Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір
Очікувана вартість
12 210,00 UAH
UA-2019-12-03-002279-b f2186386c0bb46b8b7c88be2c426e027
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Тетяна

+380645171577 lysych11m.lg@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Пенсійного фонду України в м. Лисичанську Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21792407
Місцезнаходження: 93113, Україна , Луганська обл., Лисичанськ, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. В. Сосюри, 347
Контактна особа: Кузнецова Тетяна
+380645171577
lysych11m.lg@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 11:12
Очікувана вартість: 12 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


папір ксероксний білий, А4 80г/м2-500 аркушів у пачці-173 пач.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 пач
папір ксероксний білий, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська обл., Лисичанськ, ім. В. Сосюри,347
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару папір Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 13:26
вимоги до предмету закупівлі Додаток1 (1).doc
03 грудня 2019 13:26
Оголошення папір.pdf
03 грудня 2019 13:26
пропозиція Додаток4 (1).doc
03 грудня 2019 13:26
кваліфікаційні критерії Додаток2 (1).doc
03 грудня 2019 13:26
Договір Додаток3 .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 04 грудня 2019 09:16
Дата відповіді: 04 грудня 2019 18:50
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за надану інформацію. Вашу інформацію буде проаналізовано з урахуванням технічних властивостей нашого комп`ютерного обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 12 113,46
UAH з ПДВ
12 051,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 12 206,88
UAH з ПДВ
12 103,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:06
Остаточна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 12:27
Електронний підпис
10 грудня 2019 12:07
Довідка Ощадбанк.pdf
10 грудня 2019 12:07
Наказ на призначення.pdf
10 грудня 2019 12:07
4-ОПП.pdf
10 грудня 2019 12:07
Статистика 2.pdf
10 грудня 2019 12:07
Статистика 1.pdf
10 грудня 2019 12:07
Статут зі змінами.rar
10 грудня 2019 12:07
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 17:58
Витяг ПДВ 28.11.19.pdf
10 грудня 2019 17:58
Довіреність_2019.pdf
10 грудня 2019 17:57
Виписка з ЄДР.pdf
10 грудня 2019 17:57
Довідка 4-ОПП.pdf
10 грудня 2019 17:57
Паспорт_Коврига І.М..pdf
10 грудня 2019 17:57
Протокол №26.pdf
10 грудня 2019 17:57
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Переможець 12 051,18
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:35

Документи

16 грудня 2019 16:35
Рішення папір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
12 051,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 16:35
Рішення папір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 100.2019.pdf укладений
21 грудня 2019 18:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 051,18
UAH (в тому числі ПДВ 2 008,53 UAH)