Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (3D-принтери)
Очікувана вартість
84 399,00 UAH
UA-2019-12-03-004420-b 904cd8248b214852b88387ce49a41a9e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Басюк Ольга Романівна

380322962979 vszshi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Винниківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III cтупенів""
Код ЄДРПОУ: 04545328
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, Галицька 88а
Контактна особа: Басюк Ольга Романівна
380322962979
vszshi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 13:00
Очікувана вартість: 84 399,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 422,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
3D-принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, Галицька 88А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 17:05
Технічне завдання.docx
03 грудня 2019 17:05
Проект договору.docx
03 грудня 2019 17:05
Документація.docx
03 грудня 2019 17:05
Технічне завдання.docx
03 грудня 2019 16:49
Технічне завдання-1.docx
03 грудня 2019 17:05
Проект договору.docx
03 грудня 2019 16:49
Проект договору-3.docx
03 грудня 2019 17:05
Документація.docx
03 грудня 2019 16:49
Документація-1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:55
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Товар, що пропонується учасником повинен відповідати технічним характеристикам встановленим замовником у тендерній документації до даної закупівлі.
2) Замовник здійснює оцінку всіх учасників згідно чинного законодавства, незалежно від системи оподаткування .

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій