Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір
Очікувана вартість
12 210,00 UAH
UA-2019-12-03-002279-b ● f2186386c0bb46b8b7c88be2c426e027
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 21792407 |
Місцезнаходження: | 93113, Україна , Луганська обл., Лисичанськ, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. В. Сосюри, 347 |
Контактна особа: |
Кузнецова Тетяна +380645171577 lysych11m.lg@pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 11:12 |
Очікувана вартість: | 12 210,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
папір ксероксний білий, А4 80г/м2-500 аркушів у пачці-173 пач.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 пач
папір ксероксний білий, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93113, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, ім. В. Сосюри,347
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
—
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | папір | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 13:26 |
вимоги до предмету закупівлі Додаток1 (1).doc | |
03 грудня 2019 13:26 |
Оголошення папір.pdf | |
03 грудня 2019 13:26 |
пропозиція Додаток4 (1).doc | |
03 грудня 2019 13:26 |
кваліфікаційні критерії Додаток2 (1).doc | |
03 грудня 2019 13:26 |
Договір Додаток3 .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 04 грудня 2019 09:16
Дата відповіді: 04 грудня 2019 18:50
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за надану інформацію. Вашу інформацію буде проаналізовано з урахуванням технічних властивостей нашого комп`ютерного обладнання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" #38350006 |
Переможець |
12 051,18
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 100.2019.pdf | укладений |
21 грудня 2019 18:09
|