Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер та додатковий картридж, багатофункціональний пристрій та додатковий картридж
Очікувана вартість
35 500,00 UAH
UA-2019-12-03-001218-a a8eb8a4a74274c66973d1d0a7490b734
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вербська Маріна

+38 043 266 54 04 vocdil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 34004453
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Контактна особа: Вербська Маріна
+38 043 266 54 04
vocdil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:18
Очікувана вартість: 35 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 177,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Згідно умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Багатофункціональний пристрій та додатковий картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Принтер та додатковий картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 19:29
ПРОПОЗИЦІЯ.docx
03 грудня 2019 19:29
Оголошення - принтер_2019.docx
03 грудня 2019 19:29
ДОГОВІР- принтер.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 грудня 2019 10:24
Дата відповіді: 04 грудня 2019 11:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар має відповідати тим технічним вимогам, що зазначені у тендерній документації.
У тендерній документації зазаначено, що учасник повинен надати деталізований опис комп’ютерного обладнання, що пропонується з зазначенням точної назва виробника з чітким визначенням марки/моделі та технічних характеристик складових частин. Опис повинен містити порівняльну таблицю параметрів на предмет відповідності запропонованого обладнання до технічних вимог Замовника згідно Додатку 1.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 35 000,00
UAH з ПДВ
34 822,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА 35 400,00
UAH з ПДВ
34 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 34 978,00
UAH з ПДВ
34 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 14:56
propozitsiya ЧП Шульц 34822.pdf
07 грудня 2019 11:35
propozitsiya ЧП Шульц 35000(1).pdf
07 грудня 2019 11:35
Письмо_гарантия123.pdf
07 грудня 2019 11:35
Витяг з реэстру.jpg
07 грудня 2019 11:35
Доки ЧП Шульц.rar

Публічні документи

08 грудня 2019 23:29
Електронний підпис
08 грудня 2019 23:29
Цінова пропозиція.PDF
08 грудня 2019 23:29
Тех вимоги.PDF
08 грудня 2019 23:29
Сервіс Центр.PDF
08 грудня 2019 23:29
Проект Договору.PDF
08 грудня 2019 23:29
Порівняльна таблиця.PDF
08 грудня 2019 23:29
Персональні дані.PDF
08 грудня 2019 23:29
Витяг з РПЄП.PDF
08 грудня 2019 23:29
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 16:39
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 34 822,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:44
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА
#2984810768
Переможець 34 977,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:45

Документи

11 грудня 2019 17:44
Протокол_64.pdf

Документи

11 грудня 2019 17:45
Протокол_65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА
#2984810768
34 977,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 17:45
Протокол_65.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_принтер.pdf укладений
24 грудня 2019 17:23