Послуги з поточний ремонт в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану)
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2019-12-03-002790-b cf92bc6bf97b40f88200325ee9288567
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393721
Вебсайт: http://podil.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Борисоглібська, 14
Контактна особа: СІВОЗДРАВ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
380444251190
podil_kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 11:14
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Послуги з поточний ремонт в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточний ремонт в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, вул Сагайдачного,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання робіт
Дата подання: 04 грудня 2019 15:08
Дата відповіді: 04 грудня 2019 15:35
У вашій тендерній документації вказаний строк виконання робіт - грудень 2019 року. Торги призначені на 19 грудня 2019 р., 5 днів виділено на кваліфікацію переможця, договір підписується не раніше ніж 10 днів з дня визначення переможця. Таким чином, в кращому випадку договір буде підписаний в останні дні грудня 2019 року. У зв'язку з вищезазначеним, виконати послуги, передбачені умовами договору в грудні 2019 року є неможливо за жодних умов. Внесіть відповідні зміни у тендерну документацію щодо строків виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДЯКУЄМО ЗА ЗАПИТАННЯ ВНЕСЕМО

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000017 ● c9943eef67e64e84b64920eb198c3d17
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 квітня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-02 18:03:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2019-12-03-002790-b 03.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 13:57:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-03-002790-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1.Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, фізичною особою-підприємцем Воронцовим Володимиром Олександровичем?
2. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі не укладання договору з переможцем чи приймалися управлінські рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-05 17:36:10

Щодо інформації на запит ДАСУ

Надаємо відповідь через систему електронних закупівель на рішення про початок моніторингу Державної Аудиторською службою (далі – ДАСУ) від 02.03.2020 року запит від 04.03.2020 щодо закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, URL – адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b , а саме дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-8_2 (несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами аукціону, на етапі щодо яких індикатор є актуальним - оприлюднення договору про закупівлю) повідомляємо наступне.
Щодо питання 1:
Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, фізичною особою-підприємцем Воронцовим Володимиром Олександровичем укладено не було.
Щодо питання 2:
Враховуючи відповідь на питання 1 - договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, фізичною особою-підприємцем Воронцовим Володимиром Олександровичам укладено не було.

Щодо питання 3:
Рішення про скасування торгів було розміщено в протоколі Уповноваженої особи відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації від 05.03.2020 № 22 відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (підрозділом-ініціатором процедури закупівлі у встановлений строк не укладено договір).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до висновку Державної Аудиторської служби України щодо моніторингу закупівлі від 02.03.2020, за URL – адреса: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b, який оприлюднено 18 березня 2020 надає відповідь, про розгляду та усунення порушень. Відділом культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було уважно вивчено Висновок про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, URL – адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b, який було оприлюднено 18.03.2020 року на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro». Згідно п. 3 розділу ІІ. Констатуюча частина цього Висновку Державна Аудиторська служба України зазначає, що «Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 05.03.2020 відмінив зазначену закупівлю відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону». В ході проведення моніторингу було встановлено порушення щодо: неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу; складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; складання форм документів у сфері публічних закупівель; в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій); укладання договору про закупівлю. Зважаючи на те, що закупівлю за ДК 021:2015: 45450000-6 —Інші завершальні будівельні роботи, URL – адреса: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b було відмінено Замовником з підстави що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону № 922, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель протоколом № 22 від 05.03.2020, здійснення заходів з усунення порушень, що були встановленні під час проведння моніторингу Державною Аудиторською службою України щодо: неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу; складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; складання форм документів у сфері публічних закупівель; в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій); укладання договору про закупівлю - є неможливими, оскільки відсутня технічна (механічна) можливість усунення даних порушень.

