Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція»
Очікувана вартість
1 525 759,75 UAH
UA-2019-12-03-002283-b eb9bd8e2a380453d9a17fec0041d446e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколов Вадим Юрійович

380372511077 hosp2016.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна комунальна установа "Чернівецька обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02005734
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Головна, будинок 137
Контактна особа: Соколов Вадим Юрійович
380372511077
hosp2016.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Об’єктивна відсутність конкуренції з технічних причин, відповідно, єдиним можливим постачальником послуг з теплопостачання для ОКУ «Чернівецька обласна клінічна лікарня» є Філія "Альтернатива" ТОВ «Чернівецькі теплові мережі»згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІII (далі - Закон) може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 13:49
Оскарження наміру укласти договір: 14 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
925 Гігакалорія
послуги теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, головна,137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти обласного бюджету Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:40
протокол від 03.12.19.pdf
03 грудня 2019 13:28
протокол від 03.12.19.pdf
03 грудня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:40
протокол від 03.12.19.pdf
03 грудня 2019 13:28
протокол від 03.12.19.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-11-000001 ● 66e36902189b4896a7915c1a778d1249
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.12.2019 № 50

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 11.12.2019 року № 50
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-12-03-002283-b від 03.12.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-11 15:39:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг теплопостачання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-03-002283-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) На підставі якого документу, що підтверджує відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, застосовано переговорну процедуру закупівлі теплової енергії?
2) Чому при проведенні вищезазначеної переговорної процедури закупівлі у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-16 16:58:21

Відповідь на запит

Закупівля послуг з теплопостачання за кодом ДК 021:2015 - 09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція" за № закупівлі UA-2019-12-03-002283-b у відповідності до п.2,ч.2,ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі", а сам: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи.
Підстава: Рішення Чернівецької обласної ради № 190-7/16 від 21.09.2016р. "Про надання дозволу обласній комунальній установі "Чернівецька обласна клінічна лікарня" на передачу в позичку нерухомого майна за адресою: вул. Головна,137 в м.Чернівці. Відповідно, договір позички нерухомого майна був укладений з ТОВ "Чернівецькі теплові мережі" для встановлення та експлуатації твердопаливних котлів з використанням альтернативного палива терміном на 5 років.
У відповідності до п. 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України № 477 від 18.03.2016р.) в системі ProZorro Замовником було заповнено обгрунтування з посиланнями на норму застосування переговорної процедури закупівлі. Формування та оприлюднення обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі як окремого документа Законом не передбачено.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Філія "Альтернатива" ТОВ «Чернівецькі теплові мережі»
#43284145
Переможець 1 525 759,75
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:49

Документи

03 грудня 2019 13:47
Електронний підпис
03 грудня 2019 13:45
протокол від 03.12.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 13:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Філія "Альтернатива" ТОВ «Чернівецькі теплові мережі»
#43284145
1 525 759,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 13:47
Електронний підпис
03 грудня 2019 13:45
протокол від 03.12.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:51
дод.угода дог.399 скан.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 19:11
Тепло 20%.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 19:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 15:16
Філія Альтернатива ТОВ Чернів.теплові мережі.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 15:15
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 17:05
дод угода від 17.12.19..pdf зміни до договору
17 грудня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:39
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:36
дог 399 від 16.12.19..pdf укладений
16 грудня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3,ч.4,ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди викласти банківські реквизити в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Частина 5 стаття 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Продовження дії договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1, ч.5, ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 до додаткової угоди 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML