Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 64210000-1- послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги мобільного зв’язку)
Очікувана вартість
173 653,56 UAH
UA-2019-12-03-003772-b b9ff13341b6f4d0382cb8d7662394fc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:54
Очікувана вартість: 173 653,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги мобільного зв’язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата здійснюється в національній валюті України протягом 10 банківських днів з дати надання Оператором рахунка-фактури за фактично спожиті послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:17
Тендерна документація від 11.12.2019 з закресленнями.doc
13 грудня 2019 14:17
повідомлення про внесення змін від 13.12.2019.pdf
13 грудня 2019 14:16
Тендерна документація зі змінами від 13.12.2019.doc
11 грудня 2019 15:17
Тендерна документація зі змінами від 11.12.2019.doc
03 грудня 2019 15:55
Тендерна документація.doc
11 грудня 2019 15:17
повідомлення учасникам.pdf
11 грудня 2019 15:17
Тендерна документація з закресленням.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

термін
Дата подання: 09 грудня 2019 12:33
Дата відповіді: 09 грудня 2019 12:51
Добрий день!Підкажіть будь ласка в ТД вірно вказано строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) по 31.12.2019 року, чи мається на увазі 2020 рік?Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, допущена технічна помилка щодо строку надання послуг. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" 55 200,00
UAH з ПДВ
55 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" 111 510,00
UAH з ПДВ
111 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "КИЇВСТАР" 161 568,00
UAH з ПДВ
141 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 14:12
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:12
Довідка_Сердюк М.В..pdf
27 грудня 2019 14:12
довідка ДФС.pdf
27 грудня 2019 14:05
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:59
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:58
цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2019 16:58
формальні помилки.pdf
20 грудня 2019 16:58
фінансовий звіт.pdf
20 грудня 2019 16:58
строк дії пропозиції.pdf
20 грудня 2019 16:58
Статут.pdf
20 грудня 2019 16:58
ст. 17.pdf
20 грудня 2019 16:58
персональні санкції.pdf
20 грудня 2019 16:58
персональні дані.pdf
20 грудня 2019 16:58
Опис статуту.pdf
20 грудня 2019 16:58
оперативні санкції.pdf
20 грудня 2019 16:58
захист довкілля.pdf
20 грудня 2019 16:58
договір забезпечення.pdf
20 грудня 2019 16:58
довідка щодо санкцій.pdf
20 грудня 2019 16:58
довідка повноваження.pdf
20 грудня 2019 16:58
відхилення пропозиції.pdf
20 грудня 2019 16:58
відсутність претензій.pdf
20 грудня 2019 16:58
витяг ПДВ.pdf
20 грудня 2019 16:58
виписка ЄДРПОУ.pdf
20 грудня 2019 16:58
бенефеціарний власник.pdf
20 грудня 2019 16:58
баланс.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 13:32
Електронний підпис
20 грудня 2019 13:24
Технічні.7z
20 грудня 2019 13:24
Тендерна проп-ція.pdf
20 грудня 2019 13:24
Кваліфікаційні.7z

Публічні документи

19 грудня 2019 14:50
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:30
Статут.pdf
19 грудня 2019 11:30
Довіренності .pdf
19 грудня 2019 11:30
Витяг з реєстру ПДВ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"

ПРАТ "ВФ УКРАЇНА"

ПрАТ "КИЇВСТАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"
#22859846
Переможець 55 200,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"
#22859846
55 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 15:42
ЗВІТ про виконання договору.pdf укладений
18 березня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 13:19
ДУ№3 від 28.01.2021.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 12:14
ДУ №2 від 31.12.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 13:50
ДУ№1.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 13:49
key_1003654726_70903863.jks зміни до договору
12 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 14:59
Договір №ВТ 16_01-1.pdf укладений
16 січня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: - пункт 13.5. Розділу 13 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору.
Номер договору про закупівлю: ВТ 16/01-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, а саме по 31 січня 2021 року. 2. Протягом строку дії Договору у 2021 році, Оператор зобов'язується надати Замовнику послуги за предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 64210000-1 – послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги мобільного зв’язку) на умовах Договору в межах до 20% вартості фактично наданих послуг, визначених в Договорі №ВТ16/01-1 від 16 січня 2020р., (надалі – Послуг) відповідно до Специфікації до Договору (Додаток 1) в редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди. 3. Загальна сума закупівлі Послуг на 2021 рік за цією Додатковою угодою становить 4 600,00 (Чотири тисячі шістсот грн. 00 коп.) гривень, в тому числі ПДВ та ПФ та оплачується з поточних рахунків Замовника, зазначених в розділі 15 цього Договору. 4. Загальна сума закупівлі Послуг по Договору на 2020 та 2021 роки становить 59 800,00 (П’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот грн. 00 коп.) гривень, в тому числі ПДВ та ПФ, і складається з їх вартості визначеної в Специфікаціях (Додаток 1) на 2020 та 2021 роки. 5. Внести зміни до розділу 16 Договору, виклавши реквізити Замовника в новій редакції а саме: «КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» код ЄДРПОУ 03360905 ІПН 033609026581 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна,40 - п/р UA403218420000026007053118261 в Київському ГРУ АТ КБ «ПриватБанк», - п/р UA053226690000026006300830159 в філія Головне управління по м. Києву та області АТ «Ощадбанк», - Тел. (044) 458-05-12, факс. (044) 458-05-13»
Номер договору про закупівлю: ВТ 16/01-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, а саме по 28 лютого 2021 року. 2. Протягом строку дії Договору у 2021 році, Оператор зобов'язується надати Замовнику послуги за предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 64210000-1 – послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги мобільного зв’язку) на умовах Договору в межах до 20% вартості фактично наданих послуг, визначених в Договорі №ВТ16/01-1 від 16 січня 2020р., (надалі – Послуг) відповідно до Специфікації до Договору (Додаток 1) в редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди. 3. Загальна сума закупівлі Послуг на лютий 2021 року за цією Додатковою угодою становить 4 600,00 (Чотири тисячі шістсот грн. 00 коп.) гривень, в тому числі ПДВ та ПФ та оплачується з поточних рахунків Замовника, зазначених в розділі 15 цього Договору. 4. Загальна сума закупівлі Послуг по Договору на 2020 та 2021 роки становить 64 400,00 (Шістдесят чотири тисячі чотириста грн. 00 коп.) гривень, в тому числі ПДВ та ПФ, і складається з їх вартості визначеної в Специфікаціях (Додаток 1) на 2020 та 2021 роки.
Номер договору про закупівлю: ВТ 16/01-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 60 878,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 146,33 UAH)