2020-03-24 17:03:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, 37393721, Україна, Київ, Борисоглібська, 14
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з поточний ремонт в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану), 1020000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: cf92bc6bf97b40f88200325ee9288567, 2019-12-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 02 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом від 03.12.2019 № 24/1, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Воронцова Володимира Олександровича (далі – ФОП Воронцов В.О.), протокол Замовника про визначення переможця від 27.12.2019 № 26, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 05.03.2020 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), Замовником в річному плані не внесено інформацію про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Водночас в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник зазначив, що джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Моніторингом наявної на вебпорталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що Замовником 04.12.2020 оприлюднена тендерна документація зі змінами на закупівлю послуг з поточного ремонту в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану), яка затверджена протоколом від 03.12.2019 № 24/1. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними до перегляду після внесених змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону. Проте, на порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону та абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовником на вебпорталі Уповноваженого органу не оприлюднено окремого документа з переліком змін, які вносяться до тендерної документації, а також положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не містять закреслених даних. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що у тендерній документації Замовника відсутня: - вимога про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону; - інформація про строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними (пункт 4 розділу ІІІ), чим порушено норми пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасниками завіреної копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI зі змінами. ФОП Воронцов В.О. у своїй тендерній пропозиції надав копію паспорту уповноваженої особи, на підписання документів пропозиції, яка містить окремі сторінки (1 - 3 та 12 - 13), сторінки з 4 по 6 в складі пропозиції відсутні, чим не дотримано вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Воронцов В.О. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та визнав переможцем торгів. Також установлено, що на порушення вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Воронцов В.О., яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Слід зазначити, що відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником строк розгляду тендерної пропозиції не продовжувався. Окрім цього станом на 02.03.2020 (дата початку моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення 27.12.2019 повідомлення про намір укласти договір. На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо укладання та оприлюднення договору про закупівлю Замовник 05.03.2020 надав пояснення, що договір з переможцем процедури закупівлі ФОП Воронцов В.О не укладався та відповідно і не оприлюднювався. Отже, Замовник на порушення частини другої статті 32 Закону не уклав договір про закупівлю у двадцятиденний строк з дня прийняття рішення про намір укласти договір з причин не визначених Законом. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 05.03.2020 відмінив зазначену процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель (протокол уповноваженої особи Замовника від 05.03.2020 № 22).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовником на порушення абзацу третього частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 23 Закону не дотримано порядку внесення змін до тендерної документації. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Воронцов В.О. установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 05.03.2020 відмінив зазначену закупівлю відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  5. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення за результатами моніторингу усунуто шляхом відміни торгів.

2020-03-25 14:16:43

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 906 000,00
UAH з ПДВ
906 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ЦЕНТР ІНЖЕНІРІНГ" 1 020 000,00
UAH з ПДВ
1 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 09:55
sign.p7s
28 грудня 2019 09:54
Довідка МВС.pdf
28 грудня 2019 09:54
Довідка банкрутство.pdf
18 грудня 2019 12:26
sign.p7s
18 грудня 2019 12:22
Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2019 12:22
Проект договору.pdf
18 грудня 2019 12:22
Пояснювальна записка.pdf
18 грудня 2019 12:22
Обєктний кошторис.pdf
18 грудня 2019 12:22
Лист офшорні зони.pdf
18 грудня 2019 12:22
Лист відгук МОЗ.pdf
18 грудня 2019 12:22
Договірна ціна.pdf
18 грудня 2019 12:22
Довідка право підпису.pdf
18 грудня 2019 12:22
Довідка МВС.pdf
18 грудня 2019 12:22
Диплом Повітко О.Ю..pdf
18 грудня 2019 12:22
ДЕКЛАРАЦИЯ ФОП.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 08:30
Копiя_Статуту.pdf
18 грудня 2019 08:30
Довiдка_працiвники.pdf
18 грудня 2019 08:30
Довiдка_Вiдомостi.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2079012918
Переможець 906 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2079012918
906 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 березня 2020 17:31
Коментар щодо відміни: Відмінити торги відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (підрозділом-ініціатором процедури закупівлі у встановлений строк не укладено договір).
Документи:
05 березня 2020 17:30
Протокол № 22 від 05.03.2020.PDF

Актуальні тендери

До пошуку