до договору
21 грудня 2023 14:03
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:23
Додаткова угода 6 зміни до договору
04 січня 2023 13:29
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:33
Додаткова угода 5 зміни до договору
06 січня 2022 10:32
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:18
Додаткова угода 4 зміни до договору
22 грудня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:49
Додаткова угода 3 зміни до договору
27 грудня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:18
Додаткова угода 2 зміни до договору
23 грудня 2019 14:16
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:42
Додаткова угода 1 зміни до договору
20 грудня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 16:39
Договір укладений
19 грудня 2019 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись результатами наради під головуванням Прем’єр-міністра України 17 грудня 2019 року, з метою дотримання граничного обсягу дефіциту загального фонду державного бюджету, визначеного Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік", згідно пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 3.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 373-Т від «18» грудня 2019 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 7 983 633,05 (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят три тисячі шістсот тридцять три гривні, 05 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 330 605,51 грн. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 1 013 610,96 грн (один мільйон тринадцять тисяч шістсот десять гривень, 96 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 6 970 022,09 грн (шість мільйонів дев’ятсот сімдесят тисяч двадцять дві гривні, 09 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 2. Замовник повідомляє про зміну банківських реквізитів Замовника, в зв’язку з чим до Розділу 15 Договору «Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін» вносяться зміни, а банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції: Замовник: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 39358320 Юридична адреса: 20300, пл. Соборності, 1, м. Умань, Черкаська область, р/р 35229132088616, 35421163088616 Уманське УДКСУ у Черкаській області, МФО 854018 Телефон: (04744) 3-70-02 E-mail: uman.vjkg@gmail.com
Номер договору про закупівлю: 373-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із відкриттям асигнувань із загального фонду державного бюджету за видатками, не віднесеними до захищених, згідно пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 3.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 373-Т від «18» грудня 2019 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 7 983 633,05 (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят три тисячі шістсот тридцять три гривні, 05 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 330 605,51 грн. Річний план асигнувань на 2019 рік збільшено на 4 788 481,64 грн (чотири мільйони сімсот вісімдесят вісім тисяч чотириста вісімдесят одна гривня, 64 копійки) та складає 5 802 092,60 грн (п’ять мільйонів вісімсот дві тисячі дев’яносто дві гривні, 60 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 2 181 540,45 грн (два мільйони сто вісімдесят одна тисяча п’ятсот сорок гривень, 45 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 373-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 3.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 373-Т від «18» грудня 2019 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 7 983 633,05 (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят три тисячі шістсот тридцять три гривні, 05 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 330 605,51 грн. Річний план асигнувань на 2019 рік збільшено на 332 961,43 грн (триста тридцять дві тисячі дев’ятсот шістдесят одна гривня, 43 копійки) та складає 6 135 054,03 грн (шість мільйонів сто тридцять п’ять тисяч п’ятдесят чотири гривні, 03 копійки) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 848 579,02 грн (один мільйон вісімсот сорок вісім тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять гривень, 02 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 373-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік, рішення сесії Уманської міської ради від 20.11.2020 р. № 1-3/8 та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктами 3.2., 5.2., 10.5. та 11.2. Договору будівельного підряду № 373-Т від «18» грудня 2019 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 7 983 633,05 (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят три тисячі шістсот тридцять три гривні, 05 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 330 605,51 грн. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 6 135 054,03 грн (шість мільйонів сто тридцять п’ять тисяч п’ятдесят чотири гривні, 03 копійки) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік збільшується на 13 864,25 грн (тринадцять тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні, 25 копійок) та складає 13 864,25 грн (тринадцять тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні, 25 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 834 714,77 грн (один мільйон вісімсот тридцять чотири тисячі сімсот чотирнадцять гривень, 77 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2021 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2021 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 373-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктами 3.2., 5.2., 10.5. та 11.2. Договору будівельного підряду № 373-Т від «18» грудня 2019 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 7 983 633,05 (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят три тисячі шістсот тридцять три гривні, 05 копійок) грн, в тому числі ПДВ 1 330 605,51 грн. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 6 135 054,03 грн (шість мільйонів сто тридцять п’ять тисяч п’ятдесят чотири гривні, 03 копійки) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік складає 13 864,25 грн (тринадцять тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні, 25 копійок) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2021 рік складає 0,00 грн (нуль гривень, 00 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 834 714,77 грн (один мільйон вісімсот тридцять чотири тисячі сімсот чотирнадцять гривень, 77 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2022 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2022 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 2. Сторони домовились до Розділу «15. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін» внести зміни та реквізити Замовника і Генпідрядника викласти у наступній редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 373-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 373-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору будівельного підряду № 373-Т від «18» грудня 2019 року (далі — Договір) про таке: 1. У зв’язку з відсутністю бюджетних призначень на 2023 рік, керуючись пунктом 4 частини п'ятої статті 41 Закону, підпунктом 4 пункту 19 Постанови № 1178, пунктами 3.2., 5.2., 10.5. та 11.2. Договору Сторони домовились про продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. 2. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і до 31.12.2024 року при наявності своєчасного фінансування». 3. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 4. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 373-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML