Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
220 390,00 UAH
UA-2019-12-03-003197-b dd6029cfba064314ac19c6b149c3af65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Вертепна

+380674316454 zakupivliosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02125786
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а
Контактна особа: Євгенія Вертепна
+380674316454
zakupivliosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 15:09
Очікувана вартість: 220 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
оброблені фрукти та овочі (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, навчальні заклади (дошкільні навчальні заклади, загальгоосвітні школи, навчально-виховні комплекси)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 15:08
Додаток_5.docx
03 грудня 2019 15:08
Додаток_1.docx
03 грудня 2019 15:08
Додаток 2 .docx
03 грудня 2019 15:08
Додаток_3 .doc
03 грудня 2019 15:08
Додаток 4.docx
03 грудня 2019 15:08
Тендерна__документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за роз'ясненнями
Дата подання: 05 грудня 2019 10:25
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:08
1. У п.4 Додатку 3 до тендерної документації та п.5.3. Проекту договору про закупівлю вказано, що «поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями транспортом постачальника щопонеділка з 08:00 до 11:00 години наступного тижня (транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару) згідно наданих кожного вівторка попереднього тижня заявок замовником». Прошу надати роз’яснення: - яким чином, ким та в яких документах буде зафіксовано час кожної поставки товару до відповідного навчального закладу? 2. П.6 ч.2 Розділу V тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен в файлі з іншими документами тендерної пропозиції додатково надати: оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на товару, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзов-нішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження(документ повинен бути виданий станом не більше тридцяти денної давнини відносно дати надання документа). Прошу надати роз’яснення: - на підставі якого нормативно-правового акту (вказати його номер та дату прийняття) та з якою метою замовник вимагає від учасника оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на товару, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзов-нішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження? - станом на яку конкретно дату (вказати число, місяць, рік) має бути визначено ціну товару, що є предметом даної закупівлі, у документі який має бути надано на виконання згаданої вище вимоги? 3. У ч.6 розділу III тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати документи, зокрема: експертний висновок або протокол за 2019 рік виданий акредитованою лабораторією на ім’я Учасника або виробника, в якому (яких) вказані результати випробувань на певні показники безпеки по зазначеному предмету закупівлі згідно тендерної документації. Прошу надати роз’яснення: вказавши конкретний перелік показників безпеки результати випробувань на предмет закупівлі, та які мають бути зазначені в експертному висновку або протоколі, який має бути надано на виконання згаданої вище вимоги. 4. У ч.6 розділу III тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати документи, зокрема: Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію (потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, (обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а (також території, що використовуються у виробництві та /або обігу (об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів. Якщо учасник орендує складські приміщення та не має власного майна, він має подати Замовнику копію експлуатаційного дозволу орендодавця, завірену підписом та мокрою печаткою орендодавця та договір оренди на дані потужності. Прошу надати роз’яснення: - який документ на виконання вищезгаданої вимоги замовника має надати учасник даної процедури закупівлі який немає власного та/або орендованого приміщення, не є виробником, а здійснює постачання товару напряму від виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерний комітет управління освіти Жмеринської міської ради на Ваше питання щодо надання роз’яснення: « яким чином, ким та в яких документах буде зафіксовано час кожної поставки товару до відповідного навчального закладу», повідомляємо, що відповідно до П.18 Наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ від 01.06.2005 N 242/329, встановлено, що Постачальники разом із засновником (власником), керівником закладу складають графіки і маршрути постачання, саме тому, в результаті підписання договору про закупівлю товару відносно кожного постачальника товару погоджується графік з маршрутом постачання продукції. Крім того, Пунктом 16 зазначеного Порядку встановлено, що бракераж сирої продукції здійснюється комірником, завідувачем виробництва, кухарем із залученням медичного працівника закладу. Зокрема відповідно до п.1.36 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ N 298/227 від 17.04.2006 Комірник (завгосп) контролює умови доставки продуктів харчування та продовольчої сировини до закладу, відповідає за якість та асортимент продуктів харчування та продовольчої сировини, які прийнято до закладу, за додержання вимог санітарного законодавства при їх зберіганні, здійснює їх облік у Книзі складського обліку (додаток 14), бере участь у складанні меню. При централізованій доставці продуктів харчування приймання продуктів підтверджується не тільки розпискою комірника у супровідному документі постачальника, але і штампом (печаткою) закладу.
Отже, на підставі підписаного договору згідно графіку і маршруту постачання продукції, погодженого в результаті проведеної процедури закупівлі, Комірник (завгосп) контролює умови доставки, та фіксує дату та час поставки товару у Книзі складського обліку. Наголошуємо, що відповідно до п.7 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Звертаємо Вашу увагу, що п.1 ч.1 ст. 664 ЦК України визначено, що обов’язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент вручення товару покупцеві, якщо договором встановлено обов’язок продавця доставити товар. Саме тому, в проекті договору до тендерної документації встановлено період поставки товару.
2.Тендерний комітет управління освіти Жмеринської міської ради на Ваше питання, щодо надання роз’яснення: « На підставі якого нормативно-правового акту (вказати його номер та дату прийняття) та з якою метою замовник вимагає від учасника оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на товар, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзовнішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження?», повідомляємо, що відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. При цьому порядок зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 Господарського кодексу України.
Частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених пунктами 1 – 8 частини четвертої статті 36. При цьому внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим в кожному окремому випадку (Лист Мінекономрозвитку від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06).Частиною першою статті 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Таким чином, Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватися, виключно у випадках визначених статтею 36 Закону. Таким чином, у залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни за умови що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Поряд з цим відповідно до Положення про Державну службу статистики України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 року №481, Держстат України є спеціально уповноваженим органом виконавчої влади в галузі статистики, одним з основних завдань якого є реалізація державної політики у сфері статистики. Держстат України відповідно до покладених на нього завдань, зокрема організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень. Утім перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни на ринку, не є вичерпним.
У зв’язку з тим що, відповідно до п.7 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а зміни ціни у випадках передбачених ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» можуть відбуватись як в бік збільшення, так і в бік зменшення, проте внесення змін до договору повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Документальним підтвердженням ціни товару на момент підписання договору будуть надані документи, видані учаснику торгів, про ціну на товару, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзов-нішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження(документ повинен бути виданий станом не більше тридцяти денної давнини відносно дати надання документа), що в свою чергу слугуватиме підставою підтвердження коливання ціни на ринку.
Тендерний комітет управління освіти Жмеринської міської ради на Ваше питання, щодо надання роз’яснення: «станом на яку конкретно дату (вказати число, місяць, рік) має бути визначено ціну товару, що є предметом даної закупівлі, у документі який має бути надано на виконання згаданої вище вимоги.» Відповідь на Ваше запитання міститься в умовах тендерної документації, а саме: П.6 ч.2 Розділу V тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен в файлі з іншими документами тендерної пропозиції додатково надати: оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на товару, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзов-нішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження(документ повинен бути виданий станом не більше тридцяти денної давнини відносно дати надання документа).
3. Тендерний комітет управління освіти Жмеринської міської ради на Ваше питання, щодо надання роз’яснення: «вказавши конкретний перелік показників безпеки результатів випробувань на предмет закупівлі, та які мають бути зазначені в експертному висновку або протоколі, який має бути надано на виконання згаданої вище вимоги.» Отже, повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вказано, що максимально допустимий вміст у харчових продуктах певної речовини, включаючи пестициди, ветеринарні препарати, кормові добавки, залишки допоміжного матеріалу для переробки та іншу хімічну чи біологічну речовину, яка свідомо застосовується та/або вимагається технологією вирощування, зберігання, транспортування, виробництва харчових продуктів і їх залишки, включаючи похідні такої речовини, такі як продукти конверсії, обміну речовин, реакції, що мають токсикологічне значення і є небезпечними для організму людини у разі перевищення їх максимально допустимого вмісту в харчових продуктах, що споживаються людьми;
Під час встановлення шкідливості харчового продукту для здоров’я враховуються: можливий короткостроковий чи довгостроковий вплив харчового продукту на здоров’я людини, яка його споживає, та на майбутні покоління; можливий накопичувальний ефект токсичності;
Дані вимоги відповідно до зазначеного закону є загальними для усіх видів харчових продуктів, проте акредитовані лабораторії перевіряють на:
Масову частку металевих домішок
Масову частку мінеральних домішок
Сторонні домішки( крім металевих та мінеральних)
Свинець не більше ніж
Кадмій не більше ніж
Миш’як не більше ніж
Ртуть не більше ніж
Алфлатоксин В1 не більше ніж
Кількість мезофільних аеробних та факультативних-анаеробних мікроорганізмів, КУО в 1г, не більше ніж
Бактерії групи кишкової палички(коліформи)патогенні мікроорганізми, в т.ч бактерії роду Сальмонела
Дріжджі, КУО в 1г, не більше ніж
Плісняві гриби, КУО в 1г. не більше ніж
Цезій137, не більше ніж
Стронцій90, не більше ніж
Тендерний комітет попереджає та звертає Вашу увагу, що акредитована лабораторія самостійно перевіряє продукти харчування на показники безпеки на органолептичні та фізико-хімічні показники та пестициди, вказуючи відповідні результати випробувань у експертному висновку або протоколі випробувань, тому тендерним комітетом буде прийнятий експертний висновок або протокол випробувань з тими показниками, які зазначить акредитована лабораторія.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович" 172 300,00
UAH з ПДВ
172 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОЖОК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" 203 730,00
UAH з ПДВ
203 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 18:53
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:48
тендерна пропозиція .pdf
18 грудня 2019 21:01
Електронний підпис
18 грудня 2019 21:01
довідка про санкції.pdf
18 грудня 2019 18:00
Електронний підпис

Публічні документи

17 грудня 2019 14:01
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:00
Потужності Р.pdf
16 грудня 2019 14:39
Електронний підпис
16 грудня 2019 14:38
Файл 7.pdf
16 грудня 2019 14:38
Файл 6.pdf
16 грудня 2019 14:38
Файл 5.pdf
16 грудня 2019 14:38
Файл 4.pdf
16 грудня 2019 14:38
Файл 3.pdf
16 грудня 2019 14:38
Файл 2.pdf
16 грудня 2019 14:38
Файл 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович"

ФОП "РОЖОК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович"
#2897217012
Переможець 172 300,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович"
#2897217012
172 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:17
дод 1 дог5.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 18:04
Договір 5,2020.pdf укладений
10 січня 2020 18:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили, зменшити загальну вартість договору на суму - 87642.03 грн. (вісімдесят сім тисяч шістсот сорок дві грн. 03 коп.) 2. Сторони узгодили, викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: Ціна Договору становить: 84657.97 грн. (вісімдесят чотири тисячі шістсот п’ятдесят сім грн. 97 коп.) 3. Усі інші умови
Номер договору про закупівлю: 5/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 84 657,97
UAH