Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласна комунальна установа "Чернівецька обласна клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02005734 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Головна, будинок 137 |
Контактна особа: |
Соколов Вадим Юрійович 380372511077 hosp2016.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 13:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
03 грудня 2019 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 13:40 |
протокол від 03.12.19.pdf | |
03 грудня 2019 13:28 |
протокол від 03.12.19.pdf |
03 грудня 2019 13:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 грудня 2019 13:40 |
протокол від 03.12.19.pdf
|
|||||||||
03 грудня 2019 13:28 |
протокол від 03.12.19.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-11-000001 ● 66e36902189b4896a7915c1a778d1249
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2019 № 50
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 11.12.2019 року № 50
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-12-03-002283-b від 03.12.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-11 15:39:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг теплопостачання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-03-002283-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) На підставі якого документу, що підтверджує відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, застосовано переговорну процедуру закупівлі теплової енергії?
2) Чому при проведенні вищезазначеної переговорної процедури закупівлі у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-16 16:58:21
Відповідь на запит
Закупівля послуг з теплопостачання за кодом ДК 021:2015 - 09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція" за № закупівлі UA-2019-12-03-002283-b у відповідності до п.2,ч.2,ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі", а сам: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи.
Підстава: Рішення Чернівецької обласної ради № 190-7/16 від 21.09.2016р. "Про надання дозволу обласній комунальній установі "Чернівецька обласна клінічна лікарня" на передачу в позичку нерухомого майна за адресою: вул. Головна,137 в м.Чернівці. Відповідно, договір позички нерухомого майна був укладений з ТОВ "Чернівецькі теплові мережі" для встановлення та експлуатації твердопаливних котлів з використанням альтернативного палива терміном на 5 років.
У відповідності до п. 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України № 477 від 18.03.2016р.) в системі ProZorro Замовником було заповнено обгрунтування з посиланнями на норму застосування переговорної процедури закупівлі. Формування та оприлюднення обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі як окремого документа Законом не передбачено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Філія "Альтернатива" ТОВ «Чернівецькі теплові мережі» #43284145 |
Переможець |
1 525 759,75
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:51
|
дод.угода дог.399 скан.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2020 19:11
|
Тепло 20%.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2020 19:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 15:16
|
Філія Альтернатива ТОВ Чернів.теплові мережі.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 17:05
|
дод угода від 17.12.19..pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 11:36
|
дог 399 від 16.12.19..pdf | укладений |
16 грудня 2019 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.3,ч.4,ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди викласти банківські реквизити в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Частина 5 стаття 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Продовження дії договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1, ч.5, ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 до додаткової угоди 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |