Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-12-03-003789-b 8158c4453c8143c5876fa86c7d1275dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шаблій Володимир Іванович

380445189429 vh07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад Київський міський медичний коледж
Код ЄДРПОУ: 05416136
Вебсайт: http://kmmk.net.ua
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, вул. Братиславська,5
Контактна особа: Шаблій Володимир Іванович
380445189429
vh07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 11:50
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 пачка
Папір для друку А-4 відповідно Технічних вимог (Додаток №1 Оголошення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, Братиславська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 15:58
Оголошення 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 04 грудня 2019 09:15
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:40
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Порядок проведення допорогових закупівель регламентується не Законом Україїни «Про публічні закупівлі», а Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, в якому прописані вимоги до предмета закупівлі, п.6.4.
2. Технічною службою коледжу буде опрацьовано Вашу пропозицію стосовно використання паперу з іншими технічними характеристиками для використання в нашому закладі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 11:21
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Посилання на конкретну торгову марку чи виробника в Технічних вимогах відсутні!!!!!!
2. Ціна закупівлі в оголошенні визначена з урахуванням ПДВ. Для забезпечення рівних прав та справедливої конкуренції учасників платників ПДВ та ФО-П неплатників ПДВ, при оцінці їх пропозицій буде враховуватись ПДВ. Якщо учасниками торгів є тільки ФО-П неплатники ПДВ: розглядатиметься ціна пропозиції як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 5 760,00
UAH з ПДВ
5 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 6 344,00
UAH з ПДВ
6 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 15:47
Изображение0001.JPG
09 грудня 2019 15:47
Изображение.JPG
09 грудня 2019 15:47
Изображение0004.JPG
09 грудня 2019 15:47
Изображение0002.JPG
09 грудня 2019 15:47
Crystal PRO80 - C class- ТТХ.docx
09 грудня 2019 15:47
інформаційна довідка.JPG
09 грудня 2019 15:47
Статут.rar
09 грудня 2019 15:47
Document_USR_1005639178 (1).rtf
09 грудня 2019 15:47
Довідки.rar

Публічні документи

06 грудня 2019 12:53
поояснювальна записка.pdf
06 грудня 2019 11:29
цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 11:29
поояснювальна записка.pdf
06 грудня 2019 11:29
несертифікація товару.pdf
06 грудня 2019 11:29
Лист - пояснення.pdf
06 грудня 2019 11:29
контактна інформація.pdf
06 грудня 2019 11:29
Витяг ЄДР.pdf
06 грудня 2019 11:29
Виписка_ГАЛАЙЧУК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 5 760,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 17:17

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
5 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 2.pdf укладений
16 грудня 2019 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 960,00 UAH)