код ДК 021:2015 – 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція»
Очікувана вартість
1 525 759,75 UAH
UA-2019-12-03-002283-b eb9bd8e2a380453d9a17fec0041d446e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна комунальна установа "Чернівецька обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02005734
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Головна, будинок 137
Контактна особа: Соколов Вадим Юрійович
380372511077
hosp2016.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обгрунтування
Об’єктивна відсутність конкуренції з технічних причин, відповідно, єдиним можливим постачальником послуг з теплопостачання для ОКУ «Чернівецька обласна клінічна лікарня» є Філія "Альтернатива" ТОВ «Чернівецькі теплові мережі»згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІII (далі - Закон) може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 14 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
925 Гігакалорія
послуги теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, головна,137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти обласного бюджету Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

03 грудня 2019 13:46
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 13:40
протокол від 03.12.19.pdf
03 грудня 2019 13:28
протокол від 03.12.19.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-11-000001 ● 66e36902189b4896a7915c1a778d1249
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11 15:25:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.12.2019 № 50

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 11.12.2019 року № 50
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-12-03-002283-b від 03.12.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-11 15:39:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг теплопостачання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-03-002283-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) На підставі якого документу, що підтверджує відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, застосовано переговорну процедуру закупівлі теплової енергії?
2) Чому при проведенні вищезазначеної переговорної процедури закупівлі у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-16 16:58:21

Відповідь на запит

Закупівля послуг з теплопостачання за кодом ДК 021:2015 - 09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція" за № закупівлі UA-2019-12-03-002283-b у відповідності до п.2,ч.2,ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі", а сам: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи.
Підстава: Рішення Чернівецької обласної ради № 190-7/16 від 21.09.2016р. "Про надання дозволу обласній комунальній установі "Чернівецька обласна клінічна лікарня" на передачу в позичку нерухомого майна за адресою: вул. Головна,137 в м.Чернівці. Відповідно, договір позички нерухомого майна був укладений з ТОВ "Чернівецькі теплові мережі" для встановлення та експлуатації твердопаливних котлів з використанням альтернативного палива терміном на 5 років.
У відповідності до п. 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України № 477 від 18.03.2016р.) в системі ProZorro Замовником було заповнено обгрунтування з посиланнями на норму застосування переговорної процедури закупівлі. Формування та оприлюднення обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі як окремого документа Законом не передбачено.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Обласна комунальна установа "Чернівецька обласна клінічна лікарня", 02005734, Україна, Чернівці, вул. Головна, будинок 137
  2. Інформація про предмет закупівлі: послуги теплопостачання, 1525759.75UAH, 09320000-8, ДК021, 925, Гігакалорія
  3. Інформація про оприлюднення: eb9bd8e2a380453d9a17fec0041d446e, 2019-12-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладеного договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Обласної комунальної установи «Чернівецька обласна клінічна лікарня», (далі – Замовник); повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2019; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.12.2019, договір від 16.12.2019 №399; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.12.2019, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 16 грудня 2019 року. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено що Замовник у пункті 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (далі – Повідомлення) умовою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону зазначив пункт 2 статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. У пункті 14 повідомлення Замовник обґрунтував застосування переговорної процедури закупівлі як об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин, відповідно, єдиним можливим постачальником послуг з теплопостачання для ОКУ «Чернівецька обласна клінічна лікарня» є Філія «Альтернатива» ТОВ «Чернівецькі теплові мережі», проте не зазначив посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, що не відповідає формі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку №490).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладеного договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Філія "Альтернатива" ТОВ «Чернівецькі теплові мережі»
#43284145
Переможець 1 525 759,75
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:49

Документи

03 грудня 2019 13:47
sign.p7s
03 грудня 2019 13:45
протокол від 03.12.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 13:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Філія "Альтернатива" ТОВ «Чернівецькі теплові мережі»
#43284145
1 525 759,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 13:47
sign.p7s
03 грудня 2019 13:45
протокол від 03.12.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 11:39
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 11:36
дог 399 від 16.12.19..pdf укладений
16 грудня 2019 11:34
sign.p7s зміни до договору
04 лютого 2020 19:11
Тепло 20%.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 19:01
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2019 15:16
Філія Альтернатива ТОВ Чернів.теплові мережі.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 15:15
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 17:05
дод угода від 17.12.19..pdf зміни до договору
17 грудня 2019 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3,ч.4,ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди викласти банківські реквизити в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Частина 5 стаття 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Продовження дії договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку