Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення та утилізації сміття – 575 м3)
Очікувана вартість
84 927,50 UAH
UA-2019-12-03-004582-b 9264267c61b2443da268469e174d14bc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовник Олександр Володимирович

380443716194
sadovnyk@kneu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Код ЄДРПОУ: 02070884
Вебсайт: http://kneu.edu.ua/
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 54/1
Контактна особа: Садовник Олександр Володимирович
380443716194,
sadovnyk@kneu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту п’ятого частини другої ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням - замовник в порядку виключення вправі застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 19:23
Оскарження наміру укласти договір: 14 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення та утилізації сміття – 575 м3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення та утилізації сміття – 575 м3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 54/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 84 927,50
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 19:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 19:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО"
#36173955
84 927,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:57
ДУ №1 до дог 052-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 16:10
Дог 052-1.pdf укладений
17 грудня 2019 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 4.3. Договору у наступній редакції: "4.3. Загальна вартість договору становить 67942,00 грн. (шістдесят сім тисяч дев'ятсот сорок дві гривні 00 коп.), в т.ч. ПДВ 11323,67 грн. (одинадцять тисяч триста двадцять три гривні 67 копійок)".
Номер договору про закупівлю: 052-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML