Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютер в комплекті
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-12-03-003148-b 31a716559b344a129c72a08083aa4d01
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetyana Tyahur

+380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48
Контактна особа: Tetyana Tyahur
+380950876387
tatiana1.tiagur@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 12:37
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
Комп"ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Я Мудрого, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється за фактично поставлений Постачальником Товар, протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару згідно видаткової накладної, та/або акту приймання-передачі на Товар Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 15:04
Додаток 1Тех. завдання.docx
03 грудня 2019 15:04
Дод. 4 Проект договору.docx
03 грудня 2019 15:04
Документація комп.docx
03 грудня 2019 15:04
Додаток 6 Лист згода.docx
03 грудня 2019 15:04
Додаток 5 Гарант. лист.docx
03 грудня 2019 15:04
Додаток 2 Пропозиція.docx
03 грудня 2019 15:04
Дод. 3 Відомості про учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 12:01
Дата відповіді: 05 грудня 2019 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Шановні Учасники, просимо Вас уважно читати Документацію та вимоги до предмету закупівлі. Повідомляємо Вам, що всі відповіді на Ваші запитання містяться в документації, завантаженої в ЕСЗ під час оголошення закупівлі.
1. Так, згідно Додатку 1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено вимоги до предмету закупівлі та в Примітці зазначено, що "Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати виразом «або еквівалент». Технічні та якісні характеристики запропонованого еквіваленту повинні відповідати всім вище наведеним вимогам до предмету закупівлі, діючим стандартам, нормативним документам щодо даних товарів (із наданням сканованих у кольорі документів, що підтверджують зазначені учасником характеристики запропонованого товару)".
Тобто згідно вимог документації, еквіваленти розглядаються відповідно до технічних характеристик, що вказані в технічному завданні. Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками, зазначеними Замовником у Документації.
2. В цьому ж Додатку значиться (п. 8) "Відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі повинна бути підтверджена учасником наданою інформацією у вигляді заповненої таблиці згідно з цим Додатком, При цьому в разі надання еквіваленту відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена документом виробника.
Вимога щодо визначення Учасником конкретних показників пропонуємого Товару вказана Замовником і в Таблиці відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (яка обов’язково заповнюється Учасником).
Тобто вимога Учасника, щодо зазначення конкретної марки та моделі пропонуємого Товару в цінових пропозиціях, була визначена Замовником в Документації, яка була завантажена Замовником при оголошенні закупівлі.
3. Документація щодо проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, опублікована на веб порталі Уповноваженого органу, не містить інформацію або вимоги щодо обмеження участі у закупівлі учасників за формою власності та/або організаційно-правовою формою (в т.ч. фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ).
Відповідно до ст. 28 Закону “Про публічні закупівлі” та п. 11 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (із змінами) оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону
Документацією визначено один критерій оцінки пропозицій – ціна з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником. Системою за результатами проведеного Аукціону формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни.
Замовник розглядає тендерні пропозиції після оцінки пропозицій системою починаючи з учасника, пропозиції якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
К-сть USB
Дата подання: 06 грудня 2019 12:47
Дата відповіді: 06 грудня 2019 14:31
Шановний замовник. У вимогах до корпусу Ви вказали - Наявність не менше ніж 6-х роз'ємів USB2.0 ; - Наявність не менше ніж 1 порт USB 3.0, тобто 7 портів всього. Це з врахуванням портів ззаду і спереду корпусу?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. В технічних вимогах кількість портів визначена з урахуванням розташування на передній та задній панелях системного блоку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 97 032,00
UAH з ПДВ
96 030,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 99 996,00
UAH з ПДВ
97 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 14:44
Електронний підпис
12 грудня 2019 14:40
КП 13 оновлена.pdf
10 грудня 2019 11:40
Електронний підпис
10 грудня 2019 11:30
Технічні №4852563.pdf
10 грудня 2019 11:30
КП №4852563.pdf
10 грудня 2019 11:30
Кваліфікаційні №4852563.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 10:50
Досвід 2000.rar
11 грудня 2019 10:50
Сервіс_центри.pdf
11 грудня 2019 10:50
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
11 грудня 2019 10:50
Додаток 1Тех. завдання.pdf
11 грудня 2019 10:50
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 10:50
Авторизаційний лист.pdf
11 грудня 2019 10:50
propozitsiya_ 99996.pdf
11 грудня 2019 10:50
стаття 17.pdf
11 грудня 2019 10:50
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"
#41702489
Переможець 96 030,48
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 14:54

Документи

16 грудня 2019 14:54
Електронний підпис
16 грудня 2019 14:52
протокол №165.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"
#41702489
96 030,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 14:54
Електронний підпис
16 грудня 2019 14:52
протокол №165.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:25
Договір №207 від 20.12.19.pdf укладений
20 грудня 2019 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 96 030,48
UAH (в тому числі ПДВ 16 005,08 UAH)