«Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вул.Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній» (45000000-7)
Очікувана вартість
94 561 788,00 UAH
UA-2019-12-03-004842-b aebc932e8b7543fa86a07abf5f8bbae9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Білозор Юлія Михайлівна
380934944983
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:05
Очікувана вартість: 94 561 788,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,37 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вул.Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній» (45000000-7). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету м. Львова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79039, Україна, Львівська область, Львів, вул. Т.Шевченка (від вул.Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25 грудня поточного року, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 грудня 2019 17:24
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 17:23
Тендерна документація+проект дговору+техвимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000085 ● ec7a7235953d46d88ea9e05e45eeb0ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-16 16:56:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2020 № 67

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-03-004842-b 03.12.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-28 16:51:43

Аргументоване заперечення

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор", 05523814, Україна, Львів, Пасіки Галицькі, 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вул.Залізничної до вул. Левандівської) з організацією кільцевого руху по вулицях Т.Шевченка, Левандівській, Залізничній» (45000000-7). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету м. Львова., 94561788UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: aebc932e8b7543fa86a07abf5f8bbae9, 2019-12-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 16 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівавтодор» (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-12-03-003277-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 179 від 03.12.2019; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»; протокол тендерного комітету № 2 від 02.01.2020; повідомлення про намір укласти договір, договір підряду № 16/01/2020-1 від 16.01.2020 та додатковий договір № 1 від 16.03.2020 до нього. За результатами проведеної процедури закупівлі Замовником визначено переможцем ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», з яким укладено договір підряду № 16/01/2020-1 від 16.01.2020 (далі – Договір № 16/01/2020-1) на суму 89 623 300,00 грн з ПДВ. Додатковим договором № 1 від 16.03.2020 сторонами внесено зміни до Договору № 16/01/2020-1 в частині зменшення загальної вартості робіт, яка після змін складає 89 588 232,73 грн з ПДВ, з викладенням у новій редакції Додатку № 1 до договору «Договірна ціна». Відповідно до пункту 2 вказаного додаткового договору № 1 від 16.03.2020 інші умови Договору № 16/01/2020-1 залишаються незмінними і строни підтверджують по них свої зобов’язання. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до частини 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником вимагалося надання учасником-переможцем (через систему електронних закупівель) забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної), що має містити ствердження про виконання зобов’язань. При цьому, за вимогою частини 6 вказаного розділу тендерної документації, термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим від терміну дії договору та/або терміну виконання усіх зобов’язань підрядника (принципала – в банківській гарантії) щодо виконання договору про закупівлю. Проведеним аналізом оприлюднених в електронній системі закупівель учасником–переможцем документів, встановлено, що ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» 14.01.2020 завантажено електронну банківську Гарантію виконання № 17032 від 11.01.2020 (видана АТ «Комерційний банк «Глобус»), далі - Гарантія. Відповідно до умов зазначеної Гарантії, ця Гарантія діє до 30.10.2020 (п. 4.1), вимога по Гарантії повинна бути пред’явлена бенефіціаром (Замовником) банку-гаранту до закінчення строку, передбаченого п. 4.2 Гарантії (п. 5), Гарантія припиняється у разі закінчення строку дії Гарантії, передбаченого п. 4.2. цієї Гарантії (п. 9.1), Гарантія повинна бути повернута принципалом (ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ») банку-гаранту протягом 10 календарних днів після закінчення строку її дії, неповернення оригінального примірника цієї Гарантії не є підставою для продовження строку її дії. За вимогою частини 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника гарантія має забезпечувати виконання взятих підрядником зобов’язань за договором про закупівлю. За умовами пунктів 3.1 проекту договору, що розміщений Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації (далі – Проект договору Замовника), проекту договору, наданого у складі пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – Проект договору учасника-переможця) та укладеного Договору № 16/01/2020-1 роботи за договором повинні бути виконані в строки відповідно до календарного графіку виконання робіт (закінчення робіт - 30.10.2020 згідно Додатку № 2 до Договору № 16/01/2020-1), а за умовами пунктів 3.3 - календарний графік виконання робіт може уточнюватися в разі зміни строків будівництва, передбачених договором, уточнення проектної документації, суттєвого відхилення фактичних строків виконання робіт від запланованих, а також за інших обставин, передбачених договором. Умовами пунктів 4.2.3 Проекту договору Замовника, Проекту договору учасника-переможця та укладеного Договору № 16/01/2020-1 передбачено приймання об’єкта протягом 20-ти днів після одержання офіційного