Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72250000-2 послуги, пов'язані із системами та підтримкою (послуги з технічної підтримки програмного забезпечення Oracle)
Очікувана вартість
27 300 000,00 UAH
UA-2019-12-03-000925-a 99adb8e096cb419d96f77844648e49d7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордун Тетяна Дмитрівна

044 528 34 16 TBORDUN@HQ.EXIMB.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Бордун Тетяна Дмитрівна
044 528 34 16
TBORDUN@HQ.EXIMB.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 16:10
Початок аукціону: 16 грудня 2019 14:55
Очікувана вартість: 27 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 273 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 819000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
72250000-2 послуги, пов'язані із системами та підтримкою (послуги з технічної підтримки програмного забезпечення Oracle)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Передбачене авансування. Авансовий платіж у розмірі 25% (двадцять п’ять відсотків) від Квартальної вартості послуг перераховується Замовником Виконавцю протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання рахунку на оплату, який надається Виконавцем Замовнику у перший робочий день першого місяця кварталу, в якому надаються послуги (надалі – «Поточний квартал»). Аванс 3 Робочі 25
Iнша подія Остаточний розрахунок у розмірі 75% (сімдесят п’ять відсотків) від Квартальної вартості Послуг перераховується Замовником Виконавцю протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін Акту приймання-передачі наданих Послуг за Поточний квартал, який надається Виконавцем Замовнику в останній робочий день Поточного кварталу/останній робочий день надання Виконавцем Послуг за Договором у випадку дострокового розірвання Договору. Оплата здійснюється Замовником на підставі рахунку на оплату, який надається Виконавцем Замовнику одночасно із Актом приймання-передачі наданих Послуг за відповідний Поточний квартал/останній період надання Виконавцем Послуг за Договором у випадку дострокового розірвання Договору. Пiсляоплата 3 Робочі 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 16:03
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОС КОНСАЛТІНГ" 27 282 000,00
UAH з ПДВ
27 282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РДТЕХ" 27 291 000,00
UAH з ПДВ
27 291 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 16:24
Лист про оплату.pdf
13 грудня 2019 15:16
Тендерна пропозиція.pdf
13 грудня 2019 15:12
10. Довідка про офшори.pdf
12 грудня 2019 14:46
Підписаний_Лицензия.pdf
12 грудня 2019 14:46
Підписаний_G1219-0434-GL_tender.pdf
12 грудня 2019 14:46
12. Витяг з ЄДР.pdf
12 грудня 2019 14:46
10. Довідка про офшори.pdf
12 грудня 2019 14:46
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОС КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "РДТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОС КОНСАЛТІНГ"
#32855605
Переможець 27 282 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 17:36

Документи

19 грудня 2019 17:36
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОС КОНСАЛТІНГ"
#32855605
27 282 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2019 17:36
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
28 грудня 2019 13:15