Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, комплект: клавіатура-«миша», мережевий фільтр)
Очікувана вартість
114 500,00 UAH
UA-2019-12-03-001224-a 5a6ce9a148ab4403bef10f6a27698faa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вербська Маріна

+38 043 266 54 04 vocdil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 34004453
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Контактна особа: Вербська Маріна
+38 043 266 54 04
vocdil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 19:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:54
Очікувана вартість: 114 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 572,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Згідно умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
Комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, комплект: клавіатура-«миша», мережевий фільтр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 19:44
Оголошення_комп..docx
03 грудня 2019 19:44
ПРОПОЗИЦІЯ.docx
03 грудня 2019 19:44
ДОГОВІР- комп комплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:24
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар має відповідати тим технічним вимогам, що зазначені у тендерній документації.
У тендерній документації зазаначено, що учасник повинен надати деталізований опис комп’ютерного обладнання, що пропонується з зазначенням точної назва виробника з чітким визначенням марки/моделі та технічних характеристик складових частин. Опис повинен містити порівняльну таблицю параметрів на предмет відповідності запропонованого обладнання до технічних вимог Замовника згідно Додатку 1.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 114 480,00
UAH з ПДВ
109 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА 114 444,00
UAH з ПДВ
113 871,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 17:34
Технічні.pdf
12 грудня 2019 17:34
Пропозиція 114480.pdf
12 грудня 2019 17:34
ДОГОВІР.pdf
12 грудня 2019 17:34
Авторизаційний лист (3).pdf
12 грудня 2019 17:34
Досвід 2000.rar
12 грудня 2019 17:34
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 23:16
цінова пропозиція.PDF
10 грудня 2019 23:16
технічні вимоги.PDF
10 грудня 2019 23:16
сервіс.PDF
10 грудня 2019 23:16
порівняльна таблиця.PDF
10 грудня 2019 23:16
лист згода.PDF
10 грудня 2019 23:16
договір.PDF
10 грудня 2019 23:16
гарантійний лист.PDF
10 грудня 2019 23:16
Витяг з РПЄП.PDF
10 грудня 2019 23:16
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 109 998,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:02
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА
#2984810768
Переможець 113 871,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:03

Документи

16 грудня 2019 17:02
Проткол_67.pdf

Документи

16 грудня 2019 17:03
Протокол_68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА
#2984810768
113 871,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 17:03
Протокол_68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_комп.pdf укладений
19 грудня 2019 17:38