повідомлення підрядника про готовність об’єкта до експлуатації. Таким чином, встановлення в Гарантії виконання № 17032 від 11.01.2020 строку її дії до 30.10.2020 не є належним забезпеченням виконання договору після 30.10.2020 в частині виконання ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» зобов’язань щодо належного (своєчасного) виконання робіт за договором, оскільки календарним графіком до Договору № 1601/2020-1 встановлено кінцевий строк виконання робіт – 30.10.2020, а отже у разі прострочення виконання робіт Замовник не зможе звернутись до банку-гаранта щодо сплати на його користь гарантійного платежу після 30.10.2020 (пункти 4.2, 5, 9.1 Гарантії). Окрім того, відповідно до умов пунктів 12.1 Проекту договору Замовника, Проекту договору учасника-переможця та укладеного Договору № 16/01/2020-1, договір діє до моменту повного виконання сторонами своїх зобов’язань, в частині виконання гарантійних зобов’язань та відповідальності за їх невиконання, умови договору залишаються дійсними впродовж гарантійних строків. Також, за умовами пунктів 3.6 Проекту договору Замовника та учасника-переможця, укладеного Договору № 16/01/2020-1 строки виконання зобов'язань щодо виконання робіт можуть продовжуватись сторонами у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі. За пунктом 5.8 передбачено тимчасове припинення будівництва з причин відсутності фінансування, про що Замовник попереджає підрядника письмово за 30 днів. Отже, умова банківської Гарантії виконання № 17032 від 11.01.2020 не відповідає вимогам частини 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника щодо строку її дії (повинен бути не меншим від терміну дії договору та/або терміну виконання усіх зобов’язань підрядника (принципала) щодо виконання договору про закупівлю). За вимогою пункту 2.13 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника у тендерній пропозиції учасник повинен надати лист-згоду на обробку даних за наведеною у вказаному пункті Додатку № 1 формою наступного змісту: «Ми (я) __(зазначити найменування учасника) в особі ____ (зазначити посаду, П.І.Б. уповноваженої особи), з метою забезпечення участі у процедурі торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, надаємо (-ю) згоду на обробку, зберігання, використання, поширення та доступ до наданих нами у тендерній пропозиції даних згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм чинного законодавства. Наведена вище інформація також може надаватись третім особам.». Отже, Замовником вимагалось надання листа-згоди на обробку даних уповноваженою(-ми) особою(-ми) учасника на участь у процедурі торгів, а також на участь у цивільно-правових та господарських відносинах. Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції документів уповноваженою особою учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на підписання документів тендерної пропозиції є інженер з проектно-кошторисної роботи Тишкун Наталія Валеріївна (довідка від 05.12.2010 № 164/1/т, довіреність від 3.12.2019), право на укладання та підписання договору про закупівлю надано генеральному директору Їлдизу Біролу та інженеру-будівельнику Ілхамі Туфану Ібасу (довідка від 05.12.2019 № 164/2/т, копії протоколів рішень загальних зборів учасників товариства №39/1 від 28.09.2015 та № 40 від 30.10.2015, № 68 від 08.10.2019). Крім того, учасником надано копію протоколу № 44 від 25.03.2016 рішення загальних зборів учасників товариства, відповідно до якого повноваження представлення інтересів товариства під час проведення процедури закупівель, подання та підписання документів пропозицій конкурсних торгів та укладення договорів про закупівлю, підписання довіреностей на уповноваження третіх осіб для проведення вищевказаних дій надано Ібасу Ільхамі Туфану. Слід зазначити, що Договір № 16/01/2020-1 зі сторони ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» підписано Їлдизом Біролом, а додатковий договір № 1 від 16.03.2020 до вказаного договору підписано Ілхамі Туфаном Ібасом. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки; У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», на виконаня вимог пункту 2.13 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації, надано лист-згоду на обробку даних (№ 164/14/т від 05.12.2019), відповідно до якого учасником в особі уповноваженої особи - інженера з проектно-кошторисної роботи Тишкун Н.В., з метою забезпечення участі у процедурі торгів, цивільно-правових та господарських відносинах надано згоду на обробку, зберігання, використання, полишення та доступ наданих у тендерній пропозиції даних. Водночас, згода посадових осіб учасника, яким надано право на участь в цивільно-правових та господарських відносинах (на укладання та підписання договору про закупівлю), а саме: генерального директора Їлдиза Бірола та інженера-будівельника Ілхамі Туфана Ібаса в документах тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» відсутня. Таким чином, на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», яка не відповідає умовам тендерної документації, та укладено з вказаним учасником Договір № 16/01/2020-1 на суму 89 623 300,00 грн з ПДВ. Під час моніторингу питання повноти надання переможцем торгів документів щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) не досліджувалось, оскільки за вимогою тендерної документації переможець надає Замовнику для підписання три екземпляри договору підряду на виконання робіт, підписаних зі свого боку, разом із додатками, які складають його невід’ємну частину: договірна ціна (Додаток 1 до Договору); календарний план виконання робіт.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Подано позовну заяву про визнання протиправним і скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі від 05.05.2020 до Львівського окружного адміністративного суду.

