Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393721 |
Вебсайт: | http://podil.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, Борисоглібська, 14 |
Контактна особа: |
СІВОЗДРАВ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА 380444251190 podil_kultura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 11:14 |
Очікувана вартість: | 1 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 15:44 |
ТД 2 ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДМШ №1 2019.doc | |
03 грудня 2019 14:31 |
Протокол №24 про проведення відкритих торгів ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ 2019.docx |
04 грудня 2019 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 грудня 2019 15:44 |
ТД 2 ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДМШ №1 2019.doc
|
||||||
03 грудня 2019 14:31 |
Протокол №24 про проведення відкритих торгів ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000017 ● c9943eef67e64e84b64920eb198c3d17
- Статус: вирішено ● Дата: 03 квітня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2019-12-03-002790-b 03.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-04 13:57:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту в ДМШ №1 (підвальних приміщень, ремонт паркану) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-03-002790-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1.Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, фізичною особою-підприємцем Воронцовим Володимиром Олександровичем?
2. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі не укладання договору з переможцем чи приймалися управлінські рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-05 17:36:10
Щодо інформації на запит ДАСУ
Надаємо відповідь через систему електронних закупівель на рішення про початок моніторингу Державної Аудиторською службою (далі – ДАСУ) від 02.03.2020 року запит від 04.03.2020 щодо закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, URL – адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b , а саме дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-8_2 (несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами аукціону, на етапі щодо яких індикатор є актуальним - оприлюднення договору про закупівлю) повідомляємо наступне.
Щодо питання 1:
Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, фізичною особою-підприємцем Воронцовим Володимиром Олександровичем укладено не було.
Щодо питання 2:
Враховуючи відповідь на питання 1 - договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, фізичною особою-підприємцем Воронцовим Володимиром Олександровичам укладено не було.
Щодо питання 3:
Рішення про скасування торгів було розміщено в протоколі Уповноваженої особи відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації від 05.03.2020 № 22 відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (підрозділом-ініціатором процедури закупівлі у встановлений строк не укладено договір).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до висновку Державної Аудиторської служби України щодо моніторингу закупівлі від 02.03.2020, за URL – адреса: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b, який оприлюднено 18 березня 2020 надає відповідь, про розгляду та усунення порушень. Відділом культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було уважно вивчено Висновок про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, URL – адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b, який було оприлюднено 18.03.2020 року на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro». Згідно п. 3 розділу ІІ. Констатуюча частина цього Висновку Державна Аудиторська служба України зазначає, що «Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 05.03.2020 відмінив зазначену закупівлю відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону». В ході проведення моніторингу було встановлено порушення щодо: неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу; складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; складання форм документів у сфері публічних закупівель; в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій); укладання договору про закупівлю. Зважаючи на те, що закупівлю за ДК 021:2015: 45450000-6 —Інші завершальні будівельні роботи, URL – адреса: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-03-002790-b було відмінено Замовником з підстави що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону № 922, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель протоколом № 22 від 05.03.2020, здійснення заходів з усунення порушень, що були встановленні під час проведння моніторингу Державною Аудиторською службою України щодо: неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу; складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; складання форм документів у сфері публічних закупівель; в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій); укладання договору про закупівлю - є неможливими, оскільки відсутня технічна (механічна) можливість усунення даних порушень.
2020-03-24 17:03:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення за результатами моніторингу усунуто шляхом відміни торгів.
2020-03-25 14:16:43
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2079012918 |
Переможець |
906 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 14:10
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 05 березня 2020 17:31 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (підрозділом-ініціатором процедури закупівлі у встановлений строк не укладено договір). |
05 березня 2020 17:30
|
Протокол № 22 від 05.03.2020.PDF |