Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточний ремонт в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану)
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2019-12-03-002790-b cf92bc6bf97b40f88200325ee9288567
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СІВОЗДРАВ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА

380444251190 podil_kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393721
Вебсайт: http://podil.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Борисоглібська, 14
Контактна особа: СІВОЗДРАВ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
380444251190
podil_kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 11:14
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Послуги з поточний ремонт в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточний ремонт в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, вул Сагайдачного,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 15:44
ТД 2 ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДМШ №1 2019.doc
03 грудня 2019 14:31
ТД 2 ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДМШ №1 2019.doc
03 грудня 2019 14:31
Протокол №24 про проведення відкритих торгів ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання робіт
Дата подання: 04 грудня 2019 15:08
Дата відповіді: 04 грудня 2019 15:35
У вашій тендерній документації вказаний строк виконання робіт - грудень 2019 року. Торги призначені на 19 грудня 2019 р., 5 днів виділено на кваліфікацію переможця, договір підписується не раніше ніж 10 днів з дня визначення переможця. Таким чином, в кращому випадку договір буде підписаний в останні дні грудня 2019 року. У зв'язку з вищезазначеним, виконати послуги, передбачені умовами договору в грудні 2019 року є неможливо за жодних умов. Внесіть відповідні зміни у тендерну документацію щодо строків виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДЯКУЄМО ЗА ЗАПИТАННЯ ВНЕСЕМО

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000017 ● c9943eef67e64e84b64920eb198c3d17
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 квітня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2019-12-03-002790-b 03.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 13:57:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-03-002790-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1.Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, фізичною особою-підприємцем Воронцовим Володимиром Олександровичем?
2. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі не укладання договору з переможцем чи приймалися управлінські рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-05 17:36:10

Щодо інформації на запит ДАСУ

Надаємо відповідь через систему електронних закупівель на рішення про початок моніторингу Державної Аудиторською службою (далі – ДАСУ) від 02.03.2020 року запит від 04.03.2020 щодо закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, URL – адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b , а саме дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-8_2 (несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами аукціону, на етапі щодо яких індикатор є актуальним - оприлюднення договору про закупівлю) повідомляємо наступне.
Щодо питання 1:
Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, фізичною особою-підприємцем Воронцовим Володимиром Олександровичем укладено не було.
Щодо питання 2:
Враховуючи відповідь на питання 1 - договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, фізичною особою-підприємцем Воронцовим Володимиром Олександровичам укладено не було.

Щодо питання 3:
Рішення про скасування торгів було розміщено в протоколі Уповноваженої особи відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації від 05.03.2020 № 22 відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (підрозділом-ініціатором процедури закупівлі у встановлений строк не укладено договір).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до висновку Державної Аудиторської служби України щодо моніторингу закупівлі від 02.03.2020, за URL – адреса: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b, який оприлюднено 18 березня 2020 надає відповідь, про розгляду та усунення порушень. Відділом культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було уважно вивчено Висновок про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, URL – адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b, який було оприлюднено 18.03.2020 року на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro». Згідно п. 3 розділу ІІ. Констатуюча частина цього Висновку Державна Аудиторська служба України зазначає, що «Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 05.03.2020 відмінив зазначену закупівлю відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону». В ході проведення моніторингу було встановлено порушення щодо: неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу; складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; складання форм документів у сфері публічних закупівель; в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій); укладання договору про закупівлю. Зважаючи на те, що закупівлю за ДК 021:2015: 45450000-6 —Інші завершальні будівельні роботи, URL – адреса: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b було відмінено Замовником з підстави що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону № 922, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель протоколом № 22 від 05.03.2020, здійснення заходів з усунення порушень, що були встановленні під час проведння моніторингу Державною Аудиторською службою України щодо: неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу; складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; складання форм документів у сфері публічних закупівель; в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій); укладання договору про закупівлю - є неможливими, оскільки відсутня технічна (механічна) можливість усунення даних порушень.

2020-03-24 17:03:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення за результатами моніторингу усунуто шляхом відміни торгів.

2020-03-25 14:16:43

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 906 000,00
UAH з ПДВ
906 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ЦЕНТР ІНЖЕНІРІНГ" 1 020 000,00
UAH з ПДВ
1 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 09:55
Електронний підпис
28 грудня 2019 09:54
Довідка МВС.pdf
28 грудня 2019 09:54
Довідка банкрутство.pdf
18 грудня 2019 12:26
Електронний підпис
18 грудня 2019 12:22
Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2019 12:22
Проект договору.pdf
18 грудня 2019 12:22
Пояснювальна записка.pdf
18 грудня 2019 12:22
Обєктний кошторис.pdf
18 грудня 2019 12:22
Лист офшорні зони.pdf
18 грудня 2019 12:22
Лист відгук МОЗ.pdf
18 грудня 2019 12:22
Договірна ціна.pdf
18 грудня 2019 12:22
Довідка право підпису.pdf
18 грудня 2019 12:22
Довідка МВС.pdf
18 грудня 2019 12:22
Диплом Повітко О.Ю..pdf
18 грудня 2019 12:22
ДЕКЛАРАЦИЯ ФОП.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 08:30
Копiя_Статуту.pdf
18 грудня 2019 08:30
Довiдка_працiвники.pdf
18 грудня 2019 08:30
Довiдка_Вiдомостi.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "НВП "ЦЕНТР ІНЖЕНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2079012918
Переможець 906 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2079012918
906 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 березня 2020 17:31
Коментар щодо відміни: Відмінити торги відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (підрозділом-ініціатором процедури закупівлі у встановлений строк не укладено договір).
Документи:
05 березня 2020 17:30
Протокол № 22 від 05.03.2020.PDF