2020-05-06 17:16:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 89 623 300,00
UAH з ПДВ
89 623 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 93 123 859,20
UAH з ПДВ
93 123 859,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 11:14
sign.p7s
14 січня 2020 11:14
ОНУР 17032 p7s.7z
14 січня 2020 11:14
Гарантія виконання.pdf
03 січня 2020 16:23
sign.p7s
03 січня 2020 15:20
dpi.pdf
03 січня 2020 15:19
mvs.pdf
20 грудня 2019 17:57
sign.p7s
20 грудня 2019 17:56
sign.p7s
20 грудня 2019 17:55
164_dod2.pdf
20 грудня 2019 17:40
sign.p7s
20 грудня 2019 17:39
sign.p7s
20 грудня 2019 17:35
164_povnovazhennia.pdf
20 грудня 2019 17:35
vytiag_0111.pdf
20 грудня 2019 17:35
nakazy_1810.pdf
20 грудня 2019 17:35
Mechnykova_dogovir.pdf
20 грудня 2019 17:35
Mechnykova_akty.pdf
20 грудня 2019 17:35
Bohdanivska_dogovir.pdf
20 грудня 2019 17:35
Bohdanivska_akty_ch2.pdf
20 грудня 2019 17:35
Bohdanivska_akty_ch1.pdf
20 грудня 2019 17:35
СТАТУТ.pdf
20 грудня 2019 17:35
ПДВ.pdf
20 грудня 2019 17:35
ОНУР К.І._16853_p7s.zip
20 грудня 2019 17:35
ЛІЦЕНЗІЯ_07.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_st17.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_st16.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_inshe.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_dod4.pdf
20 грудня 2019 17:35
164_dod2.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 16:34
sign.p7s
20 грудня 2019 16:32
ГАРАНТІЯ.zip
20 грудня 2019 16:32
Городоцька - Шевченка.rar
20 грудня 2019 16:32
ІНШЕЕЕЕЕЕ.zip
20 грудня 2019 16:32
Наявність механізмів.zip
20 грудня 2019 16:32
ВПВ.zip
20 грудня 2019 16:32
Аналогічні договори.zip
20 грудня 2019 16:32
Трудові книжки ІТР.zip
20 грудня 2019 16:32
Накази робітники.zip
20 грудня 2019 16:32
Накази ІТР.zip
20 грудня 2019 16:32
Установчі документи.zip
20 грудня 2019 16:32
Проект договору.zip
20 грудня 2019 16:32
Додаток 4.zip
20 грудня 2019 16:32
Договір Миколайчука.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
89 623 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 січня 2020 17:46
Договір_Шевченка_Онур.pdf укладений
16 січня 2020 17:45
sign.p7s зміни до договору
16 березня 2020 12:26
Дод. договір №1 на вик. робіт Реконструкція вул. Т.Шевченка ( від вул. Залізничної до вул. Левандівської ).pdf зміни до договору
16 березня 2020 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт);
Номер договору про закупівлю: 16/01/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку